Een andere leverancier zoeken en u daar aanmelden heeft weinig zin, omdat de openstaanden rekeningen voor dit pand blijven staan en daarmee ook de dreigende afsluiting.
Kortom, met die stap verandert er niets en zal het ook niet opgelost worden.
Afsluiten van de woning waar u nu woont terwijl de openstaande post een ander pand betreft.....
Hm, eerlijk gezegd weet ik het niet. Mijn gevoel zegt me van niet. Ik ga er namelijk vanuit dat u uw rekeningen mbt uw huidige bewoonde woning wel netjes betaald en tav deze woning geen geschil, achterstand o.i.d is. Dus waarom een woning afsluiten waarmee niets aan de hand is?
Het afsluiten waar u nu woont, kan mijn inziens alléén plaatsvinden indien u uw leegstaande en te koop staande woning verkocht hebt en de achterstandsbetaling daarvan nog open staat. Immers, dan neemt u deze schuld gewoon mee. Nu, in de huidige situatie is daar echter -nog- geen sprake van. Kortom, ik betwijfel ten zeerste of dit wel mag.
Maareh, hebt u al contact gehad met de klachtenafdeling van Nuon? (te bereiken zoals ik al in mijn eerder schrijven heb aangegeven. Duidelijk zeggen dat u een klacht hebt. Dan moet men u nml doorverbinden met desbetreffende afdeling)
En jammer dat Nuon maar Continuon tot op heden zo met u omspringen en deze kwestie, tot op heden, niet naar behoren samen met u oplost. Het is te gemakkelijk om te stellen dat de bewijslast bij u ligt, terwijl overduidelijk is dat hier iets van hun kant fout is gegaan. Per slot, een meterverwisselaar is ook maar een mens en kan fouten maken. Maar klaarblijkelijk bestaan die niet.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Veel te hoge jaarafrekening NUON 2007!
Re: Veel te hoge jaarafrekening NUON 2007!
Ik snap eigenlijk niet waarom de medewerker hier niet op reageert!? Die zou bij uitstek geschikt zijn om dit op te lossen.
Maar goed, wat Shine zegt klopt. Als u zegt dat u een klacht wilt indienen moeten ze u doorzetten naar een speciaal klachten team. Die kunnen meer doen en zien dan de "gewone" callcenter agents. Of ze moeten het noteren en dit klachtenteam neemt vervolgens contact met u op.
Daarnaast moet er een bon zijn van uw eindmeterstanden op de oude meter. Heeft u die ook gekregen!? De standen op de eindafrekening zijn namelijk de ingevoerde waarden. Misschien is daar wel een fout gemaakt. Ik weet alleen even niet meer zeker wie die bon moet hebben. Nuon of Continuon, maar wellicht weet iemand op dit forum dat wel.
Succes ermee in ieder geval!
Maar goed, wat Shine zegt klopt. Als u zegt dat u een klacht wilt indienen moeten ze u doorzetten naar een speciaal klachten team. Die kunnen meer doen en zien dan de "gewone" callcenter agents. Of ze moeten het noteren en dit klachtenteam neemt vervolgens contact met u op.
Daarnaast moet er een bon zijn van uw eindmeterstanden op de oude meter. Heeft u die ook gekregen!? De standen op de eindafrekening zijn namelijk de ingevoerde waarden. Misschien is daar wel een fout gemaakt. Ik weet alleen even niet meer zeker wie die bon moet hebben. Nuon of Continuon, maar wellicht weet iemand op dit forum dat wel.
Succes ermee in ieder geval!
-
Vattenfall Webcare
- verified
Geachte Jason 1963,
In uw bericht van 10 mei 2008 zet u vraagtekens bij de jaarafrekening die u ontving.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
In uw bericht van 10 mei 2008 zet u vraagtekens bij de jaarafrekening die u ontving.
Als u er geen bezwaar tegen heeft, zou ik graag op korte termijn telefonisch contact met u op willen nemen om dit uit te zoeken. Zou u mij hiertoe uw contractrekeningnummer kunnen geven, zodat ik op basis daarvan uw telefoonnummer kan achterhalen? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Met vriendelijke groet,
De Nuon medewerker
wat is dit nou een nuon medewerker die met mij contact gaat opnemen,
word ik hier in de maling genomen??
word ik hier in de maling genomen??
nou dan zal ik daar maar gauw op in gaan en ik beloof wat de uitslag ook zal worden, dat hier even te vermelden
LOL, moet je wel even je contractrekeningnummer vermelden opdat de mederwerker(ster) contact met je kan opnemen.nou dan zal ik daar maar gauw op in gaan en ik beloof wat de uitslag ook zal worden, dat hier even te vermelden
contractnr. 3002218786