Over de montage van de kozijnen heb ik niet te klagen,heb in maart achter nieuwe kunstof kozijnen door Belisol laten plaatsen.
Dus met vol vertrouwen op 11-06 offerte gevraagt voor kunstof kozijnen voor.
De offerte was al hoog maar ik dacht dat krijg ik wel naar beneden.
Hij(mr Jef Lammens,grote baas himselve)gaf mij wat kortingen en kwam toch nog te hoog uit.
Je vertrouwt hun(Belisol),weet dat de kozijnen goed zijn bij Belisol.
Dus dan teken je maar.
Nu later ben ik offertes aan gaan vragen en andere kunstof bedrijven rekenen de helft minder.
Annuleren kost me 40% dus dat is ook geen optie.
Dus waarschuw ik jullie allemaal,kijk goed naar de prijs,en vraag ook bij andere bedrijven een offerte aan.
Bij google en dan kunstofkozijnen leer je meer van de prijzen,want die varieren heel veel,en je kunt in 1 keer bij 5 of 6 bedrijven een offerte aanvragen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belisol Breda
Re: Belisol Breda
vreemd dat u eerst en opdracht geeft en later dan offertres gaat opvragen bij andere bedrijven, u laat dus gewoon een aantal bedrijven voor niets komen om bij u een offerte te komen maken terwijl u weet dat u bij een ander heeft gekocht, die bedrijven zouden u een factuur moeten sturen voor het werk wat ze hebben geleverd.
Je zegt, dat je over Belisol al tevreden was.
Dan kunnen die anderen wel goedkoper zijn, maar ik heb hier ellende genoeg gelezen en of je dat er voor over moet hebben, is de vraag.
Vind het trouwens ook wel een beetje raar dat je het nu wel door Belisol laat doen en achteraf bij anderen offertes gaat aanvragen. Daarom zullen er ook verschillende bedrijven zijn, die dit wel in rekening brengen en ik vind dat dan ook, terecht.
Dan kunnen die anderen wel goedkoper zijn, maar ik heb hier ellende genoeg gelezen en of je dat er voor over moet hebben, is de vraag.
Vind het trouwens ook wel een beetje raar dat je het nu wel door Belisol laat doen en achteraf bij anderen offertes gaat aanvragen. Daarom zullen er ook verschillende bedrijven zijn, die dit wel in rekening brengen en ik vind dat dan ook, terecht.
Neenee,ik laat niemand komen,vraag offertes aan via email.
http://www.kozijnoffertes.nl/?f=1&g=8&g ... 1QodRmcbVw
is de url van de offerte aanvragen,en ik laat niemand bij mij thuis komen om te meten.
En dat ik later vrijblijvende offertes aanvraag,was omdat Belisol ineens zo duur was.
11.000 euro voor voorkant huis(slaapkamerraam,keukenraam,wc en badkamerraam,en een goedkope glazen voordeur.
Maar de 8 dagen zijn nog niet voorbij,ga alsnog het koopcontract annuleren.
http://www.kozijnoffertes.nl/?f=1&g=8&g ... 1QodRmcbVw
is de url van de offerte aanvragen,en ik laat niemand bij mij thuis komen om te meten.
En dat ik later vrijblijvende offertes aanvraag,was omdat Belisol ineens zo duur was.
11.000 euro voor voorkant huis(slaapkamerraam,keukenraam,wc en badkamerraam,en een goedkope glazen voordeur.
Maar de 8 dagen zijn nog niet voorbij,ga alsnog het koopcontract annuleren.
snap ik niet eerst zeg je opzeggen is geen optie, maar nu wil je hem annuleren? misschien moet je het is proberen bij laweto, staat ook hier in de forums, die was ook een stuk goedkoper het gaat altijd om veel geld, nu weet je wat je gekregen hebt, maar als je annuleert kun je meteen het verschil zien tussen voor en achter, dan kun je oordelen of het ook goedkoper was, maar wel het zelfde gekregen hebt, want even snel een prijs opvragen via internet is natuurlijk geen vergelijk, maar is ieder geval sterkte en wijsheid toegewenst.