LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Over die 0900 lijn dat ze binnen lopen is een video gemaakt op YouTube.

http://www.youtube.com/watch?v=d3ReDIjTctE

Kijk goed naar de kleding van Ziggo! :(
Met dank aan Mark Rooker van NRC Next


Over de slechte beeld kwaliteit, je haalt de woorden uit mijn mond!
Ineens van de een op de andere dag is het beeld vol met ruis, rare witte blokken.
Het lijkt wel alsof ik naar tv signaal van voor de oorlog zit te kijken.

En bij Casema 11 jaar lang nooit geen problemen!

Uden 1
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 mei 2008 12:21

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Uden 1 »

Op het moment ook nog klant van Ziggo, maar hoop niet lang meer.
Hier in Uden zitten we te wachten op glasvezel, als het allemaal doorgaat moet het in oktober allemaal werken.
Dat is tenminste beter dan dat ADSL / KABEL gedoe.

hoffmarcel
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2008 08:20

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door hoffmarcel »

Begin april had ik besloten om van mij nu toenmalige provider Orange over te stappen op ZIGGO 3 in 1. Dit had ik nooit moeten doen!!!!!
Na de aanmelding kreeg ik een aantal dagen later een bevestigings brief waarin stond dat mijn contract in zal gaan op 23 april, ik had in mijn aanmelding aangegeven dat ik 23 mei moest zijn. Ik heb gelijk gebelt en het zal worden hersteld. Weer een paar dagen later kreeg ik weer een bevestinging dat de datum van levering was op 17 april. Weer gebelt en heet laten corrigeren. Een aantal dagen voor de levering op de 23ste mei ben ik gaan bellen omdat ik niets meer had gehoord. Bleek dat mijn bestelling was geannuleerd! Er werdt mij verteld dat het dan de 28ste mei zou worden en dat ik een bevestinging hiervan zou krijgen. 4 dagen later weer gebelt omdat er nog steeds geen bevestiging was. Ik werd daar schoftelijk behandeld. Maar de bestelling stond nog steeds op 28 mei. Bij thuiskomst van mijn werk op de 28ste was er nog steeds niets geleverd. Dus gelijk weer gebeld, er werdt gezegd dat TNT het nog moest leveren. Dit was om 17.30 uur en dan komt er echt niemand weer. Daarna gesproken met iemand hoger in de hierarchie en zij vertelde mij dat het nog onbekend was wanneer er geleverd zal worden. Zij legde het probleem bij de leverancier.
Het is nu 2 juni en ik zit nog steeds zonder internet en telefoon.
Voor een ieder die denkt over te gaan naar ZIGGO

NIET DOEN

VraagSander
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:29

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door VraagSander »

Voor iedereen die Ziggo goedkoper wilt gaan bellen kan via het volgende nummer ook Ziggo bereiken 050 8533333
Mocht het numer het niet meer doen kijk dan even hier of het nieuwe alternatief al bekend is en zo niet meld dit even aan 0900alternatieven.nl en ze gaan op zoek naar een nieuw alternatief.
Want je kent beter een 050 nummer bellen dan een duur 0900 nummer toch?

NewDutchie
Berichten: 299
Lid geworden op: 01 jun 2007 16:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door NewDutchie »

Nergens last van. Internet en telefonie van voormalig casema.

Wellicht woonplaats afhankelijk?

riekje1
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 mei 2008 12:59

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door riekje1 »

Wij hebben tot nu toe geen storingen in tv of internet...was @home.

Ik heb me aangemeld voor een alles-in-een pakket toen men MIJ belde, omdat ik nog wat vragen had (via de website aangeven dat je gebeld wilt worden, kost je niks!) en kreeg te horen dat het ca twee weken zal duren.

Tot nu toe over de service en behandeling dus geen klachten...
Ook op een klacht over wegvallende telefoon is vlot gereageerd, doordat men mij belde. Heeft me dus niks gekost.

Ik gun ze gewoon even de tijd, ik denk dat het straks wel weer goedkomt. Maar ja, als ik zelf geen/slecht internet had zou ik misschien ook anders piepen. :?

Meester Bach
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2008 18:31

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Meester Bach »

Ik kwam ivm navraag over een oude factuur bij de naam Ziggo, die mij toen nog onbekend was. Via de telefoongids.nl vond ik een Ziggo in Heerenveen.
Ik vroeg aan de medewerker die de telefoon beantwoordde of ik met de Internetprovider Ziggo aan het bellen was. Zonder antwoord te geven gooide men de hoorn op de haak.
Ik belde terug, om te melden dat ik dit hoogst onbeschoft vond, maar ik kwam niet verder dan de eerste vier woorden, die alle vier uiterst kalm en hoffelijk waren.
Ook een derde keer, een poosje later, kreeg ik dezelfde reactie.
Is klant-onvriendelijkheid misschien verbonden met de naam Ziggo?
Ik ga ervan uit, dat men in bij Ziggo Heerenveen stevig baalt van de naam van dit nieuwe bedrijf, al lijkt de service sterk op die van de voormalige @Home...

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

@ Meester Bach,

In uw bericht geeft u aan dat u telefonisch contact heeft gezocht met Ziggo te Heerenveen. Ziggo Heerenveen is geen onderdeel van de Kabellaar Ziggo. Ziggo Heerenveen is een damesmode winkel.

Uiteraard begrijpen wij dat het erg vervelend is over de wijze waarop u te woord bent gestaan. Voor vragen over internet, telefoon televisie van Ziggo kunt u klantenservice bellen. Onze klantenservice kunt u bereiken via het telefoonnummer 0900-1884.

Met vriendelijke groet,

Ziggo Webteam

Lieve Anita
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jun 2008 13:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Lieve Anita »

Sinds mei dit jaar ben ik overgestapt van Planet naar Casema. Tenminste ik dacht Casema, want binnen een week bleek dit Ziggo te zijn. Toen het nog Casema was had ik al problemen met internet, maar de helpdesk was toen goed bereikbaar.
Afgelopen twee weken kan ik niet meer inbellen want:
* de wachttijd is langer dan tien minuten
* het is zeer druk, belt u later terug, de verbinding wordt verbroken
* we hebben een technische probleem
* of je krijgt gewoon geen verbinding!

Toen maar een klacht via de mail, na vijf dagen eindelijk een bevestiging dat ze de klacht ontvangen hadden. Tot op heden nog geen reactie op mijn daadwerkelijk klacht, nl. dat internet er om de tien minuten uit vliegt.

Op één of andere manier ben ik nu blij dat iedereen problemen heeft met internet. Ligt het misschien toch niet aan mijn computer zoals Casema regelmatig beweerde. Dat terwijl mijn andere netwerk perfect functioneerde hoor!!

Goed, laten we hopen dat het ziggo lukt om snel tot een oplossing t e komen

Webcontact01
Berichten: 96
Lid geworden op: 07 mei 2008 14:24

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Webcontact01 »

Beste Ziggo-klanten,

Door het lezen van de reacties op dit forum begrijpen wij dat er op dit moment veel onvrede is over de geleverde diensten. Wij begrijpen ook dat onduidelijkheid veel onrust veroorzaakt. Dit zouden wij graag voor u willen wegnemen. We zitten momenteel midden in het proces van verkenning en afstemming. Dit brengt in een aantal gevallen startproblemen met zich mee.

Een logisch gevolg daarvan is dat u telefonisch contact zoekt met onze klantenservice. Door de toename van het aantal gesprekken zijn de wachttijden fors langer geworden dan normaal. Wij luisteren wel naar de signalen die u afgeeft. Zo is bijvoorbeeld het tarief van de klantenservice verlaagd van 0,10 eurocent naar 0,02 eurocent.

Wij doen er alles aan om de afstemmingsproblemen zo min mogelijk te laten doorwerken naar u als klant. Uw vertrouwen willen wij graag herstellen.
Wanneer uw klacht of storing tot op heden nog niet is opgelost, dan kunt u een e-mail sturen naar [email protected] met uw klantgegevens en als onderwerpregel "Webcare". Wij nemen dan uw klacht in behandeling.

Wellicht nemen wij met deze post niet alle onvrede bij u weg, maar bij alle medewerkers van Ziggo is de wil en inzet aanwezig om alle problemen zo snel en accuraat mogelijk op te lossen.

Met vriendelijk groet,


Het Ziggo Webteam.

pesas
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2008 09:18

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door pesas »

hallo ziggo team.

Waarom steeds dezelfde standaard verklaring hier posten?
Ik ben deze al div keren tegen gekomen, lekker onpersoonlijk dus.
Het interesseert jullie totaal niet dat de klanten hier klagen ovr jullie gebrekkige service, jullie posten steeds maar hetzelfde standaard antwoord.....

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door skippy »

ziggo=datzo ik heb voor mijn werk heel veel te maken met het aansluiten van internet en telefoon ik raad mijn klanten dan ook af om deze diensten via ziggo of upc af tenemen.lees het volgende ook maar eens http://dutchmedia.nl/blog/?p=1299 ik en vele andere zijn de arrogante en onbeschofte houding van de kabelbedrijven meer dan zat!!

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door pvd »

@skippy:
N.B. Dit artikel is een column met een mening; geen journalistiek artikel

Bron: http://dutchmedia.nl/blog/?p=1299

Dit zegt volgens mij genoeg....

pvd

boet
Berichten: 9
Lid geworden op: 07 dec 2006 11:08

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door boet »

Ja, ziggo webteam (post dd 12-06), ziggo doet "het anders"...:
- enorm veel -vooral ergelijke- spotjes op tv plaatsen,
- en idem adv's in full color (incl spreads) in dagbladen opnemen
(retorische vraag: who pays....)
- zorgen voor storing in internet en tel.aansluitingen, die voorheen via
Multikabel prima verliepen
- incassoproblemen maken, die er eerder nooit waren
- niet, of pas na een week (!) reageren op e-mails, en dan nog op
inadequate wijze, in een Nederland waar een scholier van 12 jaar zich
voor zou schamen ("u betaalD" enz).
Nee, het is ZIGGO dat zich moet schamen!
En dan zo'n verweer als "we zijn aan het verkennen en afstemmen".
Dat doe je VOOR je operationeel gaat, zodat je klanten daar geen last meer van hebben. Klanten zijn nl geen proefkonijnen.

Ja, Ziggo doet het inderdaad anders, maar wie heeft daarom gevraagd?

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door kuiffie »

aan iedereen die baalt van ziggo heb ik maar 1 advies :
Zoek een ander maar neem geen Telfort , dan krijg je hetzelfde terug als ik zo al jullie reacties lees .
Bij Telfort wordt je bestolen !

find_your_spot
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 apr 2008 10:58

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door find_your_spot »

Op deze hyves zijn we nog steeds bezig zoveel mogelijk mensen te verzamelen.

http://antiziggo.hyves.nl/

Voel je je ook opgelicht door Ziggo, meld je aan!

WPdM
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 mar 2006 12:10

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door WPdM »

@Pesas:
Idd lekker onpersoonlijk. Zie ook mijn reply in het topic hiernaast: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... c&start=15

Telkens maar weer standaard mails, nog een beetje lamlendig ge-copy/paste ook door een enkele onkundige medewerkster die helemaal nergens over gaan en erg lijken op de posts die hier neergeknald worden. Hoe durven ze...? :roll:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik roep iedereen op om de bijdragen van "Webcontact01" - een medewerker van Ziggo -volledig te negeren. Hier is mijn argumentatie waarom:

Een aantal bedrijven waar extreem veel klachten over zijn waaronder Ziggo, Tele2 en energieleverancier Oxxio zetten medewerkers in om op het Trosradar-forum hun imagoschade te beperken. Ze doen dit niet om klanten te helpen maar om te voorkomen dat potentiële klanten een negatief beeld van het bedrijf krijgen.

Ziggo moet gewoon zorgen dat ze een redelijk en betrouwbaar product bieden; daar krijgen ze namelijk dik voor betaald.

Wat nog veel belangrijker is: 99% van de klanten die momenteel problemen met Ziggo hebben weten de weg naar dit forum niet te vinden. Het Trosradar forum heeft een zeer belangrijke signaalfunctie voor consumenten om te weten te komen met welke bedrijven er problemen zijn. Als iedereen op dit forum zijn of haar klacht door bovenstaande medewerker en via het forum laat oplossen kan niemand er via het Trosradar forum nog achter komen dat er met Ziggo zeer ernstige problemen zijn. De 99% van de Ziggo-klanten die de weg naar dit forum NIET weten te vinden worden dan ernstig gedupeerd. Hiermee heeft het forum een belangrijke stok-achter-de-deur functie om bedrijven die het niet zo nauw nemen aan te kunnen klagen.

Met andere woorden: je bijdrage als Ziggo klant is heel belangrijk voor alle klanten die niet zo mondig zijn als jij. Wees dus solidair met de zwijgende meerderheid en negeer de Ziggo-medewerker op dit forum!
Laatst gewijzigd door Bob Schurkjens op 17 jun 2008 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Pruim »

Met andere woorden: je bijdrage als Ziggo klant is heel belangrijk voor alle klanten die niet zo mondig zijn als jij. Wees dus solidair met de zwijgende meerderheid en negeer de Ziggo-medewerker op dit forum!
Een beetje vreemd advies, aangezien problemen via het callcentre niet worden opgelost, en met de medewerker hier op het forum af en toe wel. Tenslotte willen de mensen met klachten geholpen worden.
En de klachten/reacties kunnen gewoon blijven staan, zodat de mensen die de weg naar dit forum nog niet hebben gevonden, het alsnog tegen kunnen komen.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je vindt mijn advies dus vreemd en je vindt het normaal dat INDIVIDUELE problemen via een OPENBAAR FORUM met een privaat bedrijf opgelost moeten worden. Er bestaat ook nog zoiets als je abonnement opzeggen! Een bedrijf dat geen deugdelijke dienst levert pleegt contractbreuk waarmee direct opzeggen mogelijk is, ongeacht de opzegtermijn.

Gesloten