Na de mededeling van de giga prijsverhoging (zie ander topic) besluit ik maar alle drie mijn abo's (2 van de kinderen en eeen van mezelf) op te zeggen.
Keurig op tijd gedaan en meteen door debitel de volgende dag afgesloten.
Echter debitel brengt voor 2 van de 3 abo's nog de nieuwe verhoogde maandtermijn in rekening, en schrijft dat af.
Echter ik krijg ook CreditNotas, waarin men zegt weer geld terug te storten.
Klopt niet helemaal, omdat er nog ruim 5 Euro van eerder aan creditnotas openstaat, maar alléz
Echter het geld wordt niet teruggestort.
Dus maar eens op de site kijken vorige week.
Blijkt alles weg te zijn, kan ook mijn facturen credit-nota's niet meer zien
(gelukkig had ik die dus gedownload)
Dus dan maar proberen te bellen.
Nou wat je ook probeert, het enige wat lukt via dat nummer van debitel is een sim-activeren of de status van je bestelling opvragen of overstappen naar vodafone-scherp.
Je krijgt NIEMAND te spreken, wat je ook probeert, alleen een computerstemmetje
Dus stuur ik vorige week debitel maar een mail, met uitleg van de situatie, en dat ik nog geld van ze tegoed heb.
Of ze dat binnen 7 dagen willen betalen.
Uiteraard voeg ik de betreffende creditnotas toe aan de mail.
Helaas hult debitel zich volledig in stilzwijgen.
Geen antwoord op mail, geen geld teruggestort.
Dus voor wie nog twijfelt of hij wel bij Debitel moet blijven of naar debitel moet gaan, laat dit een wijze les zijn.
Ik ga er vanuit dat ik de ruim 21 Euro die ik nog van Debitel tegoed heb
nooit ga krijgen. Laat ze er dan maar rijk van worden.
Maar ik raad wel iedereen af om met debitel in zee te gaan.
