LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunststof kozijnen van Wim Fidder van Fidder bm.
Kunststof kozijnen van Wim Fidder van Fidder bm.
In de maand december 2007 zouden wij binnen 2 weken kunststof kozijnen en terrasoverkapping geplaatst krijgen door Wim Fidder. Het is nu april en wij zitten nog steeds met een verkeerd geplaats kozijn [verkeerd ingemeten door Fidder]. Het tocht gewoon door het hele huis, en zelfs de rest van de kozijnen is nog niet afgewerkt. Wij hangen constant aan de telefoon, maar hij blijft zeggen dat het allemaal goed komt. Wij zijn ten einde raad, en hebben uit onze omgeving gehoord dat meneer Fidder overal schijt aan heeft en klanten oplicht, en een wanbetaler is tegenover zijn werknemers en detailhandel. Bij wie hij gereedschap koopt. Nou komt mijn vraag: WIE KENT DIT PROBLEEM EN WIE KENT DHR. FIDDER EN WIE KAN MIJ VERTELLEN HOE IK DIT MOET OPLOSSEN.
-
Re: Kunststof kozijnen van Wim Fidder van Fidder bm.
wij hebben dezelfde ervaring. Sinds 25 januari zitten we met een verkeerd kozijn, deze is veel te groot en er zit een barst in de ruit. Wij hebben de rechtsbijstand verzekering ingeschakeld om het contract te ontbinden en een schadevergoeding te eisen.
-
Re: Kunststof kozijnen van Wim Fidder van Fidder bm.
Wij kennen dhr Fidder en weten waar hij prive woont. wij hebben een aanbetaling gedaan, maar tot nu toe van zijn kant geen enkele reactie.