Als ik nu te kort gas betaal, dan betekend dat dat ik volgend jaar 1,5 keer zoveel m3 gas af moet rekenen, en de prijzen zullen stijgen. de stroom blijft dezelfde prijs, dus daarvoor maakt het niet zo veel uit.
Ik dus bellen naar nuon om de goede standen door te geven....
Nou, toen was het feest compleet!
Volgens nuon zou oxxio rond november vorig jaar bij ons een meter geplaatst hebben, en daarom stond ook de begin stand op 0 op de eindafrekening. Maar wij hebben helemaal niets van oxxio, en zijn ook helemaal geen klant bij oxxio. Nuon levert ons alles!
volgens de meneer aan de telefoon van nuon, moest ik nu met oxxio gaan bellen om het op te lossen
Ben wel zo slim geweest om uitstel van betaling te vragen bij nuon en de automatische incasso stop te zetten.... eerst moet alles rechtgezet zijn (al vrees ik wel dat we ongeveer 1100 bij moeten betalen.... waar het naartoe is gegaan.... geen idee! volgens mij hebben we maar iets meer verbruikt dan vorig jaar....).
Maar het is toch van de zotte dat nuon dit klakkeloos van oxxio aanneemt. Ik vroeg al of ze een handtekening konden laten zien, ik heb geen meter van oxxio, dus ook nergens voor getekend....
Nou, voor nu heb ik al flink hoofdpijn van ze gekregen.... hoop dat oxxio me morgen normaal kan helpen en dat alles snel afgehandeld wordt, maar ik heb niet zulke goede berichten van oxxio gehoord, dus ik zal me voorbereiden op het ergste....