Wij zijn onaangenaam verrast door een aantal brieven die wij onlangs ontvingen van de SNS. Voor de betaalrekeningen moeten wij veel geld gaan betalen. Minder advies, service en nauwelijks meer te bereiken en dan ook nog betalen voor je priverekeningen. De SNS zou zich diep moeten schamen. De klant staat niet meer centraal bij de SNS.
Als tegenprestatie zouden wij ons spaargeld van de SNS af moeten halen en onder brengen bij een andere bank. SNS verdient ons spaargeld niet meer.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SNS betalen voor je rekeningen, haal je spaargeld ervan af
Re: SNS betalen voor je rekeningen, haal je spaargeld ervan af
Er zíjn al diverse topics over wát je kan doen...
(mits je niet gemakzuchtig bent maar wél wil klagen...)
zelfs over SNS...
(mits je niet gemakzuchtig bent maar wél wil klagen...)
zelfs over SNS...
Waarom alleen klagen? Breng je (spaar)geld dan ook ergens anders onder. Bijvoorbeeld een bank waar je over je betaalrekening rente ontvangt en over een spaarrekening ook, soms wel 4,25 % of meer). En verder geen kosten, gratis passen enz enz.Als tegenprestatie zouden wij ons spaargeld van de SNS af moeten halen en onder brengen bij een andere bank. SNS verdient ons spaargeld niet meer.
Heb ik ook gedaan en mij hoor je nu niet klagen. En de rest maar klagen en betalen bij al die banken.
Succes met bankieren!
Het is niet erg slim wat SNS doet, ze hadden hiermee moeten wachten.
Bij een aantal banken betaal je allang voor je rekening (verkapt of niet verkapt), echter zullen wij in de toekomst in ons gezamelijke europa allemaal gaan betalen voor de rekeningen, de klant kost de bank nou eenmaal geld, en in het buitenland betalen de rekeninghouders vaak al voor hun rekening. Dit gaat in de toekomst ook in Nederland komen, het is ongelovelijk maar waar.
Bij een aantal banken betaal je allang voor je rekening (verkapt of niet verkapt), echter zullen wij in de toekomst in ons gezamelijke europa allemaal gaan betalen voor de rekeningen, de klant kost de bank nou eenmaal geld, en in het buitenland betalen de rekeninghouders vaak al voor hun rekening. Dit gaat in de toekomst ook in Nederland komen, het is ongelovelijk maar waar.
Klompie77, even voor alle duidelijkheid. Je betaalt op dit moment bij bijna alle banken al geld voor hun diensten. Dat is geen toekomstmuziek, maar keiharde realiteit. Daarom is het zo'n goed idee om je bankzaken onder te brengen bij een bank, die er geen grote dure kantoren op na houdt, die geen miljoenen (geld van de klanten!) steken in reclame en sponsoring van voetbalclubs.
Kies voor een bank, waar je rekening gewoon gratis is, waar pasjes gewoon gratis zijn en waar je een behoorlijke rente krijgt over je geld. En geloof me, die banken bestaan. Ik ben zelf klant bij zo'n bank. En reclame maakt die bank niet, dat doen de klanten zelf wel.
Kies voor een bank, waar je rekening gewoon gratis is, waar pasjes gewoon gratis zijn en waar je een behoorlijke rente krijgt over je geld. En geloof me, die banken bestaan. Ik ben zelf klant bij zo'n bank. En reclame maakt die bank niet, dat doen de klanten zelf wel.
Wat is het probleem? Er zijn concurrenten die een betaalrekening gratis hebben (DSB Bank of Argenta bijvoorbeeld). Verder zijn er ook wel betere alternatieven te vinden voor b.v. spaarrekeningen