Kan of weet iemand die dit laast ons helpen? Ik zal eerst onze situatie in het kort proberen uit te leggen. Wij zijn verleden jaar uit onze woning gegaan omdat we zijn weggetreitert zijn door onze buren en overburen van buitenlandse afkomst. De bedreigingen waren zo erg dat de politie ons adviseerde om te gaan verhuizen omdat onze veiligheid niet gegarandeerd kon worden.Nuwe rhuist zijn is de ellende pas echt goed begonnen. Dit is een erg slecht huis en de muren zijn van hardboard platen en dus erg gehorig. Ik slaap nogal luidruchtig en houdt iedereen wakker met mijn gesnurk. Ik slaap nu al van augustus verleden jaar in de huiskamer. Door alle ellende die wij in het vorige huis hebben meegemaakt is door de huisarts ons gezegd dat mijn beide jongens een aandoening aan de schildklier hebben gerkregen en een van de symptomen van de schildklier is dat ze het altijd koud hebben. Dit huis is niet geisoleerd en mijn kinderen slapen met een wintertrui en een lange broek in bed. Dit is een klein plaatsje en er zijn geen winkels. Mijn vrouw heeft last van reuma en kan niet ver lopen en zij heeft geen rijbewijs dus zij kan geen boodschappen doen en is helemaal afhankelijk van mij. Ik heb mijn baan op moeten zeggen om voor mijn vrouw te kunnen zorgen. Door de hele situatie in mijn vorige huis met alle bedreigingen heb ik het huis in alle haast verlaten en ben niet meer teruggeweest. Ik kon nu een betere woning van een andere woningbouw huren, maar mijn huidige verhuurder heeft een negatieve Huurdersverklaring afgegeven en dus kan ik geen ander huis huren terwijl het voor de gezondheid van mijn vrouw en kinderen het beste is.
Ondanks het feit dat de gezondheid van mijn vrouw en kinderen erg slecht is, wil de woningbouw geen andere huurdersverklaring afgeven en gaat de woning die mij is toegewezen aan mij voorbij omdat de woningbouw regels belangrijker vindt dan de gezonheid van mijn familie. Ik ben ten einde raad en weet niet meet wat te doen. Is er iemand die weet wat ik moet doen?. Alvast hartelijk bedankt
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hulp gezocht
Re: Hulp gezocht
Waarom heeft de huidige verhuurder een negatieve verhuurdersverklaring afgegeven dan? Dat doen ze doorgaans niet om te pesten...
Dit verhaal kan ik delen.
Ook ik ben wegepest door mijn vorige buren,ik woonde in een rustig buurtje en genoot erg van de rust,ook omdat ik zelf ptss heb en daarbovenop ziekte van pfeiffer had.
Mijn buren wilde rust en waren enorm bang overlast te krijgen van mijn kinderen.
We hadden al een zware tijd achter de rug met het verlies van mijn oudste zoon en mijn ouwe buren vormde al jaren een gezellig buurtje met de mensen die daar al jaren woonde,dus eigenlijk wilde ze geen alleenstaande moeder met 3 kinderen naast zich.
In het begin heb ik me op alles aangepast wat ze wilde,zelfs mijn barbeque moest aan het eind van de tuin geplaast worden,ramen en deuren moesten dicht als er muziek binnen gespeeld werdt.
Totdat ze de keuken muur eruit gingen slopen,ze hoorden zogezegd alles en stuurde woningstichting op ons af,die meerdere malen bij me is gekomen met de woorden dat het over moest zijn en anders eruit,totdat ze ondekte dat het een
1 op 1 situatie was,want mijn andere buurvrouw had nergens last van,ze hoorde ons niet zei ze.
Toen werden er brieven gestuurd naar onze voorganger van de kerk,door mijn oude buren met de meest walgelijke aanteigingen over het overlijden van mijn zoon,dit hadden ze terloops opgevangen van een oom van me,die bij hun thuis uitgenodigd was.
Mijn andere zoon werdt in onze tuin besprongen door hun oudste zoon met de woorden dat de grijns van zijn gezicht afgeslagen zou worden.
Politie wilde gaan aanklacht voortzetten over deze dingen,maar wilde bemiddelen,maar mijn buren werden erger.
Ze kwamen mijn tuin in om met hun vingers op het raam te schrijven de naam van mijn 3 kinderen en met de woorden dood op haar lippen.
Er werdt mij geadviseerd te verhuizen,ik nam de eerste beste woning omdat ik het niet meer zag zitten.
Maar dit was een strop,de muren zijn zo dun en de overlast is groot.
Ik heb nu antilliaanse buren en die kunnen aardig feesten en wanneer ik naar woningstichting ga moet ik met harde bewijzen komen,dit duurt al een jaar,gelukkig hadden de buren aan de andere kant er ook last van,zodat er iets gedaan werdt,maar nog is het het zelfde.
Ook de woning zelf wordt weinig aan gedaan,het stuckwerk is dudanig afgeraffeld dat er amper behang geplaatst kan worden,toen ik verhuusde hierin,is er niet gerenoveerd,terwijl de bewoner hiervoor niet had meegedaan aan de renovatie en als het huis leeg was,zou het alsnog gedaan moeten worden,maar er in niks gedaan,wanneer ik erover bel,krijg ik geen reactie terug,zelfs de riolering is stuk niet eerder alsdat de heg van de buren eruit is,wordt hij gemaakt,we zitten dus regematig met verstopping.
Wegepest en achtergelaten met een rotte woning.
Waar zijn grenzen?
Ook ik ben wegepest door mijn vorige buren,ik woonde in een rustig buurtje en genoot erg van de rust,ook omdat ik zelf ptss heb en daarbovenop ziekte van pfeiffer had.
Mijn buren wilde rust en waren enorm bang overlast te krijgen van mijn kinderen.
We hadden al een zware tijd achter de rug met het verlies van mijn oudste zoon en mijn ouwe buren vormde al jaren een gezellig buurtje met de mensen die daar al jaren woonde,dus eigenlijk wilde ze geen alleenstaande moeder met 3 kinderen naast zich.
In het begin heb ik me op alles aangepast wat ze wilde,zelfs mijn barbeque moest aan het eind van de tuin geplaast worden,ramen en deuren moesten dicht als er muziek binnen gespeeld werdt.
Totdat ze de keuken muur eruit gingen slopen,ze hoorden zogezegd alles en stuurde woningstichting op ons af,die meerdere malen bij me is gekomen met de woorden dat het over moest zijn en anders eruit,totdat ze ondekte dat het een
1 op 1 situatie was,want mijn andere buurvrouw had nergens last van,ze hoorde ons niet zei ze.
Toen werden er brieven gestuurd naar onze voorganger van de kerk,door mijn oude buren met de meest walgelijke aanteigingen over het overlijden van mijn zoon,dit hadden ze terloops opgevangen van een oom van me,die bij hun thuis uitgenodigd was.
Mijn andere zoon werdt in onze tuin besprongen door hun oudste zoon met de woorden dat de grijns van zijn gezicht afgeslagen zou worden.
Politie wilde gaan aanklacht voortzetten over deze dingen,maar wilde bemiddelen,maar mijn buren werden erger.
Ze kwamen mijn tuin in om met hun vingers op het raam te schrijven de naam van mijn 3 kinderen en met de woorden dood op haar lippen.
Er werdt mij geadviseerd te verhuizen,ik nam de eerste beste woning omdat ik het niet meer zag zitten.
Maar dit was een strop,de muren zijn zo dun en de overlast is groot.
Ik heb nu antilliaanse buren en die kunnen aardig feesten en wanneer ik naar woningstichting ga moet ik met harde bewijzen komen,dit duurt al een jaar,gelukkig hadden de buren aan de andere kant er ook last van,zodat er iets gedaan werdt,maar nog is het het zelfde.
Ook de woning zelf wordt weinig aan gedaan,het stuckwerk is dudanig afgeraffeld dat er amper behang geplaatst kan worden,toen ik verhuusde hierin,is er niet gerenoveerd,terwijl de bewoner hiervoor niet had meegedaan aan de renovatie en als het huis leeg was,zou het alsnog gedaan moeten worden,maar er in niks gedaan,wanneer ik erover bel,krijg ik geen reactie terug,zelfs de riolering is stuk niet eerder alsdat de heg van de buren eruit is,wordt hij gemaakt,we zitten dus regematig met verstopping.
Wegepest en achtergelaten met een rotte woning.
Waar zijn grenzen?
zoveel hulp is er blijkbaar niet nodig, als er na 1 doorvraag meteen geen reactie meer komt...