LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Na betaling bestelling nooit ontvangen
Re: Na betaling bestelling nooit ontvangen
Ik heb een bestelling gedaan via de site van easy mike en na een paar dagen was mijn bestelling er. Ook na een vraag via de mail ook binnen een dag antwoord. Ik heb een prima ervaring met dit bedrijf en vind het jammer dat als er iemand anders geen goede ervaring heeft er gelijk een slecht bedrijf van maakt. Bij ieder bedrijf gaat wel eens wat mis.
Ik zou zo weer wat bestellen bij easy mike.nl.
Groetjes Petra
Ik zou zo weer wat bestellen bij easy mike.nl.
Groetjes Petra
-
Ik weet niet of je bij de belastingdienst werkt, maar deze komt echt niet langs hoor bij mensen die spullen verkopen op MP.nl. Dus stop met deze onzin en laat je eerst eens beter informeren. Betweter.
[/quote]
[/quote]
Onlangs een r4 kaartje besteld bij easymike en 2 dagen later in de brievenbus. Geen probleem.
Hallo,
Easymike is TOP !!!
Heb al een aantal malen wat besteld bij Easymike, en totaal geen problemen gehad. Uiteraard kun je kiezen uit beveiligd verzenden of normaal, dus als je voor zeker wilt gaan heb je zelf de keuze.
Ook had ik tot twee keer toe een probleempje met het installeren van bepaalde dingen (eigen schuld..) en stelde via mail een vraag aan Easymike wat ik daaraan kon doen... prima, nog diezelfde dag uitgebreid antwoord met de oplossing voor dat probleem.
Heb Easymike bij diverse vrienden aangeprezen en ook zei hebben géén problemen met Easymike.
Dus van mijn kant beslist geen klachten Easymike is OK !!
Easymike is TOP !!!
Heb al een aantal malen wat besteld bij Easymike, en totaal geen problemen gehad. Uiteraard kun je kiezen uit beveiligd verzenden of normaal, dus als je voor zeker wilt gaan heb je zelf de keuze.
Ook had ik tot twee keer toe een probleempje met het installeren van bepaalde dingen (eigen schuld..) en stelde via mail een vraag aan Easymike wat ik daaraan kon doen... prima, nog diezelfde dag uitgebreid antwoord met de oplossing voor dat probleem.
Heb Easymike bij diverse vrienden aangeprezen en ook zei hebben géén problemen met Easymike.
Dus van mijn kant beslist geen klachten Easymike is OK !!
Heb vorige week een R4DS kaart gekocht via easymike.nl. Eerst het verkeerde bedrag overgemaakt, maar ze hiervan op de hoogte gesteld. Binnen een paar uur bericht dat ze erop zouden letten. 3 dagen later pakketje binnen, dit omdat ik het op een zaterdag had besteld!
Dus, ik denk echt dat de topicmaker eens moet klagen over TNT ipv over easymike! De ervaring die ik ermee heb is prima en kan niets anders zeggen dat ik het iedereen kan aanraden. Heb je er toch een verkeerd of raar gevoel bij, niet kopen of zelf afhalen!
En agro, zaak of beunhaas maakt in dit geval helemaal niet uit. Een gerenomeerd bedrijf waar ik ooit eens iets bestelde heeft6 mijn bestelling nooit vergoed die ikheb besteld bij ze via het net en nooit heb mogen ontvangen! Trouwens de term beunhaas klopt in deze niet helemaal:
Een beunhaas is een persoon die een vak of beroep uitoefent, zonder daarvoor de benodigde opleiding te hebben gehad. Ook wordt de term gebruikt voor vaklui die goedkoper dan volgens de reguliere markttarieven hun werk verrichten.
Een beunhaas hoeft echter niet per definitie slecht werk af te leveren. Er zijn zelfs bedrijven die het woord beunhaas als geuzennaam gebruiken. Beunhazerij wekt echter wel veel weerstand op bij mensen die wel met veel studie of oefening het beroep beoefenen. Het woord is afkomstig van het Nederduitse böhnhase — een zeventiende-eeuwse term voor iemand die het vak van kleermaker uitoefende zonder dat hij lid was van een gilde.
Als je oplicher bedoelt, noem dan het beestje bij zijn naam!
En volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt, tot nu toe grotendeels positieve reacties gelezen, dus schik je naar de meerderheid en geef easymike de voordeel van de twijfel. Trouwens ze hebben al aangeboden de zending nogmaals te doen zonder kosten, dus wat maak je je nog druk?
Groeten, William
p.s. Mail me en je krijgt mijn nummer om me te bellen om dit bericht te verifieren!
Dus, ik denk echt dat de topicmaker eens moet klagen over TNT ipv over easymike! De ervaring die ik ermee heb is prima en kan niets anders zeggen dat ik het iedereen kan aanraden. Heb je er toch een verkeerd of raar gevoel bij, niet kopen of zelf afhalen!
En agro, zaak of beunhaas maakt in dit geval helemaal niet uit. Een gerenomeerd bedrijf waar ik ooit eens iets bestelde heeft6 mijn bestelling nooit vergoed die ikheb besteld bij ze via het net en nooit heb mogen ontvangen! Trouwens de term beunhaas klopt in deze niet helemaal:
Een beunhaas is een persoon die een vak of beroep uitoefent, zonder daarvoor de benodigde opleiding te hebben gehad. Ook wordt de term gebruikt voor vaklui die goedkoper dan volgens de reguliere markttarieven hun werk verrichten.
Een beunhaas hoeft echter niet per definitie slecht werk af te leveren. Er zijn zelfs bedrijven die het woord beunhaas als geuzennaam gebruiken. Beunhazerij wekt echter wel veel weerstand op bij mensen die wel met veel studie of oefening het beroep beoefenen. Het woord is afkomstig van het Nederduitse böhnhase — een zeventiende-eeuwse term voor iemand die het vak van kleermaker uitoefende zonder dat hij lid was van een gilde.
Als je oplicher bedoelt, noem dan het beestje bij zijn naam!
En volgens mij ben jij de enige die er zo over denkt, tot nu toe grotendeels positieve reacties gelezen, dus schik je naar de meerderheid en geef easymike de voordeel van de twijfel. Trouwens ze hebben al aangeboden de zending nogmaals te doen zonder kosten, dus wat maak je je nog druk?
Groeten, William
p.s. Mail me en je krijgt mijn nummer om me te bellen om dit bericht te verifieren!
-
Ik ben juist heel tevreden over easymike en vooral over de nette afhandeling, incl. snelle levertijd. Als ik vragen krijg hoe je een R4ds moet bestellen, verwijs ik meteen naar easymike.
Het is altijd vervelend als een bestelling niet goed wordt afgehandeld, maar dan neem je toch als eerste contact op met de leverancier.
Op dit forum begrijp ik dat dat niet is gebeurd.
Spijtig.
De bestelling die ik heb gedaan, was binnen 3 dagen in huis, netjes verpakt met een eventueel returnadres. Niet verzekerd verstuurd.
Het is altijd vervelend als een bestelling niet goed wordt afgehandeld, maar dan neem je toch als eerste contact op met de leverancier.
Op dit forum begrijp ik dat dat niet is gebeurd.
Spijtig.
De bestelling die ik heb gedaan, was binnen 3 dagen in huis, netjes verpakt met een eventueel returnadres. Niet verzekerd verstuurd.
Ik reageer even op dit forum en doe het graag.
Ik vind dit hele gebeuren een beetje zielig. Er is 1 klacht en vervolgens krijgt deze winkel de hele wereld over zich heen. terwijl ze aanbieden het (nog) een keer te leveren. KvK, belastingdiens etc etc.
Laten we het daar nou niet over hebben, daar werken de meeste zwartwerkers
Als je daar bang voor bent, publiceer je geen website, je adres of telefoonnummer.
En maak je niet druk, ik lees genoeg positieve reacties dus waar gaat het over? 1 fout op 100.......1000, in Den Haag maken ze elke dag fouten. Laat het gewoon verzekerd opsturen, kost iets meer maar ben je wel zeker van je zaak. Mischien zit die postbode z`n zoon nu wel te game met jou R4...................
Wat is er besteld.........1R4 of 100?? Kom op zeg, ik bestel regelmatig bij EasyMike en tot nu toe helemaal TOPPIE. Ze reageren snel op vragen via de mail, daar kan een ander bedrijf een voorbeeld aan nemen, en ze leveren alles conform afspraken.
En als het wel fout zou gaan, ik weet waar die woont
Als degene met de klacht balle heeft en zijn zending alsnog van EasyMike krijgt, dan bied die gewoon zijn excuus aan hier op dit topic.
Wat mij betreft: TAKE IT EASYMIKE, je vaste klanten zullen heus wel blijven bestellen, waaronder ik dus....... keep up the good work
Een ZEER tevreden klant, Harry
Ik vind dit hele gebeuren een beetje zielig. Er is 1 klacht en vervolgens krijgt deze winkel de hele wereld over zich heen. terwijl ze aanbieden het (nog) een keer te leveren. KvK, belastingdiens etc etc.
Laten we het daar nou niet over hebben, daar werken de meeste zwartwerkers
Als je daar bang voor bent, publiceer je geen website, je adres of telefoonnummer.
En maak je niet druk, ik lees genoeg positieve reacties dus waar gaat het over? 1 fout op 100.......1000, in Den Haag maken ze elke dag fouten. Laat het gewoon verzekerd opsturen, kost iets meer maar ben je wel zeker van je zaak. Mischien zit die postbode z`n zoon nu wel te game met jou R4...................
Wat is er besteld.........1R4 of 100?? Kom op zeg, ik bestel regelmatig bij EasyMike en tot nu toe helemaal TOPPIE. Ze reageren snel op vragen via de mail, daar kan een ander bedrijf een voorbeeld aan nemen, en ze leveren alles conform afspraken.
En als het wel fout zou gaan, ik weet waar die woont
Als degene met de klacht balle heeft en zijn zending alsnog van EasyMike krijgt, dan bied die gewoon zijn excuus aan hier op dit topic.
Wat mij betreft: TAKE IT EASYMIKE, je vaste klanten zullen heus wel blijven bestellen, waaronder ik dus....... keep up the good work
Een ZEER tevreden klant, Harry
Ik ben erg tevreden over het handelen van Easymike!
Ik heb inmiddels vier keer een bestelling bij hem gedaan, en ben nog nooit zo snel en correct geholpen door een verkoper op internet.
Binnen enkele dagen heb ik altijd de spullen binnen en ik beveel hem altijd bij mijn vrienden en familie aan. Ik zal dit ook zeker blijven doen!!
Ga zo door Easymike, het is prettig zaken doen met je!
Ik heb inmiddels vier keer een bestelling bij hem gedaan, en ben nog nooit zo snel en correct geholpen door een verkoper op internet.
Binnen enkele dagen heb ik altijd de spullen binnen en ik beveel hem altijd bij mijn vrienden en familie aan. Ik zal dit ook zeker blijven doen!!
Ga zo door Easymike, het is prettig zaken doen met je!
Ook mijn bestelling is prima en snel afgehandeld. Daarnaast ook nog een goede informatievoorziening, zodat mijn zoon al de volgende dag (op zijn verjaardag) aan de slag kon. Prima klus. IK maak inmiddels ook reclame in mijn vriendenkring. En vrienden zijn mij dierbaar.
IK sluit mij overigens aan bij Jazzy die stelt dat er goede redactie nodig is om dit soort forums te vrijwaren van rare vogels. Dus radar, let op je zaak of ook dit forum sluit zich aan in een lange rij niet ter zake doende discussieplatforms.
Dit is overigens de eerste keer dat ik mij waag aan ean reactie op een forum. Ik kan namelijk slecht tegen onrecht!
IK sluit mij overigens aan bij Jazzy die stelt dat er goede redactie nodig is om dit soort forums te vrijwaren van rare vogels. Dus radar, let op je zaak of ook dit forum sluit zich aan in een lange rij niet ter zake doende discussieplatforms.
Dit is overigens de eerste keer dat ik mij waag aan ean reactie op een forum. Ik kan namelijk slecht tegen onrecht!
Hoi, Hier een berichtje van iemand die niet echt bestempeld kan worden als mega computer/internet expert. Bestellingen gaan bij mij (incl het hele gezin) eigenlijk 9 v/d 10 keer wel ergens mis...op zijn minst duurt t langer dan beloofd en als KLAPPERRRrrr heeft t 3 weken langer geduurd dan toe gezegt om een vaatwasser thuit te krijgen.....wel is er na 2 weken een....wasmachine bezrgd (maar ja,,die had ik al). Momenteel zitten wij al weer een klein weekje te wachten op wat Nintendo spulletes...besteld bij de toch niet zo heel erg onbekend Neckerman....blijft niet veel over van de slogan 'Voor 12.00 uur besteld = volgende dag in huis'
Okey, okey....to the point: Ik kreeg nog net geen tranen van ontroering in mijn ogen toen ik van Easymike verleden week een mailtje ontving. Mijn bestelde R4 kaart was maar liefst 1 dag vertraagd. Inderdaad ontving ik de kaart een dag later dan oorspronkelijk gepland! Zo blij verrast als ik van de service was...zo verbaasd ben ik over de hele heisa die op dit forum staat. Kom op zeg.....tis idd een vervelende kwestie....maar er bewust voor kiezen om je bestelling van meer dan € 50,00 onverzekerd te versturen!!!!?????
Naar mijn mening heeft dat weinig met internet bedrijfjes te maken....maar met ietwat verkeerde zuinigheid bij betreffende koper. Als ik de reacties goed heb gelezen wordt er notabene nog aangeboden om nogmaals een kaart te sturen... Mijn advies,, neem dat aanbod aan, bedank ze alsnog voor de geboden oplossing en ga voortaan gezellig naar de koopgoot!
Okey, okey....to the point: Ik kreeg nog net geen tranen van ontroering in mijn ogen toen ik van Easymike verleden week een mailtje ontving. Mijn bestelde R4 kaart was maar liefst 1 dag vertraagd. Inderdaad ontving ik de kaart een dag later dan oorspronkelijk gepland! Zo blij verrast als ik van de service was...zo verbaasd ben ik over de hele heisa die op dit forum staat. Kom op zeg.....tis idd een vervelende kwestie....maar er bewust voor kiezen om je bestelling van meer dan € 50,00 onverzekerd te versturen!!!!?????
Naar mijn mening heeft dat weinig met internet bedrijfjes te maken....maar met ietwat verkeerde zuinigheid bij betreffende koper. Als ik de reacties goed heb gelezen wordt er notabene nog aangeboden om nogmaals een kaart te sturen... Mijn advies,, neem dat aanbod aan, bedank ze alsnog voor de geboden oplossing en ga voortaan gezellig naar de koopgoot!
Heb al diverse keren bij deze mensen kaartjes bestelt. Zowel via de post als zelf langs geweest. Heb totaal geen problemen ondervonden. Via de post waren ze binnen een week binnen en er ontbrak niets. Ik heb dus alleen maar goede ervaringen bij easymike. Heb zelf ook wel eens via een "echte"winkel wat gehaald en toen ben ik ontzettend belazerd. Het is dus maar welke ervaring je hebt met iets of iemand. En jazeker kleeft er risico aan bestellingen via internet, maar tegen elke fout staat wel een goede bestelling. Nu is het een spelletje van welles/nietes. Want wie zegt dat deze meneer het pakketje niet heeft ontvangen Heeft hij hiervan bewijs En als laatste wil ik nog zeggen dat je de bestelling ook kan laten verzekeren.
-
Het is toch zielig om gelijk via de media te klagen zonder eerst de verkoper te raadplegen.
Nou Easymike na het plaatsen van mijn besteling (onverzekerd) en betaling heeft het nog geen week geduurd voor ik hem in huis had en je was nog goedkoper ook dus gewoon goed. De post raakt jaarlijks duizenden stukken kwijt en daar hoor je niemand over.
Nou Easymike na het plaatsen van mijn besteling (onverzekerd) en betaling heeft het nog geen week geduurd voor ik hem in huis had en je was nog goedkoper ook dus gewoon goed. De post raakt jaarlijks duizenden stukken kwijt en daar hoor je niemand over.
@ agro
Maar hoeven geen BTW af te dragen dus kunnen ook geen BTW nummer op hun site laten zien.Ook die dienen aan de verplichtingen te voldoen.
Twee R4 kaartjes besteld. Na twee dagen op de deurmat.
Prima service.
Zielig om zo direct naar een consumenten programma te stappen
Prima service.
Zielig om zo direct naar een consumenten programma te stappen
@nico71
Wilt u ons aub een mailtje sturen, we willen graag weten wie u bent.
Wilt u ons aub een mailtje sturen, we willen graag weten wie u bent.
Aan iedereen die de moeite en tijd wilde nemen om een reactie te plaatsen, ontzettend bedankt!
Erg fijn om te weten dat u een tevreden klant bent! We zullen in de toekomst ons best blijven doen om U en uw familie en vrienden van goede service te voorzien.
MVG,
Easymike.nl
Erg fijn om te weten dat u een tevreden klant bent! We zullen in de toekomst ons best blijven doen om U en uw familie en vrienden van goede service te voorzien.
MVG,
Easymike.nl
Ook ik heb onlangs 2 x een bestelling gedaan, vandaag besteld morgen in huis. Prima dus, niks mis mee en als je een vraag had, kreeg je dezelfde dag nog een mailtje terug.
Mocht ik de volgende keer weer iets willen bestellen, doe ik het weer bij Easymike.nl, hij was tevens ook de goedkoopste !!!
Dus conclusie, snel, betrouwbaar en goedkoop.
Mvgr.
N. Deijkers
Mocht ik de volgende keer weer iets willen bestellen, doe ik het weer bij Easymike.nl, hij was tevens ook de goedkoopste !!!
Dus conclusie, snel, betrouwbaar en goedkoop.
Mvgr.
N. Deijkers
Afgelopen week 3 R4's besteld bij Easymike. Op een vrijdag, gelijk betaald en op maandag was het geld bij hun op de rekening (zag ik ook bij mezelf)
Maandag kreeg ik netjes een mail dat het pakketje die dag verzonden was en dinsdag stopte de TNT wagen hier voor de deur.
Hoe snel wil je het hebben? Prima voor elkaar, netjes verpakt en een link naar hoe alles werkt in de mail (handleiding R4) dat het pakketje verzonden is.
Erg flauw om niet de verkoper te vragen of eea misschien fout is gegaan, maar gelijk bij een tv programma aan te kloppen.
Je kunt je verzending verzekerd laten versturen, maak daar dan ook gebruik van.
Groeten,
Renate
Maandag kreeg ik netjes een mail dat het pakketje die dag verzonden was en dinsdag stopte de TNT wagen hier voor de deur.
Hoe snel wil je het hebben? Prima voor elkaar, netjes verpakt en een link naar hoe alles werkt in de mail (handleiding R4) dat het pakketje verzonden is.
Erg flauw om niet de verkoper te vragen of eea misschien fout is gegaan, maar gelijk bij een tv programma aan te kloppen.
Je kunt je verzending verzekerd laten versturen, maak daar dan ook gebruik van.
Groeten,
Renate
-
goede dag
ik heb al twee keer iets bestel en produkt is zonder probleem bezorgd
alleen laatste keer duurde levering langer daar met verzenden een postzegel eraf was gegaan heb easymike gebeld waar bestelling bleeft
en mike zie dat pakket terug was gekomen en twwe dagen later was pakket in de bus. heb ook niet de verzekerd bezorging gedaan maar gewoon.ik vond dit ook wel link maar produkten zijn geleverd en goed .
dus mijn ervaringen met easymike zijn goed
ik heb al twee keer iets bestel en produkt is zonder probleem bezorgd
alleen laatste keer duurde levering langer daar met verzenden een postzegel eraf was gegaan heb easymike gebeld waar bestelling bleeft
en mike zie dat pakket terug was gekomen en twwe dagen later was pakket in de bus. heb ook niet de verzekerd bezorging gedaan maar gewoon.ik vond dit ook wel link maar produkten zijn geleverd en goed .
dus mijn ervaringen met easymike zijn goed
Elke geregistreerde ondernemer heeft een btw nummer. (moet dus wel op site zichtbaar zijn)Maar hoeven geen BTW af te dragen dus kunnen ook geen BTW nummer op hun site laten zien.
Ook bij regeling kleine ondernemers dient de ondernemer tenminste 1x per jaar aangifte te doen van omzetbelasting (mogelijk ook per kwartaal), uit de aangifte blijkt dan of de regeling kleine ondernemers van toepassing is,
Voor regeling kleine ondernemers zie:
http://www.belastingdienst.nl/zakelijk/ ... l#P76_7306
Gezien het aantal reacties van tevreden klanten en de omzet in dit korte tijdsbestek geschat kan worden, zal de regeling kleine ondernemers zeker niet van toepassing zijn.