Op andere site's alleen maar negatieve reactiesover over de nep actie van KV.
daar zeuren ze dus nog meer naar de mening van de KV fan's hier.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik snap niet dat mensen hier nog intrappen. Heeft Kruidvat toch regelmatig, dat ze een stuntaanbieding hebben en als je er dan heengaat blijkt de boel uitverkocht, op, niet geleverd of krijg je het gewoon niet geleverd.
Ik geloof helemaal niets van overmacht. Ook het zogenaamd extra servers bijzetten verhaal kan gewoon niet kloppen. Ik ben dan ook van plan dit tot op de bodem uit te zoeken en ze desnoods via de rechter te dwingen met een lijst te komen waaruit blijkt dat er wel mensen hebben kunnen kopen. Het moet maar eens afgelopen zijn met steeds dezelfde misleiding.
Waarom steeds van misleiding enz uitgaan, terwijl het ook gewoon zou kunnen zijn dat KV het onderschat zou kunnen hebben?Ik geloof helemaal niets van overmacht. Ook het zogenaamd extra servers bijzetten verhaal kan gewoon niet kloppen. Ik ben dan ook van plan dit tot op de bodem uit te zoeken en ze desnoods via de rechter te dwingen met een lijst te komen waaruit blijkt dat er wel mensen hebben kunnen kopen. Het moet maar eens afgelopen zijn met steeds dezelfde misleiding.
Sommige mensen hebben blijkbaar een heel erg klein wereldje waar ze in leven. Voor die mensen is dit erg belangrijk.Maarja, er blijven altijd van die huilies die er niet tegen kunnen dat ze verloren hebben en dat ze pech hebben.
Dat lijkt mij voor risico van de verkoper. Die had er ook kunnen kiezen om dit per post af te handelen. Of per e-mail en dan mensen er op te attenderen dat ze dit noteerden voor het geval dat. Ook een beperking van maximaal twee doelen had gescheeld. Daar heeft ze niet voor gekozen en nu is het op de blaren zitten.Echter is het praktisch niet te controleren wie er allemaal wilde bestellen en is het dus ook niet mogelijk om de degene die achter het net vissen tegoed te komen. Praktisch is dat dus niet mogelijk.
Want nu kan dus iedereen daarop dan gaan inschrijven, en dat is denk ik niet de bedoeling.
Sorry hoor, maar als er geen totstandkoming is van een overeenkomst, betekent dus niet dat men schade heeft.Bij Kruidvat is geen overeenkomst tot stand gekomen doordat kruidvat niet voor voldoende capaciteit had gezorgd. Dat is haar wel te verwijten. Mogelijk is hier spraken van een onrechtmatige daad. En wie een onrechtmatige daad pleegt is verplicht de schade te vergoeden. De mensen die een TV wilde bestellen konden dat niet doen door toe doen van Kruisvat leiden nu dus 300 euro schade.
Ben ik het niet mee eens.Bij een concert weet je van te voren dat er maar een beperkt aantal kaarten zijn. Dat is vanwege fysieke omstandigheden zo. Het gebouw is simpel wel niet groter. Dat is met een aanbod in de winkel toch echt anders.
Gewoon even de voorwaarden van deze mislukte actie lezen, dan weet je ook waar je het over hebt.Nog iets:
En als Oranje nu met 5-0 gewonnen had?
Dat is niet helemaal waar en dat is je ook meerdere keren al verteld hier.Een feit is dat na het derde doelpunt de site door de hoeveelheid bezoekers niet meer bereikbaar was.
Kop van een artkel in het grootste landelijke dagblad.Een in het water gevallen EK-actie van drogisterijketen Kruidvat heeft kwaad bloed gezet bij vele tienduizenden Nederlanders.
Ze pi**en nu zeker in hun broek bij Kruidvat?Ik kocht af en toe wel wat bij Kruidvat, dat zal nu niet meer gebeuren.
en dat is bij ETOSha?dat ze snel aan de slag kunnen bij een concurrent
Dat de korting niet vooraf vast stond is voor risico van het Kruidvat, omdat zij uit eigen vrije wil de actie op deze wijze vorm hebben gegeven. En het probleem is dat niet zo zeer dat ze niet meer voorraad hadden, maar dat ze de niet meer overeenkomsten zijn aangegaan zijn.Kijk, dat KV niet zo gek veel tv's had ingekocht is logisch.
Want wat nu als Oranje totaal geen doelpunt had gescoord?
Dan zaten ze met een fikse voorraad tv's die ze niet kwijt raken.
Kruidvat heeft uit eigen vrije wil de actie op deze manier vorm gegeven. Dat hadden ze maar moeten voorzien. De winkelier kan er niet mee weg komen door te roepen "we hadden er maar twee en dat er 500 000 mensen zijn komen opdagen is de schuld van de consument". Laten we eerlijk zijn jij probeert op deze wijze de schuld af te schuiven op de consument.Een feit is dat na het derde doelpunt de site door de hoeveelheid bezoekers niet meer bereikbaar was.