LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na betaling bestelling nooit ontvangen
-
Re: Na betaling bestelling nooit ontvangen
ik denk dat om dergelijke zaken te voorkomen niet alleen Easymike doch ook andere internetbedrijven er goed aandoen enkel nog maar verzekerde verzendingen te verzorgen of evt kiala verzendingen aan te bieden.
Ik heb paar weken geleden een R4 kaart besteld. Ik heb dit binnen 2 dagen binnen gekregen. Ik moet er wel bij zeggen dat ik het met verzekering heb lalen opsturen.
Volgens mij als je iets via de post laat opsturen krijg altijd een bewijs van betaling. Volgens mij moet EasuMike dit hebben. Ze kunnen dit als bewijs aanleveren volgens mij. Wat betreft de koper, waarom heb je meteen Radar ingeschakeld? Misschien had je eerst via de verkoper actie kunnen ondernemen en daarna pas radar.
Ik ben in ieder geval wel tevreden over de levering.
Volgens mij als je iets via de post laat opsturen krijg altijd een bewijs van betaling. Volgens mij moet EasuMike dit hebben. Ze kunnen dit als bewijs aanleveren volgens mij. Wat betreft de koper, waarom heb je meteen Radar ingeschakeld? Misschien had je eerst via de verkoper actie kunnen ondernemen en daarna pas radar.
Ik ben in ieder geval wel tevreden over de levering.
-
Hier ook een tevreden klant.
Weliswaar was mijn levering 2 dagen later, maar hiervan heb ik netjes een email over mogen ontvangen.
Weliswaar was mijn levering 2 dagen later, maar hiervan heb ik netjes een email over mogen ontvangen.
hier ook een tevrede klant...
ik heb heel lang zitten snuffelen waar ik het zou bestellen,
en EASYMIKE kwam er bij mij het beste uit...
en dat is ook zo gebleken,prima contact en 2 dagen laater op de mat.
dus een dikke 10+.
je hebt gewoon pech, heb ik ook wel eens gehad en dat is dan zuur maar ja de keus was aan jou om het niet verzekerd te laten versturen.
TNT moet gewoon beter z'n werk doen!!!!
ik heb heel lang zitten snuffelen waar ik het zou bestellen,
en EASYMIKE kwam er bij mij het beste uit...
en dat is ook zo gebleken,prima contact en 2 dagen laater op de mat.
dus een dikke 10+.
je hebt gewoon pech, heb ik ook wel eens gehad en dat is dan zuur maar ja de keus was aan jou om het niet verzekerd te laten versturen.
TNT moet gewoon beter z'n werk doen!!!!
Het is mij prima bevallen en mijn buurtjes ook.
Geld gestort,en binnen 2 dagen was de R4 er al.
Super snel dus.en keurig verpakt.
Dus prima service.
Geld gestort,en binnen 2 dagen was de R4 er al.
Super snel dus.en keurig verpakt.
Dus prima service.
Hier ook een tevreden klant van easymike, pakketje besteld (niet verzekerd) 2 dagen later in huis ! Niets mis mee dus.
Mensen die nog nooit met easymike te maken hebben gehad kunnen er niet over oordelen, laat staan hun negatieve mening klaar hebben.
Ik lees net dat easymike zelfs het pakketje opnieuw wil opsturen, waar zie je dat nog, de fout ligt niet eens bij hun !!
Ik hoop echt dat dit positief afloopt voor easymike, het zou toch zonde zijn dat deze zaak over de kop gaat door 1 ontevreden klant, en door heel veel negatieve reacties van mensen die nog nooit met easymike te maken hebben gehad, waar hebben ze het over ??
Mensen die nog nooit met easymike te maken hebben gehad kunnen er niet over oordelen, laat staan hun negatieve mening klaar hebben.
Ik lees net dat easymike zelfs het pakketje opnieuw wil opsturen, waar zie je dat nog, de fout ligt niet eens bij hun !!
Ik hoop echt dat dit positief afloopt voor easymike, het zou toch zonde zijn dat deze zaak over de kop gaat door 1 ontevreden klant, en door heel veel negatieve reacties van mensen die nog nooit met easymike te maken hebben gehad, waar hebben ze het over ??
Laatst gewijzigd door A Maurits op 16 jun 2008 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Enige tijd geleden wat besteld bij Easymike en e.e.a is zonder problemen verlopen. Zelfs nog een excuusmail gehad dat ivm feestdagen de zending later zou komen.
Als je zelf niet kiest voor verzekerde verzending is het natuurlijk erg makkelijk en kort door de bocht om de verzender als oplichter neer te zetten.
Als je zelf niet kiest voor verzekerde verzending is het natuurlijk erg makkelijk en kort door de bocht om de verzender als oplichter neer te zetten.
Ik heb vorige week een RS4 kaart besteld, keurig na 2 dagen in de bus. Geen enkel probleem. Ik vind dat een aanbieder via internet zich kenbaar moet maken met adres en telefoonnummer, en dus op deze wijze bereikbaar moet zijn voor derglijke vragen (zoals een zending die niet aankomt). Volgens mij zijn deze gegevens bekend van easymike. Wanneer de aanbieder vervolgens de zaak regelt en aanbiedt een nieuw kaartje op te sturen, is de zaak naar mijn idee goed opgelost en hoeven we niet een "zelfstandig ondernemers initiatief" te gronde te richten door op forums als dit vuil over ze te spuien. Ik heb meer goede verhalen over easymike gehoord en ze ook bij vrienden aanbevolen.
Ook ik ben een tevreden klant van easy mike. Een dag ná mijn bestelling kreeg ik keurig een "excuus"mailtje dat mijn betaling binnen was maar de uitlevering een paar dagen vertraagd was. Aan mij de keus of ik daarop wilde wachten.... Een beetje balen was wel dat ik juist extra kosten had gemaakt voor een 'spoedbetaling' bij het overmaken naar de bankrekening van easymike. Zij boden aan om de extra gemaakte kosten terug te boeken naar mijn rekening!!! Nou als dat geen service is????? De bestelde artikelen lagen volgens afspraak keurig op mijn deurmat te wachten bij thuiskomst. Dus ja een tip voor de klager(s) Wat dacht je ervan om je beschuldigende vinger naar TNT te wijzen!!!!! Easy mike is toppie
in april heb ik een bestelling gedaan bij easy mike voor mijn dochter, en ik moet zeggen binnen een paar dagen had zij hem netjes binnen en daarmee was het nog niet klaar, wij begrepen er iets niet van ,en naar het nummer dat op de site stond gebelt en ik werd zeer netjes geholpen .en ik niet alleen vrienden en een aantal familieleden hebben de levering netjes en onbeschadigd binnen gehad .dus het zijn absoluut geen beunhazen en als wij nog eens wat nodig hebben bestellen we weer bij easymike groetjes van een tevreden klant
-
Best veel reactie's voor een "particulier"verkoper Mailtje rondgestuurd zeker of iedereen wil reageren? Erg ongeloofwaardig allemaal.
-
Ik wil even melden dat ik in een mail aan EASYMIKE het gestuurd om mijn probleem met hun te bespreken.
Ik ben blij met hun aanbod op dit forum om mijn zending opnieuw te verzenden en ga daar graag op in.
Hopelijk leidt dit tot een goede oplossing.
Ik ben blij met hun aanbod op dit forum om mijn zending opnieuw te verzenden en ga daar graag op in.
Hopelijk leidt dit tot een goede oplossing.
dat is dus service
-
Ook ik kan alleen maar positieve verhalen vertellen over EasyMike.
Twee succesvolle bestellingen gedaan:
1e keer persoonlijk opgehaald
2e keer verzekerd laten opsturen (binnen 2 werkdagen thuis)
Moet je maar niet zo gierig zijn(of te veel vertrouwen hebben in TNT post) om het onverzekerd te laten opsturen.
Twee succesvolle bestellingen gedaan:
1e keer persoonlijk opgehaald
2e keer verzekerd laten opsturen (binnen 2 werkdagen thuis)
Moet je maar niet zo gierig zijn(of te veel vertrouwen hebben in TNT post) om het onverzekerd te laten opsturen.
-
Wat een gedoe rond easymike.nl. Ik heb, net als mijn zus, ook wat besteld bij Easymike.nl. En geen enkel probleem. Besteld, betaald, een bevestiging gekregen, en een paar dagen later was mijn bestelling in huis. Niks geen gedoe. Is er wel uitgezocht waar het probleem ligt? Of geven we Easymike gewoon bijvoorbaad de schuld? Nogmaals zowel mijn zus als ik hebben geen enkel probleem gehad bij het bestellen bij easymike!!! En ik zou er zo weer wat bestellen.
Nogmaals zoek eerst uit waar het fout is gegaan en ga dan pas klagen op een forum!
Nogmaals zoek eerst uit waar het fout is gegaan en ga dan pas klagen op een forum!
goed fredje. klaar nu
je had niet gelijk zo hoog van de toren moeten blazen joh!!!
en ja gravvedinges natuurlijk heeft hij een mail gestuurd naar ons en wij tevrede klanten helpen hem GRAAG!
wat heeft hij aan dit gezeik!!!
ZOEK EEN EEN BOOM!
je had niet gelijk zo hoog van de toren moeten blazen joh!!!
en ja gravvedinges natuurlijk heeft hij een mail gestuurd naar ons en wij tevrede klanten helpen hem GRAAG!
wat heeft hij aan dit gezeik!!!
ZOEK EEN EEN BOOM!
Mijn bestelling bij Easymike is keurig via de normale post bezorgd.
Achteraf heb ik wel bedacht dat ik voortaan kies voor de verzekerde bezorging. Juist om dit soort welles nietes situaties te voorkomen.
Wellicht is het voor Easymike beter gewoon opnieuw de bestelling te verzenden: scheelt weer negatieve publiciteit en een hoop gedoe.
Achteraf heb ik wel bedacht dat ik voortaan kies voor de verzekerde bezorging. Juist om dit soort welles nietes situaties te voorkomen.
Wellicht is het voor Easymike beter gewoon opnieuw de bestelling te verzenden: scheelt weer negatieve publiciteit en een hoop gedoe.
Ik heb er 2 keer besteld. 1 keer voor mezelf, onverzekerd laten opsturen, was rond kerst, geen problemen. 2e keer was voor een ander, die wilde het graag verzekerd hebben, ook geen probleem!
Ik heb hem ook via marktplaats gevonden en zag ook het icoontje van betrouwbre verkoper iod. Ik had van een collega gehoord dat ze goed waren en heb daarop, terecht, vertrouwd.
Ik heb hem ook via marktplaats gevonden en zag ook het icoontje van betrouwbre verkoper iod. Ik had van een collega gehoord dat ze goed waren en heb daarop, terecht, vertrouwd.
Goh wat een boel tevreden klanten ineens.
Denk dat de belastingdienst wel geïnteresseerd zal zijn voor de btw afdracht en inkomstenbelasting.
Als je je als bedrijf presenteert ben je namelijk verplicht om btw over de omzet af te dragen, en ook ben je verplicht om je in te schrijven bij de kvk.
Doe je dat niet ben je niet in overtreding, maar pleeg je een misdrijf.
Denk dat de belastingdienst wel geïnteresseerd zal zijn voor de btw afdracht en inkomstenbelasting.
Als je je als bedrijf presenteert ben je namelijk verplicht om btw over de omzet af te dragen, en ook ben je verplicht om je in te schrijven bij de kvk.
Doe je dat niet ben je niet in overtreding, maar pleeg je een misdrijf.
-
Logisch agro. Ontevreden mensen krijgen die mail niet