Ik overweeg mijn KPN telefoon en internet over te zetten naar Telfort maar als ik dit forum lees dan heb ik het idee dat ik dit beter kan laten.
Ik betaal nu 18,00 per maand voor m'n telefoonaansluiting en dan nog de telefoontikken. Bij Telfort ben ik 10,00 kwijt per maand maar ik heb geen zin in gezeik (bellen naar een helpdesk die je niet helpt...).
Zijn er hier ook mensen die iets poistiefs kunnen melden over Telfort...?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstappen van KPN naar Telfort... doen of niet doen?
Re: Overstappen van KPN naar Telfort... doen of niet doen?
Telfort = kpn , dus blijf er maar gerust ver vandaan !
Slechte service , dure helpdesk , trage internetverbinding en telefoon die regelmatig niet te gebruiken is !
( mijn ervaring )
Ik ben gemiddeld twee dagen per week niet telefonisch te bereiken , dan moet ik eerst alles resetten en dan gaat het weer een dag of 5 goed .
Internet is een drama , helpdesk moet nog steeds antwoord geven op een vraag/mededeling van zo"n drie weken geleden .
Telfort is een van de slechtste keuze's die ik in het afgelopen jaar gemaakt hebt .
Slechte service , dure helpdesk , trage internetverbinding en telefoon die regelmatig niet te gebruiken is !
( mijn ervaring )
Ik ben gemiddeld twee dagen per week niet telefonisch te bereiken , dan moet ik eerst alles resetten en dan gaat het weer een dag of 5 goed .
Internet is een drama , helpdesk moet nog steeds antwoord geven op een vraag/mededeling van zo"n drie weken geleden .
Telfort is een van de slechtste keuze's die ik in het afgelopen jaar gemaakt hebt .
Niet doen. Als u weg wilt bij Telfort kan dit tot grote problemen leiden. Ondanks conform voorwaarden opzeggen bij 12move per migratiedatum van 12move naar Telfort ben ik tot met 13-6-08 achtervolgd door het fouten festival van Telfort m.b.t. alle afdelingen: klantenadministratie, afdeling Finance, technisch afsluiten verbinding door Telfort.Ik overweeg mijn KPN telefoon en internet over te zetten naar Telfort maar als ik dit forum lees dan heb ik het idee dat ik dit beter kan laten
Vanaf 14-12-2007 vergeefs bezig geweest e.e.a. recht te zetten.
Slechts dankzij de hulp van het overkoepelende bedrijf KPN.COM afdeling KLANTENCONTACT ben ik nu af van Telfort's stalking.
Met dank aan KPN.COM! En wat een professionele aanpak aan de telefoon door de medewerkster die mijn zaak bij KPN ter harte nam. Alle lof!!!!!!!!
Niet doen!
Ik heb ook 1 keer die fout gemaakt, en was meteen 2 maanden onbereikbaar. Slecht bereik binnenshuis, en een hele slechte klantenservice.
Ik heb ook 1 keer die fout gemaakt, en was meteen 2 maanden onbereikbaar. Slecht bereik binnenshuis, en een hele slechte klantenservice.
Ik ken weeg genoeg mensen ide wel goede verbinding hebben, snel en einig problemen.
Ik zou zeggen probeer het, ik zie niet zo veel problemen als met Tele2
Ik zou zeggen probeer het, ik zie niet zo veel problemen als met Tele2