LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Belproblemen bij UPC.
-
Belproblemen bij UPC.
Hoi,
Wie kan mij helpen. Ik heb nu ruim een jaar telefoon van upc, in het begin grote problemen met bellen gehad en regelmatig de aansluiting moeten resetten. Drie kwart jaar heeft het redelijk gegaan, maar nu heb ik sinds een maand echt grote problemen, 2 keer is er een monteur hier geweest en nu heb ik sinds anderhalve week gewoon geen telefoon meer. Ik kan upc telefonish niet bereiken, de dienst is uitgezet. Ik heb al drie mailtjes gestuurd en krijg nergens geen reactie op. Ik ben echt radeloos en hoop dat iemand mij een tip kan geven. Opzeggen kan ik niet want ik heb een jaarcontract.
M.V.G. Mevr.van Doren
Wie kan mij helpen. Ik heb nu ruim een jaar telefoon van upc, in het begin grote problemen met bellen gehad en regelmatig de aansluiting moeten resetten. Drie kwart jaar heeft het redelijk gegaan, maar nu heb ik sinds een maand echt grote problemen, 2 keer is er een monteur hier geweest en nu heb ik sinds anderhalve week gewoon geen telefoon meer. Ik kan upc telefonish niet bereiken, de dienst is uitgezet. Ik heb al drie mailtjes gestuurd en krijg nergens geen reactie op. Ik ben echt radeloos en hoop dat iemand mij een tip kan geven. Opzeggen kan ik niet want ik heb een jaarcontract.
M.V.G. Mevr.van Doren
Re: Belproblemen bij UPC.
Opzeggen kan wel want ze leveren een wanprestatie.Opzeggen kan ik niet want ik heb een jaarcontract.
Wel aangetekend doen met bericht van ontvangst, hierin mogelijk opnemen dat je ze nog 8 dagen na dagtekening de kans geeft een werkende installatie te leveren, indien daaraan niet wordt voldaan je de overeenkomst als beëindigd beschouwd.
Heb je een rechtsbijstandsverzekering schakel die in.
Zet je daarna de betalingen stop, hou er dan rekening mee dat ze je van alles afsluiten, mogelijk dat je de hele zooi dan moet opdoeken.
succes en heel veel sterkte toegewenst met de firma list en bedrog.
Volgens A.V. hoort u telefonisch contact met UPC te kunnen leggen:
39.2 Indien sprake is van een gedeeltelijke opschorting c.q. gedeeltelijke afsluiting
conform artikel 15 van deze Algemene voorwaarden wordt de doorgifte van
uitgaand telefoon- en dataverkeer gestaakt, met uitzondering van het alarmnummer
112, UPC Klantenservice en de financiële afdeling van UPC.
_______--
Dus doen wat Agro zegt: in gebreke stellen.
Controleren of u 112 kunt bellen.
Als dit niet kan, lijkt mij dit reden om met onmiddellijke ingang het contract met UPC te beëindigen omdat UPC uw leven in gevaar brengt.
Dit schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging.
Gevolg is w.s. wel dat alles onmiddellijk plat gaat.
39.2 Indien sprake is van een gedeeltelijke opschorting c.q. gedeeltelijke afsluiting
conform artikel 15 van deze Algemene voorwaarden wordt de doorgifte van
uitgaand telefoon- en dataverkeer gestaakt, met uitzondering van het alarmnummer
112, UPC Klantenservice en de financiële afdeling van UPC.
_______--
Dus doen wat Agro zegt: in gebreke stellen.
Controleren of u 112 kunt bellen.
Als dit niet kan, lijkt mij dit reden om met onmiddellijke ingang het contract met UPC te beëindigen omdat UPC uw leven in gevaar brengt.
Dit schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging.
Gevolg is w.s. wel dat alles onmiddellijk plat gaat.
Betreffende telefonie en internet zijn er zeker voldoende alternatieven welke beter en beduidend goedkoper zijn dan kabel en zeker dan de firma list en bedrog.
Voor tv ontvangst ben je dan aangewezen op digitenne of schotel, met digitenne is het zenderaanbod en aantal tv's beperkt.
Heb je al digitale tv, en wil je meer zenders en in princiepe onbeperkt aantal tv's willen aansluiten is wellicht schotel interessant, het kan middels cardsharing op 1 abonnement, het is wel een investering, maar tot hetgeen *** berekend zeker de moeite waard en heb je binnen een paar jaar terug.
Voor geïnteresseerden heb ik info beschikbaar.
Voor tv ontvangst ben je dan aangewezen op digitenne of schotel, met digitenne is het zenderaanbod en aantal tv's beperkt.
Heb je al digitale tv, en wil je meer zenders en in princiepe onbeperkt aantal tv's willen aansluiten is wellicht schotel interessant, het kan middels cardsharing op 1 abonnement, het is wel een investering, maar tot hetgeen *** berekend zeker de moeite waard en heb je binnen een paar jaar terug.
Voor geïnteresseerden heb ik info beschikbaar.
-
Hoi,
bedankt voor jullie tips.
Ik heb vandaag een aangetekende brief naar UPC gestuurd.
Het zal wel even duren eerdat ik hier antwoord op krijg,
maar ik houd jullie op de hoogte.
Goetjes m. van Doren
bedankt voor jullie tips.
Ik heb vandaag een aangetekende brief naar UPC gestuurd.
Het zal wel even duren eerdat ik hier antwoord op krijg,
maar ik houd jullie op de hoogte.
Goetjes m. van Doren
Hopelijk wel met bericht van ontvangst, anders durven ze glashard te beweren dat ze nooit hebben ontvangen, en heb je alleen maar een verzend bewijs.Ik heb vandaag een aangetekende brief naar UPC gestuurd.
Als je dat al zal krijgen.Het zal wel even duren eerdat ik hier antwoord op krijg,
succes
-
hoi
Ja wel met bewijs van ontvangst.
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren, heb gisteren wel weer mijn rekening gehad.Daar zijn ze wel snel mee. Maar ik houd jullie op de hoogte .
Groetjes Ineke.
Ja wel met bewijs van ontvangst.
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren, heb gisteren wel weer mijn rekening gehad.Daar zijn ze wel snel mee. Maar ik houd jullie op de hoogte .
Groetjes Ineke.
-
Hoi
I wilde even laten weten dat mijn telefoon het weer doet. Ik ben wel heel sceptish hierover en heb er nog niet alle vertrouwen in.Gisteren kreeg ik een telefoontje op mijn mobil van upc. Ze zeiden een reactie op mijn mail,ik zei dat zal wel op mijn aangetekende brief zijn want ik was echt boos.Heb ik ook laten merken.Ze stuurde vandaag een monteur en later zou ze mij terug bellen voor een vergoeding.Het is nu 14.15 uur en de monteur is zojuist vertrokken, heeft een nieuw modem geplaatst en iets op de comp. aangepast een sterker signaal of zoiets.Maar goed hij doet het en ik zou jullie op de hoogte houde.Bij deze dus.
Groetjes Ineke
I wilde even laten weten dat mijn telefoon het weer doet. Ik ben wel heel sceptish hierover en heb er nog niet alle vertrouwen in.Gisteren kreeg ik een telefoontje op mijn mobil van upc. Ze zeiden een reactie op mijn mail,ik zei dat zal wel op mijn aangetekende brief zijn want ik was echt boos.Heb ik ook laten merken.Ze stuurde vandaag een monteur en later zou ze mij terug bellen voor een vergoeding.Het is nu 14.15 uur en de monteur is zojuist vertrokken, heeft een nieuw modem geplaatst en iets op de comp. aangepast een sterker signaal of zoiets.Maar goed hij doet het en ik zou jullie op de hoogte houde.Bij deze dus.
Groetjes Ineke
Al weer goed nieuws van het UPC front. Hopelijk blijft het nu goed gaan!
BerichtGeplaatst op: 21 Jun 2008 13:23 Onderwerp: Mijn telefoon is gemaakt !!!!
Hoi
I wilde even laten weten dat mijn telefoon het weer doet.
-
Hoi,
Ik heb te hard gejuigd, vanmorgen tijdens een gesprek viel de telefoon weer weg en ik heb verder de hele dag geen telefoon meer gehad.Enkele malen proberen om hem te resetten maar niks lukt.
Dit is echt balen, morgen maar weer meteen aan het bellen , hier word je echt niet vrolijk van.
Groetjes Ineke
Ik heb te hard gejuigd, vanmorgen tijdens een gesprek viel de telefoon weer weg en ik heb verder de hele dag geen telefoon meer gehad.Enkele malen proberen om hem te resetten maar niks lukt.
Dit is echt balen, morgen maar weer meteen aan het bellen , hier word je echt niet vrolijk van.
Groetjes Ineke
-
Beste Ineke,
Het is erg vervelend dat je nog steeds problemen ervaart.
Graag zou ik willen uitzoeken wat de oorzaak is van deze telefonieproblemen.
Zou je daarvoor je postcode en huisnummer willen e-mailen naar webcare@upc.nl?
Dan zal ik spoedig contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Forrestma-UPC
UPC Webcare team
Het is erg vervelend dat je nog steeds problemen ervaart.
Graag zou ik willen uitzoeken wat de oorzaak is van deze telefonieproblemen.
Zou je daarvoor je postcode en huisnummer willen e-mailen naar webcare@upc.nl?
Dan zal ik spoedig contact met je opnemen.
Met vriendelijke groet,
Forrestma-UPC
UPC Webcare team
-
Hallo,
Ik heb maandag een reactie van upc. gehad waarbij ik de mogelijkheid kreeg om mijn abonnement op te zeggen en heb daar gretig gebruik van gemaakt. Ze konden mijn probleem niet oplossen en zagen wel in dat dit zo niet verder kon. Als zei mij moesten aanmelden bij een andere provider dan zou ik nog 2 a 3 weken mijn abonnement bij upc. moeten betalen, en dit terwijl ik nog niet eens kan bellen, ze zouden met mij ook nog een vergoeding afspreken voor al die weken dat ik al geen telefoon heb, maar daar hoor ik ook niets van.Wel heb ik mij zelf vandaag weer ergens anders aangemeld en die nieuwe aansluiting duurt ook even maar nu hoef ik tenminste geen abonnement te betalen. Wat mij betreft heeft upc een hele koude douche verdient.
Groetjes,
Ineke
Ik heb maandag een reactie van upc. gehad waarbij ik de mogelijkheid kreeg om mijn abonnement op te zeggen en heb daar gretig gebruik van gemaakt. Ze konden mijn probleem niet oplossen en zagen wel in dat dit zo niet verder kon. Als zei mij moesten aanmelden bij een andere provider dan zou ik nog 2 a 3 weken mijn abonnement bij upc. moeten betalen, en dit terwijl ik nog niet eens kan bellen, ze zouden met mij ook nog een vergoeding afspreken voor al die weken dat ik al geen telefoon heb, maar daar hoor ik ook niets van.Wel heb ik mij zelf vandaag weer ergens anders aangemeld en die nieuwe aansluiting duurt ook even maar nu hoef ik tenminste geen abonnement te betalen. Wat mij betreft heeft upc een hele koude douche verdient.
Groetjes,
Ineke
Hopelijk vergeet UPC niet u een schriftelijke bevestiging einde contract met onmiddellijke ingang te sturen. Hierdoor heeft u een rechtsgeldig document mocht er administratief toch iets fout gaan rond de opzegging.Ik heb maandag een reactie van upc. gehad waarbij ik de mogelijkheid kreeg om mijn abonnement op te zeggen en heb daar gretig gebruik van gemaakt.
Anders adviseer ik u hier nog even achter aan te gaan.
Fijn dat uw probleem nu opgelost lijkt te zijn!
-
Aan de telefoon hebben ze mij toegezegd dat ik hiervan een schriftelijke bevestiging zou krijgen. Dus daar vertrouw ik op.
Groetjes Ineke
Groetjes Ineke