LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energie:Direct Hoe groot is de chaos
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 15 mar 2008 21:42
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hi 'jsp',
Communicatie, vooral schriftelijke, is en blijft lastig en is vaak 'onbewust' multi-interpretabel. Ik zal ernaar streven om voortaan iets duidelijker te zijn.
Groeten,
RayWhisperer
Communicatie, vooral schriftelijke, is en blijft lastig en is vaak 'onbewust' multi-interpretabel. Ik zal ernaar streven om voortaan iets duidelijker te zijn.
Groeten,
RayWhisperer
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Volgens mij is deze topic niet zo lang geworden louter door al dan niet schreeuwerige/ emotionele reacties van Ollie. Wanneer men, zoals ik, telefonisch wordt benaderd door een onbekend bedrijf is het logisch dat je wat achtergronden zoekt over dit bedrijf. En die zijn niet positief. De voorbeelden in deze topic spreken voor zich, er is dan toch wel reden wantrouwig te zijn ten opzichte van ED(!?!)Uitermate verbaasd ben ik dan ook dat ‘metwal’ op basis van het inhoudloze geschreeuw van ‘ollie123’ klaarblijkelijk een mening kan vormen. ‘metwal’ neemt geen eens de moeite om vragen te stellen, volgens mij beschouwd hij de uitspraken van ‘ollie123’ als de waarheid
Daarnaast is de werkwijze van ED (of het callcentrum) duidelijk naar voren gekomen.
Gisteren ben ik teruggebeld door ED, men had nog wat vragen naar aanleiding van mijn AANMELDING eerder deze week. Inderdaad, ik was al aangemeld als klant van ED. Terwijl ik duidelijk te kennen had gegeven dat ik eerst de voorwaarden op papier wilde hebben voordat ik een beslissing zou nemen. Op deze manier wil ik geen diensten afnemen ongeacht die 11% goedkoper.
@Ray: ik ga natuurlijk niet af op een enkele reactie om mijn mening te vormen, maar heb wel de moeite genomen om alle pagina's door lezen alvorens te reageren.
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 15 mar 2008 21:42
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hi 'metwal',
Dank voor jouw reactie!
Kreeg onlangs de indruk dat jij jezelf te gemakkelijk liet leiden door opmerkingen/ervaringen van anderen. Ben ervan overtuigd dat wij voldoende voorbeelden voor de geest kunnen halen waarbij wij iemand te voorbarig ver- en/of beoordeelden.
Mijn doel op dit forum is om een goede professionele discussie opgang te brengen en nutteloos emotioneel geschreeuw (blablabla,…) te voorkomen.
Groeten,
RayWhisperer
Dank voor jouw reactie!
Kreeg onlangs de indruk dat jij jezelf te gemakkelijk liet leiden door opmerkingen/ervaringen van anderen. Ben ervan overtuigd dat wij voldoende voorbeelden voor de geest kunnen halen waarbij wij iemand te voorbarig ver- en/of beoordeelden.
Mijn doel op dit forum is om een goede professionele discussie opgang te brengen en nutteloos emotioneel geschreeuw (blablabla,…) te voorkomen.
Groeten,
RayWhisperer
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 aug 2008 11:57
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
ik kwam er bij toeval achter dat de firma energiedirect ongeoorlooft geld van me rekening heeft gehaald
terwijl ik daar apsoluut geen toestemming voor heb gegeven want ik ben heel voorzichtig nu blijkt dat ze toch achter me rekeningnummer zijn gekomen
het is niet veel want het is maar 1 euro maar toch ik heb nu aangifte gedaan bij de politie wegens diefstal
wil graag weten of er nog meer mensen zijn bij wie dit gebeurt is want ik ben namelijk al 4 jaar gebruiker van eneco
gr misskitty3
terwijl ik daar apsoluut geen toestemming voor heb gegeven want ik ben heel voorzichtig nu blijkt dat ze toch achter me rekeningnummer zijn gekomen
het is niet veel want het is maar 1 euro maar toch ik heb nu aangifte gedaan bij de politie wegens diefstal
wil graag weten of er nog meer mensen zijn bij wie dit gebeurt is want ik ben namelijk al 4 jaar gebruiker van eneco
gr misskitty3
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
En daarvoor klant van e.d.?........want ik ben namelijk al 4 jaar gebruiker van eneco
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Pas op. WAARSCHUWING. Energiedirect gooit algemene voorwaarden door elkaar zet op je eindafrekening onterecht boetes wegens contractbreuk. Vanaf mei 2004 nam ik stroom en december 2006 gas erbij van Energiedirect. Per 8 mei 2008 ben ik weg bij dit bedrijf en krijg 8 weken later op mijn afrekening 150 euro boete. Volgens hun val ik onder de voorwaarden van 2004 en wordt het contract telkens met een jaar verlengt. Maar lees even de nieuwste voorwaarden op hun site, lid 23.1 beschrijft; "Deze algemene voorwaarden treden in werking op 28 januari 2008. Met ingang van die datum vervallen de tot dan geldende algemene voorwaarden". Dus ook de oude voorwaarden tot 28 januari 2008 die op hun site staan zijn ongeldig. Daarnaast is Energiedirect verplicht al haar klanten op de hoogte te stellen van veranderingen in de algemene voorwaarden. In de nieuwste voorwaarden lid 21 staan de opzegvoorwaarden "een onbepaalde tijd mits anders afgesproken" en niets meer over een jaar. TRAP DUS NIET IN HUN BOETES!!!!! TENSLOTTE; JE krijgt 11% korting op STROOM, dus niet op je GASprijs. Reken je niet rijk en vergelijk de prijzen met andere leveranciers, dan zul je zien dat EnergieDirect niet zo goedkoop is.
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Tenzij, PVK, tenzij ... Als je wilt citeren moet je het wel correct doen. Verder blijven het natuurlijk boeven daar bij ED ...Art. 21" een onbepaalde tijd mits anders afgesproken"
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hallo ik wil even mijn beklacht doen over energie direct ik zou dus energie hebben gekregen via hun waar ik niks van af weet!
Ik zou ook hebben getekend ze zouden zijn langs geweest op mijn adres waar ik heb ingestemt met een ja voor energie direct nu is het zo ik was die dag dus niet thuis dus rara hoe kan dat.
Het bank rekeningnummer die hun hebben klopt ook niet en ik heb altijd gewoon betaal aan mijn eigen leverancier.
nu heb ik het uitgezocht en nu blijkt idd dat ze mij energie hebben geleverd maar hoe kan ik tekenen als ik er niet ben nu heb ik meerdere malen mijn papieren op gestuurd ook naar intrum justitia met mijn kopie van mijn idkaart maar nee de mensen die kunnen niks vinden.
Mag ik dan een kopie van het contract zien!Mag ook niet voor dat in mijn id kaart opstuurt wat ik dus al meerdere keren heb gedaan!
nu is het zo dat intrum (als ik niet even 878 euro over maak) het gaat overdragen aan een deurwaarder en dan moet ik een vonnis afwachten en tja dan kan het dus zijn dat er beslag gelegt gaat worden op me loon is dat niet fijn. Of erger nog op me spullen ik snap er niks van hoor wat kan ik hier nu aan doen want volgens de intrum en energie direct staan ze dus in hun gelijk nou ik snap er niks van hoor hoe vaak moet ik mijn kopie nog opsturen.en hoe lang moet ik nog doorgaan met dit gezeik ik bedoel het is nu al een jaar aan de gang en ik ben het al een jaar aan het uitzoeken
Ik zou ook hebben getekend ze zouden zijn langs geweest op mijn adres waar ik heb ingestemt met een ja voor energie direct nu is het zo ik was die dag dus niet thuis dus rara hoe kan dat.
Het bank rekeningnummer die hun hebben klopt ook niet en ik heb altijd gewoon betaal aan mijn eigen leverancier.
nu heb ik het uitgezocht en nu blijkt idd dat ze mij energie hebben geleverd maar hoe kan ik tekenen als ik er niet ben nu heb ik meerdere malen mijn papieren op gestuurd ook naar intrum justitia met mijn kopie van mijn idkaart maar nee de mensen die kunnen niks vinden.
Mag ik dan een kopie van het contract zien!Mag ook niet voor dat in mijn id kaart opstuurt wat ik dus al meerdere keren heb gedaan!
nu is het zo dat intrum (als ik niet even 878 euro over maak) het gaat overdragen aan een deurwaarder en dan moet ik een vonnis afwachten en tja dan kan het dus zijn dat er beslag gelegt gaat worden op me loon is dat niet fijn. Of erger nog op me spullen ik snap er niks van hoor wat kan ik hier nu aan doen want volgens de intrum en energie direct staan ze dus in hun gelijk nou ik snap er niks van hoor hoe vaak moet ik mijn kopie nog opsturen.en hoe lang moet ik nog doorgaan met dit gezeik ik bedoel het is nu al een jaar aan de gang en ik ben het al een jaar aan het uitzoeken
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 okt 2008 01:13
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Mijn vrouw is maandag overvallen door een callcenter en bleek zonder het door te hebben gehad een contract afgesloten te hebben met Energiedirect. Gewoon met listige vragen in de val gelokt, terwijl ze meerdere malen had aangegeven dat ze eventueel alleen wel informatie wilde. We zeggen nu direct op volgens de wettelijke afkoelingsperiode, zowel telefonisch (proberen morgen) als aangetekend schriftelijk. Ik ben echter benieuwd of het allemaal lukt om de zaken weer terug te draaien. Als ik hier de reacties lees, ben ik er niet gerust op. Ik meld me wel weer met het resultaat.
Vervolg: Gisteren gebeld om ons te beroepen op de afkoelingsperiode. Lijken gelukkig zonder problemen er vanaf te zijn. Ook een nette bevestigingsemail gekregen. Pfft!
Vervolg: Gisteren gebeld om ons te beroepen op de afkoelingsperiode. Lijken gelukkig zonder problemen er vanaf te zijn. Ook een nette bevestigingsemail gekregen. Pfft!
-
- Berichten: 23
- Lid geworden op: 15 mar 2008 21:42
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hi ‘Roeloffedde’,
Wat breng je het toch dramatisch, ‘overvallen’ door een callcenter. Volgens mij heeft jouw frustratie niets te maken met het callcenter, energiedirect of de betreffende verkoper die belde, je neemt het jouw vrouw onbewust kwalijk. Zij heeft, zonder overleg met jou, een overeenkomst gesloten. Het heeft werkelijk niets te maken met het product, bedrijf of dienst, het gaat jou om het principe, toch? Wel goed om te lezen dat jullie zonder problemen, binnen de wettelijke bedenktijd, de overeenkomst konden beëindigen.
Laatste tip: heb meer vertrouwen in de keuzes die jouw partner maakt, vertrouw haar eens een keer.
Groet,
RayWhisperer
Wat breng je het toch dramatisch, ‘overvallen’ door een callcenter. Volgens mij heeft jouw frustratie niets te maken met het callcenter, energiedirect of de betreffende verkoper die belde, je neemt het jouw vrouw onbewust kwalijk. Zij heeft, zonder overleg met jou, een overeenkomst gesloten. Het heeft werkelijk niets te maken met het product, bedrijf of dienst, het gaat jou om het principe, toch? Wel goed om te lezen dat jullie zonder problemen, binnen de wettelijke bedenktijd, de overeenkomst konden beëindigen.
Laatste tip: heb meer vertrouwen in de keuzes die jouw partner maakt, vertrouw haar eens een keer.
Groet,
RayWhisperer
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hi RW:
Waarom krijg ik toch bij veel van jouw reacties spontane kotsneigingen?
Waarom krijg ik toch bij veel van jouw reacties spontane kotsneigingen?
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Ik moet altijd meteeen denken aan Dominee Gremdaat
-
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
die RW heeft altijd wat te zeuren over hoe een ander het wel niet moet doen, misschien dat die vent of wat het ook is, eens ergens anders mensen kan afzeiken. ik heb op het hele forum nog geen zinnig woord van hem gezien. altijd maar commentaar leveren als iemand een probleem heeft met een bedrijf of instantie. zielig figuur hoor die RW.
misschien kijgt hij er wel voor betaald
misschien kijgt hij er wel voor betaald
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
hoi ik ben ook de dupe geworde van energie direct ik ben er gelukig optijd achter gekomen want ze belden eentijd geleden.maar ze zijden van ik stuur u een inschrijf formulier op en als u dat niet trg stuurd dan is er niks aan de hand dan is het afgehandeld maar wat blijkt nu dat ik aangemeld ben en dat ik eendeze dage een kaart krijg dat ik demeterstade moet invulle
en ik kreeg het abonoment voor 2 jaar voor inkoops prijs dat werd ook me aangeboden .
dus ze kunne we wat ze krijge geen cent van me
en ik kreeg het abonoment voor 2 jaar voor inkoops prijs dat werd ook me aangeboden .
dus ze kunne we wat ze krijge geen cent van me
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2009 15:04
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Ook hier weer de nodige problemen met energie leverancier Energie direct!! T/m November nog een maand bedrag van €127. Maand December €160. Januari en Febrauri €190 !! Geen buitensporig energie verbruik geweest. Een heel ietsje meer maar dat is te verwaarlozen. Geen enkele correspondentie in de vorm van mail of brief. Waar komt deze belachelijke verhoging vandaan? Mag dit ook zo maar met deze percentages? Als je belt ben zo verschrikkelijk lang aan het wachten dat je hierdoor al arm wordt gemaakt! Ik heb het bedrag gestorneerd en een e-mail gezonden. Eens kijken of er wordt gereageerd. Ik denk dat er hier in strijdt met de regels wordt gewerkt of heb ik het mis??
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
ja bent niet de enigste.
haden ze bij ons ook geflikt.
zonder ook maar een mailtje te sturen of op de site te zetten.
je krijgt ook geen reactie als je mailt en bij een telefoontje zeggen ze kijk maar de mail goed na en kijk op de site.
niet dus, dus dan maar anders stoneren die handel dan weten ze je ineens wel te woord te staan.
belachelijk en het ergste is dan ook nog dat ze meteen dreigen met intrum jus. weg daar dus bij die oplichters.
eind januari meterstanden doorgegeven weg gegaan.
vandaag maar eens gebeld met ze waar de eindafrekening blijft
want denk je kan nog wel een week of 8 duren!!!!!!!
ik dacht het niet ik zeg tegn haar wat denk je van max. 2 weken.
nee hoor zegt ze we mogen het zelfs 4 maanden laten duren.
moet jij eens proberen.
maar goed de consument is gewoon weer de pieneut.
zo'n bedrijf moet maar eens aangepakt worden!!!!!
haden ze bij ons ook geflikt.
zonder ook maar een mailtje te sturen of op de site te zetten.
je krijgt ook geen reactie als je mailt en bij een telefoontje zeggen ze kijk maar de mail goed na en kijk op de site.
niet dus, dus dan maar anders stoneren die handel dan weten ze je ineens wel te woord te staan.
belachelijk en het ergste is dan ook nog dat ze meteen dreigen met intrum jus. weg daar dus bij die oplichters.
eind januari meterstanden doorgegeven weg gegaan.
vandaag maar eens gebeld met ze waar de eindafrekening blijft
want denk je kan nog wel een week of 8 duren!!!!!!!
ik dacht het niet ik zeg tegn haar wat denk je van max. 2 weken.
nee hoor zegt ze we mogen het zelfs 4 maanden laten duren.
moet jij eens proberen.
maar goed de consument is gewoon weer de pieneut.
zo'n bedrijf moet maar eens aangepakt worden!!!!!
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hier nog een slechte ervaring; ben opgebeld door een callcenter-medewerker. Ik wilde best info dus adres opgegeven.
Binnen een uur lag er een mail dat ik me zogenaamd had aangemeld en dat alles in orde gemaakt zou worden (dat was afgelopen vrijdag).
Dat weekend gemaild met de supportdesk dat daar geen r**t van klopt en dat dus de procedure geannuleerd moest worden. Kreeg ik een mail terug (gelukkig al op zondag) dat het binnen de 7 dagen (sja!) colportage tijd was dus het was in het systeem verwerkt.
Bel ik maandag, krijg ik een meisje aan de lijn, die zegt 'm ook geannuleerd te hebben op mijn verzoek (dus het 2e verzoek). Die andere medewerker loog dus, of het systeem werkt niet maar not my f*cking problem.
M'n huidige leverancier gebeld; Eneco Beheer. Volgens hun doen zijn 1) wel de overschrijving van leverancier maar 2) mogen zij niets weigeren, alhoewel zij wel toestemming moeten geven. Zucht.
Ik heb dus aangegeven dat er wellicht een overschrijving zit aan te komen die frauduleus is (ik zou zeggen crimineel, want daar lijkt het wel op). Maar daar mogen ze niets mee; al zeg ik dat ik opgelicht wordt, ze moeten het toch verwerken. Compleet idioot! Ze moeten dat van de wet, dus schadeclaim gaat dan o.a. naar het Rijk.
Nu afwachten op verdere dingen; heb nog geen brief gekregen voor de aanmelding. Daarnaast eind deze week weer bellen met Eneco Beheer, die kunnen zien of er een aanvraag tot overschrijving ligt. If so, dan maar de politie bellen, want blijkbaar mag de instantie die verantwoordelijk is voor de wisseling geen verantwoording nemen.
In the end, E-D is in mijn ervaring toch echt door hun abominabele administratie (wat volgens mij een excuus is) strafbaar bezig.
Binnen een uur lag er een mail dat ik me zogenaamd had aangemeld en dat alles in orde gemaakt zou worden (dat was afgelopen vrijdag).
Dat weekend gemaild met de supportdesk dat daar geen r**t van klopt en dat dus de procedure geannuleerd moest worden. Kreeg ik een mail terug (gelukkig al op zondag) dat het binnen de 7 dagen (sja!) colportage tijd was dus het was in het systeem verwerkt.
Bel ik maandag, krijg ik een meisje aan de lijn, die zegt 'm ook geannuleerd te hebben op mijn verzoek (dus het 2e verzoek). Die andere medewerker loog dus, of het systeem werkt niet maar not my f*cking problem.
M'n huidige leverancier gebeld; Eneco Beheer. Volgens hun doen zijn 1) wel de overschrijving van leverancier maar 2) mogen zij niets weigeren, alhoewel zij wel toestemming moeten geven. Zucht.
Ik heb dus aangegeven dat er wellicht een overschrijving zit aan te komen die frauduleus is (ik zou zeggen crimineel, want daar lijkt het wel op). Maar daar mogen ze niets mee; al zeg ik dat ik opgelicht wordt, ze moeten het toch verwerken. Compleet idioot! Ze moeten dat van de wet, dus schadeclaim gaat dan o.a. naar het Rijk.
Nu afwachten op verdere dingen; heb nog geen brief gekregen voor de aanmelding. Daarnaast eind deze week weer bellen met Eneco Beheer, die kunnen zien of er een aanvraag tot overschrijving ligt. If so, dan maar de politie bellen, want blijkbaar mag de instantie die verantwoordelijk is voor de wisseling geen verantwoording nemen.
In the end, E-D is in mijn ervaring toch echt door hun abominabele administratie (wat volgens mij een excuus is) strafbaar bezig.
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
kreeg ook weer een mooie aan de lijn gister. Gelukkig had ik goed opgelet en gehoord dat deze dame (heel vlug en bijna onverstaanbaar) aankondigde dat ze van energie direct was. Begon een heel blaatverhaal over digitalisering, en dat ik mijn rekeningen via de mail zou krijgen, en dat ik dan 150 euro zou krijgen.
Na 2 keer gesteld te hebben dat ik dan naar een andere energiemaatschappij ging (eerste keer gaf ze een bazel-antwoord over netbeheerders en zo) gaf ze dan uiteindelijk toe dat dit inderdaad het geval was. Antwoord van mij: "en dat wil ik nou juist niet, goedenmiddag!" en opgehangen.
Het maakte mij eens te meer duidelijk dat deze mensen (niet alleen ED, maar ook Eon, NEM en zo'n beetje alle andere energieboeven) echt de waarheid met voeten treden. Wordt u gebeld, wees op uw hoede!
Na 2 keer gesteld te hebben dat ik dan naar een andere energiemaatschappij ging (eerste keer gaf ze een bazel-antwoord over netbeheerders en zo) gaf ze dan uiteindelijk toe dat dit inderdaad het geval was. Antwoord van mij: "en dat wil ik nou juist niet, goedenmiddag!" en opgehangen.
Het maakte mij eens te meer duidelijk dat deze mensen (niet alleen ED, maar ook Eon, NEM en zo'n beetje alle andere energieboeven) echt de waarheid met voeten treden. Wordt u gebeld, wees op uw hoede!
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Ik werd telefonisch benaderd, en ik zou er nog over nadenken, kreeg ik mail dat ik aan gemeld zou zijn,..
Ik had nog optijd een afzegging opgestuurd maar die hebben ze uiteraard niet ontvangen...
Afgelopen donderdag 02 -04 -09 een aangetekende brief verstuurd....
Betreft: Ongewenste overstap
Geachte meneer/mevrouw,
Hierbij laat ik u weten, dat het niet mijn bedoeling is geweest een overeenkomst met u aan te gaan.
Ik wens nog steeds elektriciteit/gas af te nemen van NUON.
Indien u reeds een leverancieroverstap heeft ingediend verzoek ik u vriendelijk dit - zonder bijkomende kosten - ongedaan te maken en ervoor te zorgen dat ik weer elektriciteit/gas afneem van de NUON.
Ik vraag u om de onterechte overstap af te handelen conform het "Marktmodel Herstellen onterecht doorgevoerde switch in de Consumentenmarkt".
Indien u blijft bij uw standpunt dat uw bedrijf met mij een contract zou hebben gesloten, of indien u binnen vier weken niet tegemoet komt aan mijn verzoek om de ongewenste overstap ongedaan te maken, zal ik mij richten tot de Geschillencommissie Energie en Water.
Met vriendelijke groet,
Begrijp trouwens niet dat dit zomaar kan hier in Nederland.... normen en waarden....is heel ver te zoeken hier in Nederland!
Ik had nog optijd een afzegging opgestuurd maar die hebben ze uiteraard niet ontvangen...
Afgelopen donderdag 02 -04 -09 een aangetekende brief verstuurd....
Betreft: Ongewenste overstap
Geachte meneer/mevrouw,
Hierbij laat ik u weten, dat het niet mijn bedoeling is geweest een overeenkomst met u aan te gaan.
Ik wens nog steeds elektriciteit/gas af te nemen van NUON.
Indien u reeds een leverancieroverstap heeft ingediend verzoek ik u vriendelijk dit - zonder bijkomende kosten - ongedaan te maken en ervoor te zorgen dat ik weer elektriciteit/gas afneem van de NUON.
Ik vraag u om de onterechte overstap af te handelen conform het "Marktmodel Herstellen onterecht doorgevoerde switch in de Consumentenmarkt".
Indien u blijft bij uw standpunt dat uw bedrijf met mij een contract zou hebben gesloten, of indien u binnen vier weken niet tegemoet komt aan mijn verzoek om de ongewenste overstap ongedaan te maken, zal ik mij richten tot de Geschillencommissie Energie en Water.
Met vriendelijke groet,
Begrijp trouwens niet dat dit zomaar kan hier in Nederland.... normen en waarden....is heel ver te zoeken hier in Nederland!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04
Re: Energie:Direct Hoe groot is de chaos
Hoi,
Ook ik zet mijn vraagtekens wat betrefd de betalingen bij energie direct
het is een grote oplichters bende ik begon daar met betalen van een bedrag van €111,13 in maart 2007.
Op 03 mei 2007 betaalde ik een bedrag van €125. dus al een verhoging van €12.
Dat is een voor beeld.
maar eind 2008 ging ik in 1 keer van 166 euro naar 175 euro een maand later werd dat 199 euro en toen werd het 236 euro en nu is het ineens 239 euro p/m en dit alles in nog geen 4 maanden tijd, ik heb ze hier een mail overgestuurd en om uitleg gevraagd waarom ik steeds elke maand deze verhogingen heb, ik ben in anderhalf jaar tijd bijna het dubbele gaan betalen terwijl ze toen zeiden dat het een 3 jarig contract en dat het om een contract ging dat de prijs die ik op dat moment betaalde vast zou staan voor 3 jaar dus ik zou geen last hebben van die vervelende verhogingen, maar niets is daar van waar als ik mijn betalingen terug bekijk zijn ook deze niet allemaal elke maand hetzelfde de ene maand betaalde ik 113 euro en de maand er op 125 euro en die maand daarop weer 113 euro en zo ging dat maar door tot ik ineens 166 euro moest gaan betalen en dit was ook niet stabiel dus ik vraag mij dan toch af op wat voor basis hun bijna elke maand een verschillend bedrag afschrijven. Nu krijg ik ineen keer een brief dat ik €239 p/m moet gaan betalen en dat was de eerste maand ook zo en nu zijn het er weer €236, dus ik snap van dat energie direct gedoe geen moer meer ze schrijven maar lukraak wat af en als je om uitleg vraagt krijg je nog een snauw na of via e-mail krijg je helemaal geen antwoord terug of ze sturen een mail van wil je ervan af zeg het maar dat kan. Dus ze zijn ook nog eens heel klant onvriendelijk en ik begin het onderhand zat te worden van die vervelend Firma.
Ook ik zet mijn vraagtekens wat betrefd de betalingen bij energie direct
het is een grote oplichters bende ik begon daar met betalen van een bedrag van €111,13 in maart 2007.
Op 03 mei 2007 betaalde ik een bedrag van €125. dus al een verhoging van €12.
Dat is een voor beeld.
maar eind 2008 ging ik in 1 keer van 166 euro naar 175 euro een maand later werd dat 199 euro en toen werd het 236 euro en nu is het ineens 239 euro p/m en dit alles in nog geen 4 maanden tijd, ik heb ze hier een mail overgestuurd en om uitleg gevraagd waarom ik steeds elke maand deze verhogingen heb, ik ben in anderhalf jaar tijd bijna het dubbele gaan betalen terwijl ze toen zeiden dat het een 3 jarig contract en dat het om een contract ging dat de prijs die ik op dat moment betaalde vast zou staan voor 3 jaar dus ik zou geen last hebben van die vervelende verhogingen, maar niets is daar van waar als ik mijn betalingen terug bekijk zijn ook deze niet allemaal elke maand hetzelfde de ene maand betaalde ik 113 euro en de maand er op 125 euro en die maand daarop weer 113 euro en zo ging dat maar door tot ik ineens 166 euro moest gaan betalen en dit was ook niet stabiel dus ik vraag mij dan toch af op wat voor basis hun bijna elke maand een verschillend bedrag afschrijven. Nu krijg ik ineen keer een brief dat ik €239 p/m moet gaan betalen en dat was de eerste maand ook zo en nu zijn het er weer €236, dus ik snap van dat energie direct gedoe geen moer meer ze schrijven maar lukraak wat af en als je om uitleg vraagt krijg je nog een snauw na of via e-mail krijg je helemaal geen antwoord terug of ze sturen een mail van wil je ervan af zeg het maar dat kan. Dus ze zijn ook nog eens heel klant onvriendelijk en ik begin het onderhand zat te worden van die vervelend Firma.