Helaas ben ik niet zo goed in deze dingen,juist omdat ik het gevoel heb steeds van het kastje naar de muur te worden gestuurd,maar gezien het nu al zo'n 4 jaar duurt,ben ik echt opzoek naar hulp.
Sinds 4 jaar vraag ik al hulp bij plangroep,maar er worden steeds maar fouten gemaakt,ook sta ik al 2 jaar onder bewind ,waarvan 1 jaar een bewindvoerster die me niet anders als bestolen heeft en de schulden nog erger liet oplopen,gezien ze geen 1 handeling verrichten.
Nu ben ik al ruim een jaar bij een andere bewindvoerster,maar eigenlijk wil ik er van af,helaas kan dat niet inverbend met de afspraak met plangroep,die dus al aardig wat jaartjes met fouten maken bezig is.
Er zijn beslagleggingen op mij uitkering gedaan en mij heffingskortingen,en ik heb niet eens een schuld bij de belasting,maar tegenwoordig mogen deurwaarders daar ook beslag op leggen.
Mijn inkomsten zijn niet meer dan om en nabij de 900 euro,ik ben een alleenstaande moeder met 3 kinderen en krijg 75 euro per week leefgeld,dat is echt niet te doen.
Ook worden mijn verzekeringen niet meer betaald,waardoor ik schades niet kan verhalen,en als ik kinderbijslag vraag,moet ik een gegronde reden hebben.
Mijn oudste zoon is 18 en heeft geen fulltime job,mijn dochter is 17 en verdient wat bij de supermarkt,dan heb ik nog een zoontje van 4 jaar,bijna 5.
Vakantiegeld krijg ik niet,gezien de beslagleggingen.
Alles hier in huis is bij elkaar geraapt of gekregen.
Vaders betalen geen alimentaties en ik draai er helemaal alleen voor op.
Ik heb gemerkt dat ik mijn eigen vaste lasten zeker weer zelf kan doen,maar er is een halt.
Vraag ik om meer leefgeld,wordt er gezegd dat er niet voldoende is,terwijl alleen mijn vaste lasten gas water electra huur en ziekenfonds betaald wordt.
Dit is een schreeuw om hulp,ik wil het eindelijk eens afgerond hebben en dat de fouten stoppen.
Ik heb al contact gehad met de wethouder,maar die stuurde het door en zo staan we nog op het zelfde punt,wel met de erkenning dat er wat fouten zijn gemaakt.
Wat kan ik nog meer doen?
Rechtbank heeft geen zin het is mijn woord tegen,want ik heb geen harde bewijzen.
Ik wil dat het gewoon stopt en eindelijk een WSNP komt of iets anders,want dit kan gewoon echt niet door gaan.
Met vriendelijk groeten
A.Pruis
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] dringend hulp gezocht
Re: dringend hulp gezocht
wat is nu uw probleem aangezien u in de energie topic een bericht heeft geplaatst?
Mijn probleem is dat de instanties dusdanig veel fouten maken,dat alles niks opschiet en we al 4 jaar bezig zijn met plangroep om een regeling te treffen met de schuldeisers,maar gezien de fouten is er nog niks gedaan,normaal duurt het 3 jaar en dan ben je eraf,maar na 4 jaar moeten ze nog beginnen met een voorstel te gaan doen.
Ik woon in Den Helder en sinds ik hier woon,heb ik nog nooit zoveel problemen gekend als met de sociale dienst.
Zelf mag ik niet meer werken,anders was het makkelijk geweest,maar helaas,omdat ik geen weet van dingen had,heb ik het laten verwateren om de sociale dienst aan te klagen,die mij 7 maanden op voorschoten had geplaatst en alle lasten bij mij inhielden,na mijn scheiding.
Op deze manier ben ik in de schulden gekomen,ik begon met 10.000 euro en omdat alles gerekt wordt en mijn oud bewindvoertser bij bestolen heeft,zit ik nu op 25.000 euro.
Voor plangroep maak de hoogte niet uit,maar voor mij wel,ik wordt belazerd en dat merk ik,fouten worden gemaakt door instanties, en niemand doet daar wat aan,maar omdat sociale dienst ervan uit ging dat ik een fout maakte,werdt mijn uitkering geblokeerd.
En zo blijft het steeds aan de gang.
Maar ik weet niet hoe je dit nu allemaal kan stoppen en dat ik onderbewind vandaan kan komen,zonder dat het gevolgen heeft met plangroep,want ook bij deze bewindvoering klopt er iets niet.
Ik woon in Den Helder en sinds ik hier woon,heb ik nog nooit zoveel problemen gekend als met de sociale dienst.
Zelf mag ik niet meer werken,anders was het makkelijk geweest,maar helaas,omdat ik geen weet van dingen had,heb ik het laten verwateren om de sociale dienst aan te klagen,die mij 7 maanden op voorschoten had geplaatst en alle lasten bij mij inhielden,na mijn scheiding.
Op deze manier ben ik in de schulden gekomen,ik begon met 10.000 euro en omdat alles gerekt wordt en mijn oud bewindvoertser bij bestolen heeft,zit ik nu op 25.000 euro.
Voor plangroep maak de hoogte niet uit,maar voor mij wel,ik wordt belazerd en dat merk ik,fouten worden gemaakt door instanties, en niemand doet daar wat aan,maar omdat sociale dienst ervan uit ging dat ik een fout maakte,werdt mijn uitkering geblokeerd.
En zo blijft het steeds aan de gang.
Maar ik weet niet hoe je dit nu allemaal kan stoppen en dat ik onderbewind vandaan kan komen,zonder dat het gevolgen heeft met plangroep,want ook bij deze bewindvoering klopt er iets niet.
Ach sorry nu zie ik het,ik heb het bericht verkeerd geplaatst.
Mijn excuus
Mijn excuus