LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pretium telecom

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.

Wie heeft er slechte ervaringen met Pretium Telecom

geen
1
20%
weinig
0
Geen stemmen
veel
4
80%
 
Totaal aantal stemmen: 5

craats
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2008 20:45

pretium telecom

Ongelezen bericht door craats »

Wij hebben een zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Zij hebben ondanks onze protesten ons abonnment van de KPN overgenomen.
Wij hebben zowel schriftelijk al;s mondeling hiertegen geprotesteerd, niets hielp.!!
Wij hebben dit nu voorgelegd aan de geschillencommissie.

Ik zou graag contact willen met mensen die slechte ervaringen met pretium telecom hebben. Wellicht dat wij gezamelijk meer kunnen bereiken als ieder voor zich.

rr-h
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2008 16:28

Re: pretium telecom

Ongelezen bericht door rr-h »

Ik heb ook veel problemen met Pretium telecom.
Op 5 maart ben ik overgestapt van Pretium naar Home(nu ziggo).
Home heeft netjes alles overgenomen,hetzelfde nummer.
Na heel veel brieven en telefoongespreken met Pretium halen ze nog steeds geld van mijn rekening af,en elke keer als ik een terugboeking doe,rekenen ze 5 euro exstra administratie kosten,nu hebben ze ook nog 65.00 euro eraf gehaalt voor een " lidmaatschap"Pretium Magazine.
Het laatste telefoon gesprek die ik met hun gehad heb is mij verteld dat het op 21 augustus het Pretium telecom beeindigt zal worden IK BEN HEEL BENIEUWT.
in mijn laatste brief 11-06-08heb ik gevraagt als ik een reactie tegemoet kon zien,nou heb hier nog niks van vernomen. Groetjes RR

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: pretium telecom

Ongelezen bericht door TdeHond »

Selectieve blokkade op hun automatische incasso's door de bank laten zetten + rode kaart naar Pretium om incasso's stop te zetten.

met geldig identiteitsbewijs naar bank om selectieve blokkade te regelen, als u van de rompslomp af wilt van telkens terugboeken.

Er is pas iets echt geregeld als u schriftelijke bevestiging van einde contract in uw brievenbus vindt!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: pretium telecom

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Ik heb ook een leuk verhaal met Pretium.

Vorig jaar hielp ik een collega van franse afkomst met verhuizen.
De vorige bewoner van het pand was in april 2007 komen te overlijden - zonder familie of nabestaanden.

In Juli betrok mijn collega de woning - en we zijn begonnen met retourzenden van de post met de mededeling erop
retour afzender - geadreseerde overleden
Omdat een systeem soms traag is - en acties soms al ver van te voren klaar liggen (postcodeloterij 3 tot 6 maanden bijvoorbeeld) ga je er van uit dat ergens eind augustus de boodschap wel duidelijk zou zijn.

In de meeste gevallen wel.
Maar Postcodeloterij en Pretium niet.
Beide bedrijven maar een fax gestuurd (ga geen tig-cent-per-minuut nummer bellen). Postcodeloterij belt - excuses - we halen het uit het systeem, maar kan even duren. (Verzendingen liggen al klaar tot 6 maand van te voren).
Pretium - stilte.

2e fax : stilte
Maar - de post veranderd ineens.
Erven van .... met de naam van de overleden persoon.
Retour gezonden : retour afzender - geen familie op dit adres
Eind oktober kreeg mijn collega deze post nog steeds - dus besloten ze te voeren aan de papierbak.

Postbank had ondertussen ook nog steeds niets gedaan - maar die hadden een gratis nummer - dus die gebeld.
Welk rekeningnummer? Heb ik niet - mag ik een enveloppe openmaken? Dat mocht - gegevens doorgegeven. Wat blijkt : Eind oktober / begin november bleek de postcodeloterij - EN PRETIUM nog steeds lekker af te schrijven. Ik heb dit gemeld bij de postbank medewerker en verzocht de rekening voor afschrijvingen te blokkeren totdat familie zich zou melden.

Eind november - ineens een envelop van Pretium (Postcodeloterij was gestopt). Of mijn collega maar even wilde zorgen voor een bewijs van overlijden.

Hoe kan Pretium dit vragen van iemand die geen familie is.
Deze brief is dus verscheurd en in het oud papier gegaan.

Diep triest dat bedrijven in Nederland zich zo misdragen.

Gesloten