LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] combinatie zoloft en antibiotica

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
puumelke75

combinatie zoloft en antibiotica

Ongelezen bericht door puumelke75 »

Hallo Allemaal!!

Sinds september gebruik ik 1x1 50 mg sertraline. Het ging super!!!! Maar vorige week kreeg een antibiotica kuur voor 1 week, doxicicline. En sindsdien gaat het heel snel bergafwaarts.... ik krijg weer alle klachten terug als een paar maanden geleden.
Paniekaanvallen, duizeligheid, zweet uitbreken.
De psychiater en de huisarts zijn niet bekend dat deze 2 zich niet verenigen, maar voor mijn gevoel at de doxicicline de zoloft op....

Ik heb zondagavond de laatste AB gehad, maar vandaag was het nog steeds naadje pet..

Wie heeft hier ook ervaringen mee???

Dank Jullie wel
Liefs
Puumelke :idea:

eeliane

Re: combinatie zoloft en antibiotica

Ongelezen bericht door eeliane »

apotheek weet het ook niet? Zij kunnen je daar meer over vertellen.
Antibiotica is ongeveer na 2 tot 3 weken helemaal uit je systeemm verdwenen wrs voel je je dan gauw weer beter, meer ook nog de vraag waarom je antibiotica slikte, voor maag darm problemen?
want als dat zo is kan dat al de oorzaak zijn van een slechte opname van de zoloft

puumelke75

Ongelezen bericht door puumelke75 »

Hoi hoi,

wat aardig om te reageren! Nou de apotheek zei dat er geen wisselwerking zou bestaan tussen die 2. En de huisarts zei dat na 3 dagen :shock: de AB uit mijn lijf zou moeten zijn!!!
Vandaar ook mijn angst dat ik de hele ervaring weer terug krijg :(
Maar gisteren ging het gelukkig alweer een stuk beter, wel hoofdpijn, maar niet meer duizelig.
Vandaag ga ik er weer voor!!!
Ik kreeg de AB voor beginnende longontsteking.
Heb niet echt diarree gehad, maar kon wel heeel gemakkelijk naar t toilet!
Bedankt voor je reactie, waardeer ik enorm.

Groetjes
Puumelke

40jaar

Ongelezen bericht door 40jaar »

Hoi, ik weet dat er al een tijdje tussen zit maar ik herken je verhaal helemaal. Ik slik al enkele jaren zoloft en heb vorige week antibioticakuurtje gekregen (dezelfde als jij) en ik voel me hondsberoerd. Misselijk, hoofdpijn, angstig en soms enorm zweten. Ik ga het aan de apotheek melden.

Gesloten