Wij zoeken voor onze keuken een inbouwoven en een inbouwmagetron. Keus genoeg zou je denken. Maar het liefst willen we iets met een wat klassieke uitstraling. Dit is vooral voor de inbouwmagnetron een hele uitdaging ben ik achter gekomen. Sterker nog, ik kan er maar eentje vinden die nog een beetje in de richting komt. De Smeg S45MX (www.smeg.nl/Catalogus/Product/S45MX.aspx) in zilver of (www.smeg.nl/Catalogus/Product/S45MA.aspx) in zwart.
Aangezien ik op dit forum voornamelijk negatieve dingen lees over Smeg (mindere afwerking?, mindere service?) zoek ik eigenlijk iets anders. Iemand nog een voorstel?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Op zoek naar inbouwoven + inbouwmagnetron in klassieke stijl
-
CocaCola81
Re: Op zoek naar inbouwoven + inbouwmagnetron in klassieke stijl
60cm en 90cm oven van Boretti;
http://www.boretti.nl/index.php?id=3.1&pro=41
Magnetron lijkt me inderdaad een moeilijker verhaal.. eventueel inbouw en dan verbergen achter een klepkast oid?
http://www.boretti.nl/index.php?id=3.1&pro=41
Magnetron lijkt me inderdaad een moeilijker verhaal.. eventueel inbouw en dan verbergen achter een klepkast oid?
-
keukenklepper
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 25 mar 2010 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
zaankanter
@ Petert:
Met ovens en kookplaten van SMEG is werkelijk niets mis mee.
Echt goed spul en ziet er nog eens gelikt uit ook.
Misschien is de vaatwassert niet de allebeste maar op gebied van koken is het echt allemaal dik in orde
Succes
Met ovens en kookplaten van SMEG is werkelijk niets mis mee.
Echt goed spul en ziet er nog eens gelikt uit ook.
Misschien is de vaatwassert niet de allebeste maar op gebied van koken is het echt allemaal dik in orde
Succes