LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen service Ben bij nummerbehoud vanuit T-mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Ben ontevreden

Geen service Ben bij nummerbehoud vanuit T-mobile

Ongelezen bericht door Ben ontevreden »

Afgelopen donderdag zou mijn nummer verhuizen van T-Mobile naar Ben. Sindsdien kan ik niet meer bellen. Mijn nummer is wel weg bij T-Mobile, maar nog niet "aangekomen" bij Ben.
Vrijdag beloofde de klantenservice mij dit zo snel mogelijk op te lossen en mij per e-mail op de hoogte te houden. Niets meer van gehoord. Vandaag (maandag) weer gebeld en na lang aandringen eindelijk de oorzaak van het probleem te horen gekregen; het blijkt te gaan om een storing die al 1,5 weken(!) bekend is. Dus al voordat mijn nummer werd verhuisd. Ik had er dus in ieder geval voor kunnen worden gewaarschuwd (wat niet is gebeurd).
Niemand kan er iets aan doen, want het hele proces is geautomatiseerd. Het kan binnen een uur opgelost zijn, maar ook nog enkele dagen duren...
Dan maar weer m'n abonnement opzeggen heeft ook weinig zin, want de opzegtermijn is weliswaar maar een maand, maar het nummerbehoud zal 3 maanden duren. Dus een verkapte opzegtermijn van 3 maanden.

franveld

Re: Geen service Ben bij nummerbehoud vanuit T-mobile

Ongelezen bericht door franveld »

Ik heb mijn nummer op 4 juni laten overzetten van TMobile naar Telfort.
Mijn nummer is weg bij TMobile en op zich wel aangekomen bij Telfort, maar als ik het nummer bel krijg ik te horen dat het nummer niet in gebruik is.

Denk je dat dit probleem bij Telfort ligt of bij TMobile?
Dan weet ik tenminste wie ik hier over moet bellen.
Tot nu toe nog geen succes bij Telfort gehad, behalve dat ze de verbinding verbreken. Ondertussen al ruim een week niet bereikbaar.

Ben ontevreden

Ongelezen bericht door Ben ontevreden »

@ Franveld: Ik denk dat je bij Telfort moet zijn.

Verder even een update over de verhuizingsperikelen van T-mobile naar Ben; ik kan nog steeds niet bellen met mijn oude nummer sinds de poging tot verhuizing op 5 juni. Inmiddels heb ik de moed opgegeven en heb een ander abonnement genomen bij een andere provider met een nieuw nummer. Mijn oude nummer ben ik hiermee dus kwijt geraakt, maar ik heb geen zin om nog langer te wachten aangezien ik niet langer mobiel onbereikbaar wil zijn. Overigens lijkt het er op dat dit probleem al vanaf Maart speelt (lees dit maar) maar dus nog steeds niet is opgelost...

franveld

Ongelezen bericht door franveld »

Ondetussen na een aangetekende brief naar Telfort kan ik weer gebeld worden. Bellen kan ik nog niet.
Ik heb nu al ruim 150 minuten naar de klantenservice gebeld a 20cpm.
Heb E20 betaald voor een gratis SIMKaart en heb nog wat andere kosten gemaakt.
Ik heb Telfort to 3 juli de tijd gegeven om alles op te lossen zowel technisch als financieel. Als dit niet zo is dan heb ik de klacht voor de geschillencommissie al klaar staan op die site.

We wachten nog even af.

Jij ook succes.

Gesloten