LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.

Maakt het iets uit bij welke provider je zit? Ze moeten allemaal langs het KPN netwerk.

Peiling eindigde op 16 jul 2008 08:35

Maakt inderdaad NIET uit.
0
Geen stemmen
Maakt WEL uit.
2
100%
Ga naar provider xxxxxxxxxxxx Is de beste.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

Huckle Berry
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jun 2008 08:17

HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Ongelezen bericht door Huckle Berry »

:arrow: Op mijn emailadres kan ik al weken geen email meer ontvangen. Versturen wel. Alles 100x gecontroleerd. Dan maar bellen met HetNet.nl a raison van 45 ct/mnt. Meisje kwam er niet uit en moest steeds een collega raadplegen. Kent u dat? Gesprek gestopt na ca. 15 minuten. Daarna weer gebeld met de helpdesk. Iemand anders nu. Hij kwam meekijken en constateerde na ca 10 minuten dat het probleem bij HetNet.nl lag. Hij moest om het op te lossen een zg. ticket maken en dan zou het picco bello voormekaar komen. We zijn nu weken verder, maar wat denk je? Nog steeds kan ik geen mail ontvangen. Vriendelijk dank HetNet.nl (KPN). Wie weet raad?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Ongelezen bericht door TdeHond »

plaatst op: 16 Jun 2008 07:35 Onderwerp: HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Arrow Op mijn emailadres kan ik al weken geen email meer ontvangen. Versturen wel. Alles 100x gecontroleerd. Dan maar bellen met HetNet.nl a raison van 45 ct/mnt.
Is in uw regio Het Net al overgenomen door Telfort? Ik lees n.l. bij iemand die eerst bij Speedlinq was, wat overgenomen is door Telfort exact het zelfde probleem.


Voor een mogelijk plan van aanpak verwijs ik u naar: Forum internetproviders - Thread: Telfort maakt fout op fout.
Bericht: Stappenplan. Dit bericht staat op 1ste bladzijde.
------------------------------------------

Huckle Berry
Berichten: 8
Lid geworden op: 16 jun 2008 08:17

Re: HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Ongelezen bericht door Huckle Berry »

Dank voor je info. Ik mag toch aannemen als dat het geval zou zijn dat je daarvan bericht ontvangt van HetNet.nl.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: HetNet.nl Geen email meer ontvangen

Ongelezen bericht door TdeHond »

Ik mag toch aannemen als dat het geval zou zijn dat je daarvan bericht ontvangt van HetNet.nl.
Dat denk ik wel. Ik adviseer om even te gaan neuzen op de site van Telfort of het Net in zijn geheel technisch is overgenomen.

Verder kunt u even een kijkje nemen op "mijn" thread: Telfort maakt fout op fout. onder Forum Internetproviders.

Ik heb nog een idee wat mogelijk een oplossing is. Even zoeken naar het bericht wat ik heb opgeslagen m.b.t. een soortgelijk probleem bij Ziggo.
Gast
Probleem met e-mails met plaatjes erin verzenden:

- verwijder het account en stel het opnieuw in, wil ook nog wellis helpen
Misschien helpt dit ook bij u m.b.t. e-mail verzenden in het algemeen.
Met dank aan gast bij Kassa forum.

Aanvulling over: van Het Net naar Telfort

zie: KPN wil alleen verder met merknamen Telfort en KPN
Door Wilbert de Vries, woensdag 6 februari 2008 09:06,

http://pro.tweakers.net/nieuws/51714/kp ... n-kpn.html

Gesloten