![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
@ diquydiq: dit is helemaal waar. Elk bedrijf doet dit. Het is aan ons om dit soort nepperij te ontmaskeren.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
as usual in dit soort topics worden mensen die niet met de massa meerennen meteen beschuldigd van het feit dat ze medewerkers zijn van zo'n organisatie.. Het is niet eens origineel meer..kv heeft een blikmaden opengetrokken om 'hun gelijk' door te drukken!!!
Dit is de standaardwerkwijze van dit soort van 'gentlemen'.
@Verluste, ik heb jou helaas nog niet op een inhoudelijk argument mogen betrappen... Kijk eerst eens in de spiegellees eerst het topic door voor je nutteloos gaat bijdragen aan dit topic.
Dan ben je daar wel heel slecht inHet is aan ons om dit soort nepperij te ontmaskeren
Ik heb de LCD TV (26 inch) voor 99 euro. De prijs die hierboven staat is ie (voor mij) NIET waard/interessant om te kopen...Doordat onze internetsite maandagavond 9 juni jl. door extreme overbelasting slechts beperkt toegankelijk was en de voorraad te beperkt, hebben veel klanten geen kans gehad gebruik te maken van onze EK-actie. Hiervoor bieden wij onze excuses aan. Kruidvat wil deze klanten nu in de gelegenheid stellen om alsnog voordelig een LCD TV te bestellen. Met een zo aantrekkelijk mogelijk aanbod willen we de actie voor iedereen bereikbaar maken. Vanaf 30 juni tot en met 5 juli a.s. kunnen klanten kiezen uit een 22” en een 26” LCD TV. De TV wordt aangeboden tegen de inkoopprijs. De 22” LCD TV kan worden besteld voor 199,99 euro (incl. BTW, nog te vermeerderen met de verwijderingsbijdrage van 8 euro en de transportkosten t.w.v. 11.97 euro) en de 26” LCD TV voor 311,78 euro (incl. BTW, nog te vermeerderen met de verwijderingsbijdrage van 8 euro en transportkosten t.w.v. 11.97 euro). Vanaf maandag 30 juni a.s. kunnen klanten via www.kruidvat.nl de LCD TV’s bestellen.
Kruidvat
Inderdaad, ik dacht eveneens: ik bestel hem zaterdagmiddag wel. Maar op 5 juli om 17:30 staat er plotseling de melding: "dit artikel is uitverkocht" (en er staat letterlijk: Vanaf 29 juni tot en met 5 juli a.s.). Hoe kan iets nou uitverkocht zijn als het nog besteld moet worden? Iedereen moet immers eerst bestellen, waarom is er anders 8 tot 10 weken levertijd??? Wordt weer mailen met de klantenservice... Wat een vreemde organisatie is dat toch, die kruidvat...Kruidvat flikt het opnieuw. Wil ik net het aanbod aanvaarden geven ze aan dat het product is uitverkocht. Nergens stond een voorwaarden als op=op.
Vandaag heb ik een reactie gehad dat ik nog t/m zondag kon bestellen. Ik heb met iDeal betaalt. De informatie die ze hierover geven klopt niet je kunt ook met iDeal betalen als je bij de postbank of fortis zit. Heb je een email adres?Ik wilde vandaag de 26 inch LCD TV bestellen die u voor 311 euro aanbied op de onderstaande pagina. Helaas krijg ik de melding dat het artikel is uitverkocht. Ik neem hier geen genoegen mee, aangezien het aanbod geld tot en met 5 juli (vandaag dus) en nergens de voorwaarde op=op staat of een vergelijkbare voorwaarde is opgenomen. Ik geef bij deze aan dat dit aanbod door mij is aanvaard. En verzoek u mijn aanvaardig als nog te verwerken.
Artikel 6:234 lid 1 sub c BW schreef:De gebruiker heeft aan de wederpartij de in artikel 233 onder bbedoelde mogelijkheid geboden, indien hij (...) hetzij, indien de overeenkomst langs elektronische weg tot stand komt, de algemene voorwaarden voor of bij het sluiten van de overeenkomst aan de wederpartij langs elektronische weg ter beschikking heeft gesteld op een zodanige wijze dat deze door hem kunnen worden opgeslagen en voor hem toegankelijk zijn ten behoeve van latere kennisneming of, indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, voor de totstandkoming van de overeenkomst aan de wederpartij heeft bekend gemaakt waar van de voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen, alsmede dat zij op verzoek langs elektronische weg of op andere wijze zullen worden toegezonden.
Ze moeten wel. Anders was ik naar de geschillencommissie gestapt en hadden ze het als nog gemoeten. Bij het ontbreken daaraan had ik mijn rechsbijstand verzekering aangesproken. Dan waren ze overstag gegaan bij de eerste brief.Dank voor je reactie en het lijkt wel netjes dat ze dit nu zo oplossen.