LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zorgplichtzaken Leaseproces stilgelegd tot 2009

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Zaakvoerder
Berichten: 56
Lid geworden op: 26 jul 2007 20:01

Zorgplichtzaken Leaseproces stilgelegd tot 2009

Ongelezen bericht door Zaakvoerder »

Nou, ik dacht net van: laat ik maar eens bellen met Leaseproces om te vragen hoe het er met mijn zorgplichtzaak voor staat. Achteraf gezien had ik dat misschien beter niet kunnen doen.

Leaseproces heeft namelijk alle zorgplichtzaken, die nog niet bij de rechtbank zijn aangebracht, stilgelegd tot medio 2009. Op dit moment hebben alle eegaleasers prioriteit, pas daarna worden de zorgplichtzaken weer opgepakt in de volgorde waarin men zich destijds ook heeft aangemeld bij Leaseproces. De verwachting is dat de Rechtbank Amsterdam in ieder geval tot eind dit jaar nog nodig heeft om alle eegaleasezaken te kunnen behandelen.

Dit betekent dat mijn zaak tenminste weer een jaar stil ligt.

Geweldig!

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Zorgplichtzaken Leaseproces stilgelegd tot 2009

Ongelezen bericht door peewee »

Tja, was een beetje te verwachten. De situatie is thans zo dat je op basis van de zorgplichtschending de zaak wint bij de Rechtbank Amsterdam en vervolgens Dexia in hoger beroep gaat bij het Gerechtshof en het Hof je gewonnen zaak versjteert. Beter dus even wachten tot de Hoge Raad de blokkade bij het Hof Amsterdam terzijde schuift (en hopelijk het Hof gelijk een veeg uit de pan geeft voor dit soort chicaneuze eigengelijkzoekerij.

Gesloten