LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
PeterVr
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2008 23:44

KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door PeterVr »

Wij zijn twee en een half jaar geleden overgestapt op KPN Digitenne. 3 TV's, dus 3 ontvangers.... Moet eerlijk zeggen dat we het eerste jaar perfect beeld hadden, totdat KPN kennelijk is gaan sleutelen, sindsdien is het een mega ramp om ook maar een avond ongestoord tv te kijken. Maak niet uit waar we in huis kijken of aan welke kant van het huis de antennes staan...

Misschien nog handig om te vermelden dat wij op 6 hoog wonen en een bijna vrij uitzicht hebben van bijna 10 kilometer richting centrum...

KPN gebeld en deze stuurde een mannetje met een hele grote koffer. Wij natuurlijk speciaal voor thuis gebleven. Dit mannetje constateerd al vrij snel wat wij al wisten nl. dat het ontvangst signaal te zwak was waardoor het beeld steeds weg viel... We hadden al een buitenantenne aangesloten maar die werkte totaal niet. De huisantenne was stukken beter... effin... het enige wat dat mannetje kon doen was uit zijn grote koffer een pc en printer te toveren waarmee hij een berichtje ging sturen naar een andere dienst van KPN die dan het signaal zouden komen meten... KPN zou contact opnemen... Kort om voorn niets thuis gebleven.... want er was nog steeds niets veranderd.

We hadden overigens ruim een jaar een goed ontvangst gehad, dus kennelijk had KPN iets gedaan ....

Na weken van wachten maar zelf weer eens gebeld... en naar een maand of 2 nog eens... en nog eens.... ja, en zelfs nog eens.
Tenslotten wordt er belooft dat we terug gebeld worden op een bepaalde dag en zelfs op een op te geven tijdstip maar we horen niets...

Na zelf maar weer te hebben gebeld (wij zijn de tel inmiddels kwijtgeraakt) worden we inderdaad teruggebeld door een vriendelijke dame... waarvan wij dachten dat die ons blij ging maken wanneer ze het signaal zouden komen meten of wat dan ook en met een oplossing zouden komen...

En die hadden ze bij KPN: iemand sturen om het signaal te meten zou - volgens de dame van KPN - niet nodig zijn daar er mogelijk toch niets aangedaan kon worden. Beste zou zijn als we maar naar een andere maatschappij zouden overstappen... Veel succes! Daag!!!

:twisted: :twisted: :twisted:

En dat na maanden lang slecht beeld. We krijgen nog niet eens een cent vergoeding voor de maanden van onze eerste melding tot heden....

Als je dus in de omgeving van Rotterdam woont - postcode gebied 3068 - wees dan verstandig: neem geen KPN Digitenne. Het beeld is verschrikkelijk slecht valt telkens weg/blokvorming en op enige hulp van KPN hoef je niet te rekenen

marionneke
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2008 19:49

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door marionneke »

ja wij hebben ook digitenne van kpn wonen in postcodegebied 3063 maar nu komt het wij willen overstappen naar interactieve tv en wat heb je er voor nodig een internetaansluiting van kpn nu een leuke ik gebelt heb nu internet van kpn oke en wilde interactieve tv van kpn bestellen maar dat lukt helaas niet kreeg de melding wonen tever van de centrale af in een drukke stad te ver van de centrale gewoon belachelijk ik heb ook gezegt wonen in een woonwijk en dan nog te ver van de centrale af

groetjes marion

marionneke
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mei 2008 19:49

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door marionneke »

oja nog iets wij kregen als melding te horen dat wij te ver van de centrale liggen ik heb toen gezegt dit kan niet is gewoon belachelijk in een drukke stad nog wel

groetjes marion

ps laat je niet door hun om de tuin leiden

wij wonen in postcodegebied 3063 als je wil kunnen we een keer samen naar kpn gaan want ik wil interactieve tv en dat gaat ook niet staat op internet moet je minimaal een internetaansluitling van kpn hebben hebben we en wij kunnen tot op heden nog geen interactieve tv van kpn krijgen laat ze dan digitenne uitbreiden want die interactieve tv is niks moet je niet aan beginnen want ze kunnen em niet voor je bestellen

groetjes marion

gaja
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 19:09

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door gaja »

Wij hebben sinds begin februari interactieve TV van KPN en na wat aanloopproblemen werkt het nu sinds 4 maanden prima.

LadyXochi
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2006 20:15

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door LadyXochi »

Mijn ouders hebben sinds kort ook Digitenne. Maar wat een verschrikkelijk beeld zeg! Continue blokkerige storing! Wat kunnen zij hier nu mee doen?

PiPi*
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jul 2008 22:28

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door PiPi* »

@ marionneke: Interactieve TV is per huishouden verschillend of al dan wel of niet beschikbaar is. Dat heeft puur met de technische mogelijkheden op het adres te maken. Het kan zelfs zo zijn dat de linker buren en de rechter buren gebruikt van Interactieve TV kunnen maken maar jij zelf niet.

@LadyXochi: Probeer eens om via 0900-0576 een extra buitenantenne te bestellen. Scheelt heel veel in de meeste gevallen.

haas007
Berichten: 26
Lid geworden op: 17 sep 2006 18:52

Re: KPN Digitenne Ramp (Rotterdam postcode 3068)

Ongelezen bericht door haas007 »

Ook wij zijn slachtoffer geworden van de KPN Klantenservice Digitenne. Klant worden ging binnen 5 minuten. De matige beeldkwaliteit en de vele storingen, uiteenlopend van blokken in het beeld, tot stilstaand beeld en geen beeld waren aanleiding om het abonnement binnen de proefperiode te beeindigen. En dat kan alleen maar via de Klantenservice van KPN Digitenne. Het heeft mij gisteren in totaal 3 keer bellen, samen meer dan een uur tegen 45 cent per minuut gekost om van het abonnement af te komen. Dus zo'n 30 euro verbeld. Ik ben hier erg pissig over en heb een klacht ingediend bij Consuwijzer van de Opta. Ik heb vandaag bericht gekregen van Consuwijzer met de mededeling dat de klacht is geregistreerd bij de Opta. In geval van individuele klachten doet de Opta in principe niets, maar als meerdere mensen zich melden met eenzelfde klacht, dan wel.

Dus mensen: bent u net als ik van mening dat 45 cent per minuut en vervolgens mensen maar aan de lijn houden niet kan, meld u dan een klacht bij Consuwijzer.
Bij het intypen van Opta in de adresbalk van de internetexplorer kom je op de site van Opta, alwaar Consuwijzer ook vermeld staat.

Gesloten