LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na betaling bestelling nooit ontvangen
Re: Na betaling bestelling nooit ontvangen
Niets mis met Easymike. Besteld, betaald en keurig aangetekend bezorgd 2 dagen later.
Goede dag allen.
Inderdaad jammer dat het pakketje niet is aangekomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al tot 2 maal toe bij Easymike heb besteld en alles zeer snel en netjes geregeld was.Betaling opsturen,e-mail bevestiging,enz.
Helaas verdwijnt er inderdaad wel eens wat via de post, heb dit ook al eens meegemaakt.
Bestel je via een winkel met aangetekende post, of staat dit in de voorwaarden dan sturen ze misschien nogmaals op, maar bij deze winkels kost een en ander vaak wel duurder, dus dat is een eigen keuze.
Heb begrepen dat ze bij uitzondering je bestelling nogmaals willen versturen dus dat is zeker geen slecht gebaar.
Snap goed dat je hier je ongerieven wilt ventileren en info wou verzamelen of er meer mensen zoals jij dacht waren "opgelicht", maar mijn inziens is het goed zaken doen met easymike en is dit een voorval van TNT geweest.
Wel jammer om zo een naam van particulier bedrijfje zwart te maken dus hoop dat een en ander via dit forum wordt rechtgetrokken.
M.v.g.,
J. Geuze
Inderdaad jammer dat het pakketje niet is aangekomen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik al tot 2 maal toe bij Easymike heb besteld en alles zeer snel en netjes geregeld was.Betaling opsturen,e-mail bevestiging,enz.
Helaas verdwijnt er inderdaad wel eens wat via de post, heb dit ook al eens meegemaakt.
Bestel je via een winkel met aangetekende post, of staat dit in de voorwaarden dan sturen ze misschien nogmaals op, maar bij deze winkels kost een en ander vaak wel duurder, dus dat is een eigen keuze.
Heb begrepen dat ze bij uitzondering je bestelling nogmaals willen versturen dus dat is zeker geen slecht gebaar.
Snap goed dat je hier je ongerieven wilt ventileren en info wou verzamelen of er meer mensen zoals jij dacht waren "opgelicht", maar mijn inziens is het goed zaken doen met easymike en is dit een voorval van TNT geweest.
Wel jammer om zo een naam van particulier bedrijfje zwart te maken dus hoop dat een en ander via dit forum wordt rechtgetrokken.
M.v.g.,
J. Geuze
-
Ik heb laatst ook een bestelling gedaan bij easymike en geen problemen gehad!
Bestelling was supersnel binnen en werkt perfect!
Misschien is het echt kwijt geraakt bij de post
of een niet zo eerlijke postbode??
Bestelling was supersnel binnen en werkt perfect!
Misschien is het echt kwijt geraakt bij de post
of een niet zo eerlijke postbode??
ik heb uitsluitend goede ervaringen met dit bedrijf. Heel snel na de betaling kreeg ik de bestelde goederen thuisgestuurd. Mijn nichtje had easymike overigens aangeraden juist omdat zij zulke goede ervaringen had met dit bedrijf!
-
Beste mensen,
Ik wil graag reageren omdat Easymike daar om gevraagd heeft. Ten eerste heb ik al meedere bestellingen geplaatst en keurig geleverd gekregen. Ten tweede is TNT verantwoordelijk voor het zoek raken van post en niet Easymike. Ook vraag ik mijzelf af wat de KvK en de belastingdienst er mee te maken heeft van wat ik verkoop. Ik ben zelf ook verkoper maar heb daar geen KvK-nummer voor nodig. Ook de belastingdienst komt hier niet voor omdat ik als particulier hier niets mee te maken heb.
Beste mensen, blijf a.u.b. niet zeuren over dit soort zaken want dit kan bij alle verkopers gebeuren.
Nogmaals, Easymike kan hier weinig tegendoen als de post het niet afleverd, maar daarom verzend ik zelf alles als pakket post. Heb je namelijk altijd bewijs van verzending in je handen al is het wel wat duurder.
Ik wil graag reageren omdat Easymike daar om gevraagd heeft. Ten eerste heb ik al meedere bestellingen geplaatst en keurig geleverd gekregen. Ten tweede is TNT verantwoordelijk voor het zoek raken van post en niet Easymike. Ook vraag ik mijzelf af wat de KvK en de belastingdienst er mee te maken heeft van wat ik verkoop. Ik ben zelf ook verkoper maar heb daar geen KvK-nummer voor nodig. Ook de belastingdienst komt hier niet voor omdat ik als particulier hier niets mee te maken heb.
Beste mensen, blijf a.u.b. niet zeuren over dit soort zaken want dit kan bij alle verkopers gebeuren.
Nogmaals, Easymike kan hier weinig tegendoen als de post het niet afleverd, maar daarom verzend ik zelf alles als pakket post. Heb je namelijk altijd bewijs van verzending in je handen al is het wel wat duurder.
ik heb zelf 1 r4 kaartje besteld is allemaal heel goed gelopen kon het ook volgen op internet heb het wel verzekerd gedaan omdat het altijd mis kan gaan bij tnt !ik vond het heel snel gaan en ben ook heel tevreden over easy mike als ik weer een kaartje nodig heb zal ik hem ook weer daar bestellen!!
-
Easymike stuurde mij vandaag een mail met de vraag of ik wil bevestigen dat de bestelling die ik een tijd geleden bij hem heb gedaan goed is aangekomen en dat is inderdaad zo. Ik had de site door gekregen van een andere vader die er ook besteld en ontvangen had, dus ik durfde het wel aan, zonder alles uit den treuren te controleren. Geen enkel probleem, dochter dolblij.
Ik schrik een beetje van dit soort ongefundeerde aantijgingen en de hetzerige reacties van anderen over dit soort bedragen. Internet is in principe een mooi medium waar dit soort dingen inderdaad effectief en snel kunnen gecontroleerd worden, maar dan moeten de gebruikers wel over enige discipline (bel die man even) en waardigheid beschikken en dat is hier niet echt het geval. En dat is jammer, dit devalueert het gebruik van dit soort forums en het straalt ook een beetje op de radar en tros af vind ik. Ik zou enige sturing en begeleiding hier wel op zijn plaats vinden. Want zo moeilijk is dit niet uit te zoeken.
Gelukkig zijn er genoeg tevreden klanten die even de tijd willen nemen om Easymike te steunen.
Easymike laat je niet kisten!
Ik schrik een beetje van dit soort ongefundeerde aantijgingen en de hetzerige reacties van anderen over dit soort bedragen. Internet is in principe een mooi medium waar dit soort dingen inderdaad effectief en snel kunnen gecontroleerd worden, maar dan moeten de gebruikers wel over enige discipline (bel die man even) en waardigheid beschikken en dat is hier niet echt het geval. En dat is jammer, dit devalueert het gebruik van dit soort forums en het straalt ook een beetje op de radar en tros af vind ik. Ik zou enige sturing en begeleiding hier wel op zijn plaats vinden. Want zo moeilijk is dit niet uit te zoeken.
Gelukkig zijn er genoeg tevreden klanten die even de tijd willen nemen om Easymike te steunen.
Easymike laat je niet kisten!
-
vorige week zondag (8 juni) op het internet wezen zoeken voor een R4 kaartje voor de nintendo van mijn dochter.
Ik kwam op de site van EasyMike en heb de site goed door genomen.
Bestel formulier ingevuld voor een R4 kaart met 2 gb sd card en het geld over gemaakt. de volgende dag kreeg ik netjes een sms dat de bestelling was binnen gekomen. savonds kreeg ik een email dat ze de R4 kaart niet konden leveren met een 4gb sd card maar pas een dag later. Donderdag kreeg ik via de post netjes mn spulletjes in de bus. Een vriend/collega van mij hebben ook spullen bij EasyMike gekocht en er waren nooit problemen, je wordt prima op de hoogte gehouden, de site is zeer duidelijk, tevens heb ik niet gekozen voor veilige versturing per post en heb het toch netjes binnen gekregen.
KORTOM IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE EASYMIKE, EN HET IS PRIMA ZAKEN DOEN MET DEZE ZAAK.
Rob[/b]
Ik kwam op de site van EasyMike en heb de site goed door genomen.
Bestel formulier ingevuld voor een R4 kaart met 2 gb sd card en het geld over gemaakt. de volgende dag kreeg ik netjes een sms dat de bestelling was binnen gekomen. savonds kreeg ik een email dat ze de R4 kaart niet konden leveren met een 4gb sd card maar pas een dag later. Donderdag kreeg ik via de post netjes mn spulletjes in de bus. Een vriend/collega van mij hebben ook spullen bij EasyMike gekocht en er waren nooit problemen, je wordt prima op de hoogte gehouden, de site is zeer duidelijk, tevens heb ik niet gekozen voor veilige versturing per post en heb het toch netjes binnen gekregen.
KORTOM IK BEN ZEER TEVREDEN OVER DE EASYMIKE, EN HET IS PRIMA ZAKEN DOEN MET DEZE ZAAK.
Rob[/b]
Als een bedrijf iets verstuurt, is het bedrijf wel degelijk verantwoordelijk voor het pakket.Ten tweede is TNT verantwoordelijk voor het zoek raken van post en niet Easymike.
Laatst gewijzigd door Morero op 16 jun 2008 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is GEEN zaak, maar een ordinaire beunhaas.EN HET IS PRIMA ZAKEN DOEN MET DEZE ZAAK.
Als je ondernemertje wil spelen zorg dan ook dat je aan je verplichtingen als zodanig voldoet.
Ook ik ben alleen maar positief over Easymike,
betreur het voor degene met de probemen maar hier is alles gewoon goed verlopen.
betreur het voor degene met de probemen maar hier is alles gewoon goed verlopen.
hallo,
ik wou ook ff reageren!!
ik heb enige tijd geleden ook 2 producten bij easymike besteld
en heb de producten keurig binnen 2 dagen ontvangen..
niks mis mee dus!! via de post gaat wel vaker eens wat fout?? het blijft natuurlijk altijd een risico:(
kees van de graaf.
ik wou ook ff reageren!!
ik heb enige tijd geleden ook 2 producten bij easymike besteld
en heb de producten keurig binnen 2 dagen ontvangen..
niks mis mee dus!! via de post gaat wel vaker eens wat fout?? het blijft natuurlijk altijd een risico:(
kees van de graaf.
Ik heb tot 3 keer toe een bestelling bij easymike gedaan. Zodra de betaling gedaan is heb je het een dag later in huis. Zeer goede service. Tevens telefonisch contact met Mike van easymike gehad en ben heel vriendelijk te woord gestaan.
Volgens mij valt er over iedere webwinkel wel iets negatiefs te vertellen.
Volgens mij valt er over iedere webwinkel wel iets negatiefs te vertellen.
Ik geloof echt mijn ogen niet wat een onzin jullie schrijven over easymike. Onlangs heb ik zowel voor mijn zoon als dochter een R4 aangeschaft. De volgende dag had ik ze al in huis. Daarna heb ik er voor allerlei vrienden, vriendjes en bekenden (zelfs oma wilde er één) nog een paar op mijn naam besteld en ze zijn allemaal aangekomen! Als je zeker wilt zijn dat ze aankomen kun je bij easymike ook voor een verzekerde verzending kiezen. Ik heb nog 2 neefjes die er ook één willen en dan gaat er weer een bestelling uit naar easymike.
En nog wat, als je vragen hebt kun je bellen en mailen en je krijgt nog antwoord ook!
En nog wat, als je vragen hebt kun je bellen en mailen en je krijgt nog antwoord ook!
Ik heb vorige week een bestelling gedaan.Ook gewoon over de post laten verzenden.Ik kreeg hem netjes de volgende dag binnen.
Bij TnT raakt wel vaker wat zoek!Daar heb ik ervaring mee!
Bij TnT raakt wel vaker wat zoek!Daar heb ik ervaring mee!
@ agro
Zo te horen zijn deze jongens scholier / student / net-student af. Dat betekent dat ze zonder probleem of deze manier wat bij mogen verdienen. Heb je helemaal geen BTW nummer voor nodig. Ooit van de kleine ondernemersregeling gehoord?
Je kunt wel hoog van de toren schreeuwen maar probeer dan minimaal wat nuttigs te schrijven. De toegevoegde waarde van je posts is op deze manier nihil.
Jij kunt beter je alias veranderen in agri. Waar komt al die agressie vandaan? Heeft easymike jou iets misdaan of ben je gewoonweg jaloers op iemand die wel geld verdient?Het is GEEN zaak, maar een ordinaire beunhaas.
Wie zegt dat ze ondernemertje willen spelen? Ze willen wat bijverdienen.Als je ondernemertje wil spelen zorg dan ook dat je aan je verplichtingen als zodanig voldoet.
Zo te horen zijn deze jongens scholier / student / net-student af. Dat betekent dat ze zonder probleem of deze manier wat bij mogen verdienen. Heb je helemaal geen BTW nummer voor nodig. Ooit van de kleine ondernemersregeling gehoord?
Je kunt wel hoog van de toren schreeuwen maar probeer dan minimaal wat nuttigs te schrijven. De toegevoegde waarde van je posts is op deze manier nihil.
-
R4 card voor ds besteld bij Easymike , niet op voorraad, keurig bericht gekregen met alternatief, toch besloten te wachten en vervolgens keurig geleverd via easymike.nl.
En dat geldt voor heel veel mensen van wie ik de tip van de r4 card had gekregen. volgende keer bestel ík in ieder geval gewoon weer bij easymike.
En dat geldt voor heel veel mensen van wie ik de tip van de r4 card had gekregen. volgende keer bestel ík in ieder geval gewoon weer bij easymike.
Ook ik meld me op verzoek van easymike, maar doe dat graag. Door mijn fout had ik bij betaling verkeerde gegevens doorgegeven van de bestelling. Ik heb gelijk gemaild en binnen een dag kreeg ik antwoord dat alles in orde en verstuurd was. Bestelling is perfect geleverd. Ik kan dus geen kwaad woord over Easymike vertellen, maar zoals je ziet is het verstandig om toch verzekerd te versturen (had ik niet gedaan overigens). En voor diegene die hier de moraalridder uithangen en Easymike als oneerlijk betichten omdat ze geen BTW nummer hebben: wat doen jullie met de R4 of M3 kaart eigenlijk? Zeker alleen backups en homebrew spelen toch? Waarschijnlijk lichten jullie Nintendo per persoon meer op dan Easymike ooit bij elkaar kan sprokkelen. En ja, ik weet ook hoe het werkt. Schaam ons
Ook die dienen aan de verplichtingen te voldoen.Ooit van de kleine ondernemersregeling gehoord?
Hallo Forum
Wij hebben vorige week een R4 kaart (adapter) besteld bij easymike,
hebben dit verzekerd laten opsturen en 2 dagen later ontvangen.
Het pakketje was prima ingepakt en onze dochter heeft er erg veel plezier van.
Het pakketje is dus PRIMA ontvangen zelfs zo goed dat we heel veel kennissen EASYMIKE hebben aangeraden.
Dus nogmaals een PRIMA service !!!
Wij hebben vorige week een R4 kaart (adapter) besteld bij easymike,
hebben dit verzekerd laten opsturen en 2 dagen later ontvangen.
Het pakketje was prima ingepakt en onze dochter heeft er erg veel plezier van.
Het pakketje is dus PRIMA ontvangen zelfs zo goed dat we heel veel kennissen EASYMIKE hebben aangeraden.
Dus nogmaals een PRIMA service !!!