LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Heeft iemand ervaringen met Zonweringstunter.nl ?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Perrunst

Heeft iemand ervaringen met Zonweringstunter.nl ?

Ongelezen bericht door Perrunst »

Wij willen graag een nieuw zonnenscherm aanschaffen. Qua prijs is de zonweringstunter.nl echt stukken goedkoper, maar ze zijn alleen via het web te bekijken (geen showroom oid). Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Gast

Re: Heeft iemand ervaringen met Zonweringstunter.nl ?

Ongelezen bericht door Gast »

Ik raad je aan om maar een paar centen meer uit te geven zodat je kan zien wat je koopt.Als hij uitstaat sta je er de halve dag tegen aan te kijken en als het
een miskoop is heb je er de hele dag de pest er in.
Sommige dingen moet je niet op de gok doen laat het dan maar € 200 meer
kosten dan weet je wat je hebt.

topery

Ongelezen bericht door topery »

Het feit dat ze geen showroom hebben maakt dat ze de producten goedkoper kunnen aanbieden (geen pandhuur, geen showroom personeel).
Helaas maken een heleboel oplichters ook gebruik van het internet, maar het hoeft geen oplichter te zijn. Telefonisch contact, duidelijke afspraken en betaling na plaatsing naar volle tevredenheid zouden u op voorhand al kunnen overtuigen van de goede wil. Een oplichter plaatst niet naar tevredenheid, die wil eerst euro's zien.

Veel succes...

Gast

Als je een bestelling plaatst op internet zit je er ook aan vast meestal vragen ze vooruitbetaling of een voorschot.
Als je moet bestellen via een foto neem dan maar van mij aan dat de foto mooier is dan de werkelijkheid en bestellen via een plaatje is ook kopen.
Het is natuurlijk mooi dat het goedkoper is en de firma zal ook wel ok zijn maar dan nog.Als je sommige aankopen niet kunt zien voordat je het koopt kan je een boel ergenis krijgen.
Soms moet je gewoon duurder kopen om een hoop ergenis te besparen.

Gast

Geplaatst op 15 Mei 2005 20:57 door topery

--------------------------------------------------------------------------------

Het feit dat ze geen showroom hebben maakt dat ze de producten goedkoper kunnen aanbieden (geen pandhuur, geen showroom personeel).
Waarom zeg je dat!! Niet iedereen verkoopt zonneschermen !!

Perrunst

Ongelezen bericht door Perrunst »

Er hoeft pas betaald te wprden bij levering

Gast

als je besteld zit je er aan vast ook als blijkt dat je hem bij
de levering niet mooi vind koop is koop.

EdNewtron

Ongelezen bericht door EdNewtron »

:D Wij hebben een goede eravring met zonweringstunter.nl. Vorige week een Velux screen voor een dakraam besteld. Daags erna een schriftelijk bevestiging met daarin ook de de uitleg over de betaling. Nadat het bedrag was overgemaakt hadden we binnen 5 werkdagen ons product in huis met daarbij een nette dank brief. Zeer professioneel :!:
...en de prijs ruim 20% goedkoper.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

deze topic is dus al twee jaar oud
en nu pas reactie's :shock:

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

Nope bot321.

Opnieuw reclame maken toch :wink:

Verhulk

Ongelezen bericht door Verhulk »

Wij hebben zeer slechte ervaringen met de zonweringstunter. We hebben Velux horren en zonverduistering besteld. Vooraf gebeld en gevraagd naar de levertijd. Ongeveer 5 dagen kregen we te horen. Na 2 weken maar eens gebeld waar de spullen waren. Reactie, nee het duurt altijd 10 dagen, kijk maar op de website. De spullen zouden wel binnen zijn, maar ze vroegen zich af wanneer we ze op kwamen halen. Op de bestelling aangegeven dat we ze toegestuurd wilden hebben, maar blijkbaar was daar wat fout gegaan. Tegen bijbetaling werden ze toegestuurd. Deze bestelling is ruim een week onderweg geweest..... (zegt de zonweringstunter). Bij aflevering waren alleen de horren geleverd en niet de zonsverduistering. Gelijk hierover gebeld en ze zouden het uitzoeken. Zodra de spullen weer gevonden waren, zouden ze ze toesturen of anders nieuwe bestellen. Na weer regelmatig mailen en bellen van mijn kant uiteindelijk weer reactie, ze zijn niet gevonden, maar ze gaan opnieuw besteld worden. Tja, dat had ik ook al verwacht, waarom nu niet direct spullen besteld om de klant tevreden te stellen. Aangegeven dat ik uiterlijk 5 dagen wil wachten, maar de voorkeur heb om mijn geld retour te krijgen. Tot op heden geen reactie meer ontvangen.

Ik heb de indruk dat achter de zonweringsstunter een zeer slecht bedrijf zit en zou dan ook niet snel weer een bestelling plaatsen. Inmiddels wacht ik alweer 6 weken en heb nog steeds niet mijn zonwering. Zelf betaal ik liever iets meer, maar dan heb je in ieder geval je spullen wel.

willemo

Ongelezen bericht door willemo »

Twee jaar geleden heb ik bij de zonweringsstunter.nl voor de achterkant van mijn huis twee rolluiken gekocht, waarvan één met elektrische bediening, en door hun laten inmeten en laten monteren. Met beide rolluiken heb ik geen problemen en de rolluiken voldoen dan ook volledig aan de verwachtingen.
Risico's loop je niet want je betaald pas (als je het door hun laat monteren) na levering en montage.
Het nadeel was toen wel dat je de luiken niet vooraf kon zien dus de kleurbepaling vanaf het computerscherm moest plaatsvinden, alhoewel zij toen in Zwaag een vestiging hadden die onder de naam Veldhuis werkte waar de luiken misschien ook te zien waren. Inmiddels is deze vestiging verplaatst naar Purmerend waar de luiken die via zonweringstunter.nl worden verkocht in elk geval te zien zijn. Dit staat nu ook op hun site.
Als ik weer voor de keuze zou staan zou ik o.a. vanwege de prijs niet aarzelen om voor zonwering.nl te kiezen.

Het was wel jammer dat ik net voor deze aanschaf voor de voorzijde van mijn huis al en knikarm zonnescherm elders had gekocht want anders had ik die vanwege het behoorlijke prijsverschil ook daar gekocht.

Met vriendelijke groet,
Willem

Verhulk

Opmerkelijk als je deze thread bekijkt... Elke keer als er klachten zijn geweest, komt er ook bijna vlak erna een positieve reactie. Ongetwijfeld zal dit waar zijn, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een belanghebbende bij de zonweringsstunter dit ook volgt.... Zeker omdat je dmv een email op de hoogte wordt gehouden op de reacties van deze thread is het erg eenvoudig.

Maar zoals gezegd, ongetwijfeld is de reactie oprecht en zijn er ook mensen die positieve ervaringen hebben. Wij in ieder geval niet, het is gewoon echt belabberd.

Succes met de overweging om bij een goed adres je spullen aan te schaffen.....

willemo

Ongelezen bericht door willemo »

Verhulk,

Als u niet tevreden bent mag een ander dat dan niet zijn als hij wel tevreden is ?
U mag het dan wel misschien toevallig vinden maar ik heb géén enkel belang bij dit bedrijf.

Met vriendelijke groet,
Willem

Verhulk

Beste Willem, voel je niet aangevallen, ik schrijf toch ook dit
Ongetwijfeld zal dit waar zijn
Wij hebben echter alleen andere ervaringen, en doordat er fout of fout door de zonweringsstunter werd gemaakt, en vooral de klachtafhandeling zwaar te wensen over liet wil ik hier graag anderen voor waarschuwen.

EenZeeuw

Ongelezen bericht door EenZeeuw »

Vandaag mijn bestelling van de Zonweringstunter binnengekregen. Een Velux GGU U08 (voor kunststof kozijn). Bij de reguliere bouwmarkt zou me dit zo rond de €200 gekost hebben, ik heb nu €118 euro betaald. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben, zowel met de levertijd, als met het geleverde product.

roelenmoniek

Ongelezen bericht door roelenmoniek »

Vandaag 2 Velux rolluiken ontvangen. Goede afspraken kunnen maken over de levering, prijs is super en de levering ook. Betaling bij aflevering. Ik ben zeer tevreden.

maxxie01

Ongelezen bericht door maxxie01 »

Ja die heb ik:
Na eenvoudig via de website mijn bestelling te hebben gedaan kreeg ik keurig een bevestiging per post waarin de leverdatum stond. Via email aangegeven dan met vakantie te zijn kreeg ik met twee dagen een nieuwe bevestiging, eigenlijk zoals het hoort. Tijdens het monteren bleken er twee rollertjes niet bij te zitten, even een emailtje verstuurd en zonder probleem had ik drie dagen later de rolletje binnen.

Top service en dat met een scherpe prijs.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

maxxie01 schreef:Ja die heb ik:
Top service en dat met een scherpe prijs.

Grappig is het wel, antwoord geven op een 6 jaar geleden gestelde vraag. De afgelopen 3 reactie over net zoveel jaar zijn allemaal bezoekers die even een duit ( 1 enkele reactie) in het zakje doen en weer spoorloos verdwijnen. Tot volgend jaar dan maar?

Begin topic....
Heeft iemand ervaringen met Zonweringkluns.nl ? - 15 mei 2005 12:27

Gesloten