LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door Autpcentrum Nieuw-Vennep?

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
gefalshed1973
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2008 16:38

Opgelicht door Autpcentrum Nieuw-Vennep?

Ongelezen bericht door gefalshed1973 »

Hier is u kans om krachten te bundelen

Ja wij zijn ook de duppe van ten eerste onze eigen naiiviteit. Over het hele net zijn er zoveel mensen geweest die ook slachtoffer zijn van deze oplichters en ze komen ermee weg ook nog. NU NIET MEER! Mail naar : [email protected]

En mensen die van plan zijn om een occassion te kopen bij deze ongure gasten....honderden als het niet duizenden mensen zijn die u voor zijn DRAAI U om!!!

olle griese
Berichten: 38
Lid geworden op: 13 dec 2007 21:01

Re: Opgelicht door Autpcentrum Nieuw-Vennep?

Ongelezen bericht door olle griese »

Ik ben daar 4 weken terug geweest omdat daar een PT cruiser stond die me wel aansprak.
Aangezien ik in Groningen woon heg ik eerst telefonisch gevraagd wat ik als inruil ongeveer kon krijgen voor mijn Golf.
Er werd mij telefonisch medegedeeld dat ik moest rekenen op 4000 tot 4500
Aangezien ik al tevreden was met 4000 zijn we daar heen gereden met geld op zak in de veronderstelling dat we zaken gingen doen.
Daar aangekomen (2 uur rijden) wist ik niet wat ik zag.
Een loods vol opgekochte leaseauto,s die zo dicht op elkaar staan dat de deuren nauwelijks open willen (de PT waar wij voor kwamen kon alleen de bijrijderskant een klein stukje open.
Een voorzichtige opmerking met "een proefrit is zeker niet mogelijk?"
Werd gelijk afgedaan met "eerst de helft aanbetalen, dan hallen de jongens hem er van de week uit, dan de rest betalen en dan mag je een proefrit maken"
Hier baalden we natuurlijk van maar de grootste tegenvaller kwam toen we over onze golf begonnen.
Hij had hem al bekeken terwijl wij de PT zochten en hij kon ons 2750 euro inruil geven.
Ik ben bijna uit mijn vel gesprongen, dat zullen jullie begrijpen.
Temeer omdat detailen (proffesioneel poetsen) mijn hobby is en de golf er werkelijk als een plaatje bij stond.
Dus ook mijn advies, laat alsjeblieft die zaak links liggen, je word er zwaar genaaid.

Gesloten