Ik heb nog niet zo lang geleden een desktop van Acer aangeschaft (Acer Advantage).
De computer werkt goed, alleen het geleverde toetsenbord daar is iets vreemds mee aan de hand. Binnen een paar maanden tijd was de letter E bijna geheel verdwenen en was de A nog nauwelijks zichtbaar. Ik heb dit in 20 jaar computergebruik nog nooit meegemaakt.
Uiteraard hebben we het toetsenbord teruggezonden naar Acer en na een aantal weken ontvingen we een nieuw exemplaar. En jawel binnen een paar weken hetzelfde probleem. Ik ben nu aan mijn derde toetsenbord en ook deze moet ik retourzenden.
Een van de medewerkers van Acer begon over het gebruik van wellicht een nieuwe handcreme die dan effect zou hebben op de lettertjes. Ik heb deze man gevraagd of hij soms een grapje maakte. Moest ik nu al mijn cremes naar Acer toezenden zodat zij de toetsen een voor een zouden kunnen behandelen met... En wat als het aan de zuurgraad van mijn handjes ligt, wat dan, handschoenen aan

Zijn er mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en die een toestenbord van wellicht dezelfde partij hebben ontvangen?
Groet,
Shar