LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lang leve Ziggo!!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
C.L.
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:43

Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door C.L. »

Ineens ergens midden april deed ons draadloos internet het niet meer. Na contact te hebben gehad met hun klantenservice (en dan niet met 1 iemand maar met een stuk of 5, lekker kastje muur verhaal) kregen wij een nieuwe usb stick...daaraan zou het liggen (ondanks dat ik zei dat we alle andere netwerken in de omgeving konden vinden, behalve de onze en het dus niet aan de stick zou moeten liggen)

Nieuwe stick in huis, zonder resultaat. Weer bellen...Weer de hele vragenlijst hebt u het modem even uitgezet, knipperd het lampje, nee er is geen storing enz enz. Poeh mevrouw, we weten echt niet waar het aan ligt hoor...
Als antwoord op mijn vraag op compensantie kreeg ik: Mevrouw u kunt met een kabeltje internetten in de tussentijd. Ja dat had ik zelf ook al bedacht hoor, maar ik heb niet voor niets een laptop...
Maar vooruit, de kabel erin en wachten op de nieuwe router die ons beloofd werd. En wij maar wachten wachten wachten. Niks in huis.

Ineens ging de telefoon. @home aan de lijn! Mevrouw is alles in orde met de nieuwe router? Euhh welke nieuwe router?
Oh is die niet verzonden dan, werd er gestotterd... Nee dat is ie blijkbaar niet. Na een tijdje zoeken kwam de jongen terug met het antwoord: ja ik zie het al, er is iets misgegaan, hij is niet verzonden. Als ik aangeef als ie niet binnen nu en een week in huis is het contract te ontbinden, zet hij er vaart achter.

De nieuwe draadloze router is er.
Het hele pakket opnieuw geinstalleerd. Maar je raad het al... mijn pc met de netgear software vindt die stomme router gewoon niet. Met het hele gebouw zou ik bij wijze van spreken kunnen mee internetten...behalve onze geliefde eigen router!

Een geschenk uit de hemel...de brief dat @home naar Ziggo gaat en de incassodatum vervroegd wordt... Opzeggen kan zonder opzegtermijn..Mooi dat gaan we doen.

Mailtje naar Ziggo dat we door de incassodatum willen opzeggen, maar dat het ook te maken heeft dat niemand zo compentent is aan de telefoon om ons te helpen met ons probleem. Wij willen graag klant blijven, maar niet op deze manier.
Wij kregen een standaard antwoord terug: opzeggen met opzegtermijn, uw contract loopt nog tot....bla bla bla...
Mail terug met het verzoek GOED te lezen waarom we opzeggen (door de incasso datum mag het zonder opzegtermijn, hoe goed zijn de mensen daar op de hoogte van??) en dat we een klacht hebben. Stuur ons een monteur die het maakt en we blijven klant!
Mail van ziggo: uw contract stopt per.... WEER geen antwoord op onze klacht.
Wellicht heeft Ziggo andere prioriteiten dan @home en behoort klantbehoud hier niet bij...

Nou Ziggo als dit jullie service is... rest mij inderdaad niets anders dan een andere provider te zoeken!!!!

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ C.L.

Wij willen graag verder helpen met uw klacht. Als u een e-mail zendt met uw klantgegevens, nickname en een begeleidend schrijven naar [email protected], met als onderwerpregel "Webcare", nemen wij uw klacht in behandeling.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

Uden 1
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2008 12:21

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Uden 1 »

Lang leve Glasvezel.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ach.
niets nieuws..

Ziggo is volgens mij swahili voor "wegwezen"

C.L.
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jun 2008 14:43

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door C.L. »

Mail je Ziggo met je klacht, antwoorden ze niet meer... Top service

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Guardian72 »

C.L.
Gut.. jij ook al?

Ik denk dat die 'persoon' van ziggo/@home gewoon een bot is.
Men antwoord ZELFS of JUIST niet op 'webcare' vragen.

amarco
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:19

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door amarco »

Internet Ziggo/@Home is niet meer wat het was.......

Ik heb ook problemen gehad met Ziggo, 3 weken totaal geen internet gehad, de fout lag bij Ziggo. Na 3 weken kwam een monteur aan probleem verholpen.

Vervolgens vroeg ik tegenmoetkoming voor kosten, uit principe kwestie, waarom ik betalen als ik geen inter had?

Opeens lag het aan mij, en volgens Ziggo waren opeens andere problemen, maar wat hun in mijn mail beschreven was een punt na probleem opgelost was.. Ze proberen mij dus snel af te wimpelen.

Valt mij zwaar tegen, want ben al 10 jaar klant, 3 weken geen internet te lang wachttijden gehad aan service nummer, veel extra kosten geen service. Ik vond dat ik nog veel gedult had met ze dat ik 3 weken geen internet had en dat snapte ivm overgang. Maar nu staat opeens nergens meer mijn probleem vast bij Ziggo.

Ik overweeg om na 10 jaar over te stappen op andere aanbeider, want ben teleurgesteld in bedrijf na 10 jaar!

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@amarco

Wij vinden het vervelend te lezen dat uw ervaring met Ziggo niet naar uw teverdenheid verloopt.

Natuurlijk is het zo dat wanneer u geen gebruik kunt maken van de diensten, u hier ook niet voor hoeft te betalen. Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen willen wij u vriendelijk verzoeken om uw klantgegevens en een begeleidend schrijven te sturen naar [email protected]. Hierbij dient u wel in het onderwerp het woord 'Webcare' te vermelden.

Overigens worden deze posts niet aangestuurd door een bot maar door een team met Ziggo medewerkers.


Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door djmaze »

ziggo schreef:Om uw verzoek in behandeling te kunnen nemen willen wij u vriendelijk verzoeken om uw klantgegevens en een begeleidend schrijven te sturen naar [email protected].
En hoe denkt u dat klanten kunnen emailen als het internet het niet doet?

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Wubo »

tijdelijk gebruik maken van de pc van iemand anders, ze kunnen toch ook hier reageren, heldere...

Flender
Berichten: 31
Lid geworden op: 17 sep 2007 14:27

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Flender »

Heeft totaal geen nut om te mailen naar ziggo antwoorden toch niet en als je antwoord krijgt zijn standaard mailtjes waar je niks mee kunt.Enigste waar ze goed in zijn en heel snel is rekeningen sturen.

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door MLF »

Webcontact01 doet maar alsof hij/zij van ziggo is, als ie het zo goed weet kan ie beter eerst ziggo in orde maken en op klachten reageren ipv hier de paljas uithangen.

marcovanderspek
Berichten: 17
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:20

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door marcovanderspek »

ook onze internet doet het slecht of helemaal niet.
sinds 1 juli wonen we in alphen aan den rijn en als
wij een pagina of eeen site willen openen doet die er minimaal 5 minuten over en soms opend hij het helemaal niet.

ziggo bedankt

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door killRdevil »

Ken nog een leuke stunt van Ziggo:

Heb in 2006 een alles in 1 pakket van toen nog Casema gehad, maar deze in december 2006 opgezegd omdat ik uit het pand weg moest per 15-01-2007 (officieel al in oktober 2006), maar dit is dan ook netjes opgezegd (geen probleem dus...)

Krijg ik ineens in november 2008 (onvoorstelbaar!!!) een brief van hun deurwaarder LAVG te Groningen, dat ik kosten moet betalen voor de periode mei 2007 t/m november 2007, terwijl ik niet eens lid was!!
Gebeld met een medewerker van Ziggo, blijk er op 10, 12 en 17 juli op mijn naam internet aangevraagd te zijn op het adres waar ik juist weg was in januari!!!
LAVG kan mijn fluit kussen, deze rekening zal ik niet betalen (een kleine 700 euro inmiddels!!)

Hoe jullie het bij Ziggo oplossen, moeten jullie weten, maar ik wens niet langer getreiterd te worden met deze deurwaarder, anders zullen we elkaar in Den Haag ontmoeten, ik ben nu al klaar met een waardeloos bedrijf als Ziggo!!!!

Zie ook Vreemde capriolen bij Ziggo, hierin staat meer info intussen...

juster
Berichten: 81
Lid geworden op: 21 aug 2010 17:24

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door juster »

Ook niet helemaal goed gekomen zeker :D

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door killRdevil »

juster schreef:Ook niet helemaal goed gekomen zeker :D
wordt al een week lang uitgezogd door ziggoweb team jelle, maar die geeft nu ineens ook niet meer thuis, dus denk dat ziggo niet anders kan dan de opdracht terug te trekken, zij zitten fout en niet ik...
Ik ga dit niet betalen, ben ik echt niet van plan...

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door SirPeter »

2 jaar lang bezig met hetzelfde probleem?

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door killRdevil »

SirPeter schreef:2 jaar lang bezig met hetzelfde probleem?

Inmiddels wel ja, maar ik hou me poot toch echt stijf in deze; ik betaal niet, ik ben niet verantwoordelijk voor een sukkel die mijn handtekening vervalst en denkt dat ik dan maar voor de kosten op ga draaien...
Ziggo heeft zelf al erkend dat dit niet kan kloppen, dus dan moeten ze ook stoer de hand in eigen boesem steken en de opdracht intrekken, pas dan valt er weer te praten...

JeffreyVtn
Berichten: 28
Lid geworden op: 02 sep 2010 14:33

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door JeffreyVtn »

Ziggo is erg goed met klanten die verhuizen.

Wij kwamen 6 jaar geleden in deze woning en kwamen erachter dat het televisiesignaal er nog was.(analoog)

6 jaar lang gratis TV gekeken... Niet onze fout...
Nu sinds kort digitale televisie genomen van Ziggo, geven ze aan dat het kabelabonnement nog actief was op naam van de vorige bewoners xD

Ach, excuus voor ons? Wij keken digitenne ;)

@all
Wat voor mij werkt bij de meeste providers is met problemen die een 1e en 2e keer niet lukken bij een gewone klantenservice uitzendkrachtje... Gewoon bellen naar de afdeling opzeggingen.

Vroeger zelf bij een afdeling opzeggingen gewerkt, die kunnen altijd net iets meer qua kortingen en probleemoplossingen... Ze krijgen namelijk provisies voor klantbehoudt.

Karelp
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 sep 2010 23:17

Re: Lang leve Ziggo!!!

Ongelezen bericht door Karelp »

Je bent niet de enige.
Idd gewoon je poot stijf houden en niet opgeven.

Gesloten