Beste Ziggo-klanten,
Door het lezen van de reacties op dit forum begrijpen wij dat er op dit moment veel onvrede is over de geleverde diensten. Wij begrijpen ook dat onduidelijkheid veel onrust veroorzaakt. Dit zouden wij graag voor u willen wegnemen. We zitten momenteel midden in het proces van verkenning en afstemming. Dit brengt in een aantal gevallen startproblemen met zich mee.
Een logisch gevolg daarvan is dat u telefonisch contact zoekt met onze klantenservice. Door de toename van het aantal gesprekken zijn de wachttijden fors langer geworden dan normaal. Wij luisteren wel naar de signalen die u afgeeft. Zo is bijvoorbeeld het tarief van de klantenservice verlaagd van 0,10 eurocent naar 0,02 eurocent.
Wij doen er alles aan om de afstemmingsproblemen zo min mogelijk te laten doorwerken naar u als klant. Uw vertrouwen willen wij graag herstellen.
Wanneer uw klacht of storing tot op heden nog niet is opgelost, dan kunt u een e-mail sturen naar
support@home.nl met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij nemen dan uw klacht in behandeling.
Wellicht nemen wij met deze post niet alle onvrede bij u weg, maar bij alle medewerkers van Ziggo is de wil en inzet aanwezig om alle problemen zo snel en accuraat mogelijk op te lossen.
Met vriendelijk groet,
Het Ziggo Webteam.