LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] defecte ps 3

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
jan van eck

defecte ps 3

Ongelezen bericht door jan van eck »

heb sinds 5 januari 2008 een ps 3 gekocht ( 40 gb) omdat ik al een 360 defect heb gehad,ring of death.
Ik besloot om een ps 3 aan te schaffen, met enkele spellen voor 600 euro. Helaas ook na 5 maanden leest ie geen discs meer, en opgestuurd naar het bekende adres. Is intussen 2 weken geleden, maar ben nog steeds aan het wachten, en wordt niet vrolijk van de berichten die ik tot nu toe heb gelezen.
De garantie is helaas maar 1 jaar, en na dat jaar kun je als je weer een probleem hebt met je ps 3, voor € 200 een gebruikte kopen.
Ik hoop dat sony, net zoals microsoft de garantie verlengt naar 3 jaar, want het kan toch niet zo zijn, dat je een peperdure console koopt, en na een korte periode geeft ie de geest.
Ik hoop verder dat ook rader hier aandacht aan besteed net zo als ze destijds bij de x box 360 hebben gedaan.

FlipKaneel

Re: defecte ps 3

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Volgens de Nederlandse wetgeving heb je recht op meer dan 1 jaar garantie. Ongeacht wat Sony mag beweren. Van een PS3 mag verwacht worden dat de levensduur langer is dan 1 jaar.

Probleem is alleen dat je dat recht wel hebt maar doordat Sony zich op dit punt niet aan de Nederlandse wet houdt zul je dat recht af moeten dwingen door een rechtszaak. En dat doet natuurlijk bijna niemand en daar is het Sony om te doen. Die paar die het wel doen die helpen ze wel natuurlijk om alles uit de pers te houden.

Gesloten