LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Na betaling bestelling nooit ontvangen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Stuif

Re: Na betaling bestelling nooit ontvangen

Ongelezen bericht door Stuif »

Ik heb zo'n twee weken geleden ook een bestelling geplaatst bij Easymike.nl en totaal geen problemen gehad.
Het wordt juist hartstikke snel geleverd: Maandagavond besteld, dinsdagmorgen per mail de bevestiging ontvangen dat het verzonden was, en woensdagochtend al thuis bezorgd!
Perfect toch!

com

Ongelezen bericht door com »

Ook ik heb een aantal weken terug een bestelling bij Easymike gedaan. Vooraf betaald en de volgende dag had ik de bestelling al binnen. Zelfs nog een bevestiging dat de betaling was ontvangen en dat het afgestuurd was. Supersnel en met zeer duidelijke gebruiksaanwijzing.
Ik heb Easymike vanwege deze goede ervaring ook al aan 2 anderen geadviseerd en ook zij hebben gewoon hun bestelling ontvangen!!!

Er kan altijd iets fout gaan met de post. Beetje simpel om dan gelijk de verkoper de schuld te geven en aan te kloppen bij Tros Radar. Laat dat programma bedoeld zijn voor echte oplichters. En als je niet zeker bent van je zaak laat het dan verzekerd vervoeren!!

Succes ermee.

duckman14a

Ongelezen bericht door duckman14a »

Ook wij hebben een R4 DS gekocht bij easymike ,
alles binnen enkele dagen perfect verstuurd volgens afspraak .
Dus wij hebben geen klachten maar zijn zeer tevreden.
grtn Perry

MvR

Ongelezen bericht door MvR »

Erg vervelend dat je bestelling niet is aangekomen, maar post kan zoekraken.
Ikzelf heb al diverse malen kaarten besteld bij Easymike.
Altijd goed geholpen en snel bezorgd, geheel volgens afspraak.
Eén keer een storing gehad met een kaart: is zonder kosten omgewisseld.
Ik beveel deze site aan bij mensen die kaarten willen bestellen,
omdat ik hem betrouwbaar vind.
Misschien is het mogelijk dat ze je tegen een absolute minimumprijs hetzelfde nogmaals sturen.

pimo33

Ongelezen bericht door pimo33 »

Ik heb een bestelling gedaan een ook gewoon ontvangen. wel eens waar niet binnen 2 dagen maar dit had met zijn leverancier te maken.
Hierover ben ik keurig geinformeerd.

Als InterFREDje (de oprichter van dit forum) gewoon even contact op had genomen met Easymike dan had hij dit forum niet eens hoeven te starten.

Misschien dat internetfred zelf wel een bedrijfje heeft die dezelfde soort producten verkoopt en zijn concurrentie een hak wil geven.

Als radar slim is dan vragen ze een lijst op bij easy mike van productafnemers en gaan deze dan maar even nabellen.
Dan kunnen ze zelf wel oordelen of dit forum terecht is.

Succes in ieder geval.
Van mij mag dit forum van het web....

marjon26

Ongelezen bericht door marjon26 »

Hoi

Via een andere klant hebben ook wij een tijdje geleden een kaartje via easy mike besteld en er waren totaal geen problemen met het ontvangst. Wij zijn ook erg blij met het product en ik vind het dan ook niet terecht dat eadymike slecht wordt afgeschilderd, wellicht is easymike bereid om je tegemoet te komen in de kosten voor een nieuw kaartje? en dit keer wel verzekerd verzenden he!

Groetjes Marjon

monique2008

Ongelezen bericht door monique2008 »

Ik heb enkele weken R4 kaartje besteld en deze prima op tijd en zonder problemen ontvangen.
Heb ook goede reacties gehoord van kenissen die hier ook besteld hebben.

I.W. Ploeg

Ongelezen bericht door I.W. Ploeg »

Ook ik heb een mail ontvangen van Easymike met het verzoek op dit forum te bevestigen dat ik mijn bestelling destijds heb ontvangen. Normaal gesproken zou ik terughoudend zijn met dit soort verzoeken en gezien de vele positieve reacties is het wellicht ook overbodig. Echter nu ik de azijnpisserige reacties van onder andere agro lees voel ik mij genoodzaakt toch een reactie te plaatsen.

In februari heb ik een R4-card besteld bij Easymike en direct betaald. Direct daarop ontving ik een mail dat deze niet direct leverbaar waren maar naar verwachting begin maart. Hierop heb ik een antwoordmail gestuurd dat ik bereid was tot de eerste week van maart te wachten en mocht het langer duren dat ik dan graag het betaalde bedrag teruggestort wilde zien. Op 5 maart ontving ik een mail van Easymike dat het hen niet lukte de R4 op tijd te leveren en dat het geld inmiddels was teruggestort.

Daarna heb ik eind maart een M3 Real card onverzekerd besteld die, na een mail dat de bestelling 3 dagen was vertraagd, keurig op tijd in de bus viel. Later heb ik vanwege de goede service nogmaals een M3 Real card onverzekerd besteld die ook goed en op tijd is bezorgd. Al met al worden de afspraken met Easymike keurig nagekomen.

Of ze nu particulier zijn of bedrijf, met of zonder KvK-inschrijving of BTW-nummer, ze komen gewoon hun afspraken en beloftes na en daar gaat zaken doen om. Menig "gerenomeerd" bedrijf voorzien van allerlei keurmerken en andere rimram kan daar nog een puntje aan zuigen. Het is niet voor niets dat Easymike zo succesvol is.

Dat een bestelling bij TNT zoek raakt is het vrijwillig genomen risico van de klant.

InterFREDje

Ongelezen bericht door InterFREDje »

Allereerst wil ik alle trouwe klanten van EASYMIKE een comliment geven voor hun steun aan EASYMIKE.
Ik betreur ten zeerste de mogelijke schade die EASYMIKE door deze topic heeft opgelopen.
Een ieder die mijn eerste bericht goed leest zal kunnen zien dat ik deze topic begonnen ben om informatie te verzamelen om erachter te komen wat mijn rechten en plichten zijn bij een aankoop via internet.
Ook wilde ik weten wat de plichten van de verkoper zijn indien er een geschil ontstaat.
In mijn geval heb ik mijn bestelling niet mogen ontvangen en heb EASYMIKE hierover geinformeerd, ik kreeg het advies om nog 2 dagen af te wachten en dat heb ik gedaan.
Ik heb EASYMIKE dagelijks een mail gestuurd om hem op de hoogte te houden.
Ik was me bewust van de voorwaarden die op de site van EASYMIKE staan en van de mogelijkheid om het pakje via de normale post te verzenden of te kiezen voor de duurdere aangetekende manier.
Door mijn ervaringen met TNT post, die overgens erg goed zijn. het ik bewust gekozen voor de normale, goedkopere, verzending.

Dat het pakje niet aankomt kan verschillende redenen hebben die zowel bij de verzender als de vervoerder kunnen liggen.
Mijn volgende stap zou zijn om met EASYMIKE te overleggen hoe we dit zouden kunnen oplossen.
Omdat ik mij bewust was van de voorwaarden van verzenden en het pakje zoek was, wilde ik mij toch vooraf laten informeren hoe je moet handelen in zo'n situatie.

Dat de reactie's zo zouden uitpakken was ook voor mij een verrassing.
Veel reacties gaan mij ook veel te ver daar het niet de bedoeling was om iemand te beschadigen.

Het aanbod van EASYMIKE om als coulance de zending te vergoeden was daarom ook te prijzen.
In een mail wisseling met EASYMIKE is het een en ander ook uitgesproken en heeft EASYMIKE zijn voornemen om de zending te vergoeden uitgevoerd.
Ik heb het pakje vandaag (Donderdag) in goede staat ontvangen waar ik natuurlijk erg blij mee ben.
Alle lof gaat uit naar EASYMIKE die deze situatie goed heeft opgelost.

Ik wil ten slotte iedereen bedanken voor zijn of haar inbreng bij deze topic die toch een happy end kreeg en ik wens EASYMIKE veel succes met het voortzetten van zijn site.

kritische*consument

Ongelezen bericht door kritische*consument »

Onze dochter wilde graag een R4DS-kaartje en had zelf hiervoor het geld bij elkaar gespaard. Ze vroeg mij er even 1 voor haar te bestellen. Als complete leek op dit gebied toetste ik gisterochtend "R4DS" in op google en diverse aanbieders kwamen naar boven waaronder Easymike. Na wat vergelijk en onderzoek bleek Easymike de goedkoopste te zijn (zelf mèt verzekerde verzending!). Kortom: dáár zou ik het kaartje met 2 GB geheugenkaartje erbij bestellen. Vraag me niet waarom, maar voordat ik bestelde toch nog maar even op Easymike gegoogled en toen kwam ik hier terecht. Na het lezen van alle zowel positieve als negatieve berichten, besloot ik Easymike het voordeel van de twijfel te geven en bestelde er online dat wat we nodig hadden. Betaald via internetbankieren en toen maar afwachten of het zou komen of niet..

Ik zou sowieso hier geschreven hebben, positief of negatief wat mijn ervaring met easymike zou zijn. Maar dat ik dat al zó snel zou doen....
Zojuist kwam het tnt-busje netjes de door mij bestelde dingen afleveren, iets meer dan 24 uur na mijn bestelling èn betaling!!
Kortom: superservice van Easymike!

Ik hoop daarom ook van harte dat het bedrijf Easymike verder ontzien wordt van negatieve publiciteit. Dat zou zo zonde zijn van mensen die graag eerlijk werken voor hun geld!

@Easymike: bedankt voor de supersnelle levering aan deze vooraf ietwat sceptische moeder! Mama blij, dochter blij...wat willen we nog meer eigenlijk? THX

Ruud 63

Ongelezen bericht door Ruud 63 »

hallo,

ik heb een tijdje geleden ook wat besteld, ik had het nodig voor een verjaardag en in eerste instantie deed het lang en was ik bang dat het niet op tijd zou komen, heb toen gebeld met Mike en die vertelde dat de m real kaartjes achter de duoane bleven hangen, stelde toen voor om een r 4 kaartje te nemen, ik kwam erg in tijdnood maar hij heeft het toch op tijd naar me toe gestuurd zelfs voor dat hij de bijbetaling binnen had.
ik denk dat je gewoon pech heb gehad met je verzending.

mijn dochtertje was er heel blij mee en speelt iedere dag met haar ds

groetjes, Ruud

Harry63

Ongelezen bericht door Harry63 »

Ik vind dat EasyMike zijn naam wel gezuiverd is bij deze. Degene die dit topic is gestart, InterFREDje heeft het opgelost met EasyMike. Althans, EasyMike heeft het opgelost. Ik zeg alleen, kruip niet gelijk in de pen bij Kassa ofzo om je recht te halen. EasyMike heeft in deze correct gehandeld en je bestelling alsnog geleverd, terwijl je ZELF het risico nam om het onverzekerd te laten versturen. Vertrouw nooit op TNT, het zijn ook maar mensen en maken ook fouten. :oops:
Goedkoop kan ook duurkoop zijn, dus geef een paar stuivers meer uit voor een verzekerde zending, dan heb je recht van spreken.
Ik verkoop zelf ook de R4 en er gaat niets de deur uit zonder verzekering :D alleen betaalt je bij mij die kosten voor verzenden niet. :lol:

Ik zal iedereen EasyMike aanbevelen, goeie comunicatie, snelle en correcte afhandeling.

Dus nogmaals.......TAKE IT EASY.....MIKE, ga zo door.
Denk maar zo, negatieve reclame, is ook reclame.

Een trouwe EasyMike besteller :lol:

agro

Ongelezen bericht door agro »

Geplaatst op 22 Jun 2008 23:03 door BBCS
in topic: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=768634#768634
Kijk, iedere ondernemer die handel drijft is verplicht om ingeschreven te staan in het handelsregister.
Daar valt niet over te discusieëren.

Staat een ondernemer die handel drijft niet ingeschreven in het handelsregister, dan pleegd die ondernemer een misdrijf.

Als nu een particulier persoon zich uitgeeft als ondernemer en dit niet is, pleegd ook een misdrijf.

Als iemand een website heeft en er handel mee drijft, dan doet die persoon zich uit als een bedrijf, echter als die persoon niet ingeschreven staat in het handelsregister dan misleidt die persoon de kopers. Hij is geen bedrijf maar geeft zich uit als ondernemer.
Dat is ook een misdrijf.

Iedere ondernemer die handel drijft is verplicht om op de facturen, e-mails, websites, brieven, enz. het btw nummer te vermelden en op de site is ook het handelsregisternummer verplicht te vermelden.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Geplaatst op 23 Jun 2008 10:28 door BBCS:

in topic: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=768641#768641
Hoofdstuk 2. De inschrijving in het handelsregister

Artikel 5
1. Tot het doen van opgave ter inschrijving in het handelsregister bij de ter zake bevoegde Kamer is verplicht degene aan wie een onderneming toebehoort of, indien het de inschrijving betreft van een rechtspersoon of van een aan een rechtspersoon toebehorende onderneming, ieder der bestuurders van de rechtspersoon.

2. Indien geen van de in het eerste lid bedoelde personen in Nederland is gevestigd, is tot het doen van de opgave tevens verplicht degene die in Nederland belast is met de dagelijkse leiding.

3. Indien een onderneming buiten Nederland is gevestigd, is tot het doen van de opgave tevens verplicht degene die belast is met de dagelijkse leiding van de hoofdnederzetting of, indien die er niet is, de door de onderneming aangewezen handelsagent.

4. Bij algemene maatregel van bestuur kunnen andere personen worden aangewezen die verplicht of bevoegd zijn tot het doen van daarbij aangewezen opgaven.

Artikel 25
1. Degenen die krachtens artikel 5 verplicht zijn tot het doen van opgaven voor de inschrijving van een onderneming of een rechtspersoon in het handelsregister, zorgen ervoor dat op alle van de onderneming of de rechtspersoon uitgaande brieven, orders, facturen, offertes en andere aankondigingen, met uitzondering van telegrammen en reclames, is vermeld onder welk nummer de onderneming of de rechtspersoon in het handelsregister is ingeschreven.

2. Het eerste lid is niet van toepassing op stukken die uitgaan van een stichting of vereniging waaraan niet een onderneming toebehoort.

3. Bij regeling van Onze Minister kan vrijstelling worden verleend van het in het eerste lid bepaalde.

4. Een vrijstelling kan niet worden verleend:

a. aan Europese economische samenwerkingsverbanden,

b. voor zover het betreft brieven en orders, aan naamloze vennootschappen, besloten vennootschappen met beperkte aansprakelijkheid, Europese naamloze vennootschappen, Europese coöperatieve vennootschappen, en

c. in bij algemene maatregel van bestuur aangewezen andere gevallen.

bron:
http://wetten.overheid.nl/cgi-bin/sessi ... script=yes
Dus iedere persoon die proffesioneel handel drijft is verplicht om in te schrijven in het handelsregister.
Daarnaast moeten die inschrijvingsnummers op bijna alle correspondentie staan en ook op de sites moeten deze vermeldt worden.

Doet men dit niet of staat men niet ingeschreven in het handelsregister, dan begaat men een misdrijf.

Dus:

Alle webwinkels die niet ingeschreven staan in het handelsregister en ook geen btw nummer hebben zijn dus misdadigers en ook oplichters.

Je leest het inderdaad goed: oplichters.

De reden?

Die personen geven zich uit voor legale handelspersonen terwijl ze dit niet zijn en zeker niet door de Nederlandse Overheid en de fiscus als handelspersonen zijn erkend!!!!

Dus alle webwinkels die niet ingeschreven staan in het handelsregister en geen btw nummer hebben, bestaan dus ook niet.

Dus als er problemen ontstaan, kunnen de klanten van die webwinkels nooit terugvallen op de consumentenbescherming.

BBCS
Contacteer:

Geplaatst op 22 Jun 2008 16:16 door Harry63:

Een trouwe EasyMike besteller
En wel een besteller die blind is voor de realiteit.

Zeer jammer. :cry:

nico71

Ongelezen bericht door nico71 »

@BBCS
Dus iedere persoon die proffesioneel handel drijft is verplicht om in te schrijven in het handelsregister.
Alle webwinkels die niet ingeschreven staan in het handelsregister en ook geen btw nummer hebben zijn dus misdadigers en ook oplichters.
Dus alle webwinkels die niet ingeschreven staan in het handelsregister en geen btw nummer hebben, bestaan dus ook niet.
Wie zegt dat Easymike een webwinkel is die professioneel handel drijft? Als particulier mag je via een website ook verkopen, daarmee ben je nog geen webwinkel en ook geen professionele handelaar.

Je ziet dingen die er niet zijn.
Hahaha ; je ziet ze vliegen. Bij agressieve reacties zoals deze komt al snel het vermoeden van jalouzie om de hoek kijken.

Morero

Ongelezen bericht door Morero »

In mijn ogen is iemand die via een eigen site spullen verkoopt toch wel een bedrijf/handelaar?
Hij verkoopt toch ook meerdere aantallen van 1 product? Dan is het sowieso handel.

BBCS
Contacteer:

Quote:

Hahaha ; je ziet ze vliegen. Bij agressieve reacties zoals deze komt al snel het vermoeden van jalouzie om de hoek kijken.
Jaloezie?

Schei toch uit! :wink: :lol:

Ik geef helemaal geen agressieve reactie.

Het zijn gewoon feiten.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

BBCS schreef:Alle webwinkels die niet ingeschreven staan in het handelsregister en ook geen btw nummer hebben zijn dus misdadigers en ook oplichters.

Dus als er problemen ontstaan, kunnen de klanten van die webwinkels nooit terugvallen op de consumentenbescherming.
Dit blijkt nergens uit, dus heb je het verzonnen.

BBCS,

Zou je de link willen aanpassen overal waar je dit artikel hebt geciteerd. Deze ontregeld mijn scherm zodat de tekst niet leesbaar is. Dit kun je doen met de knop 'wijzingen' rechtsboven in je bericht. Je kunt vervolgens deze code gebruiken

Code: Selecteer alles

[url=link]tekst[/url]
Ik heb dit verzoek ook hier gedaan.

easymike

Ongelezen bericht door easymike »

Aan Agro en alle andere mensen die niks beters te doen hebben,
veel plezier met volgende gegevens:

Kvk-nummer: 27321338
BTW-nummer: NL220818927B01

Zie website:
http://www.easymike.nl/contact.html