Mediaservice is ook een van de winkelketens die zich voor hun zo genaamde renteloze uitgestelde betalingen laat bedienen door Crimeline.
Bij het afsluiten van de overeenkomst werd mij duidelijk gemaakt dat ik Crimline administratiekosten moest betalen (hoe bedoel je renteloos), dat heb ik maar voor lief genomen. De verkoopster legde uit dat Crimeline me waarschijnlijk ook een creditcard zou toesturen (hoe bedoel je waarschijnlijk, dit staat met zoveel woorden in de overeenkomst), maar dat ik die gewoon moest vernietigen, dan was er niets aan de hand... Was ik maar minder goedgelovig geweest en had ik de overeenkomst even iets beter gelezen.
Hier is duidelijk sprake van misleiding.
Ik heb de creditcard die ik ooit ontvangen direct vernietigd en er dus nooit gebruik van gemaakt.
Het gelazer is, nadat ik het volledige bedrag in 10 maanden heb afgelost, begonnen! Er werd zoals bij meerdere forumleden €10 van mijn rekining afgeschreven. Deze heb ik terug laten storten door de postbank, aanmaningen volgden, enz, enz.
Tevens ontvang ik brieven dat er nog openstaand saldo is. Ik ben een briefwisseling gestart over dat ik niet begrijp waar ze de bedragen vandaan halen en ben niet van plan te betalen.
Wat mij uit de reacties van het forum niet duidelijk wordt is of er mensen zijn die even als ik nooit van de creditcard gebruik hebben gemaakt en dus weigeren de creditcard kosten te betalen, van het gezeur van Belaserservice afgekomen zijn. Uit de reactie van Cesar lijkt het dat Belaserservice van verdere invordering afziet (?)
Cesar 20 sept 2006
Cesar 22 sept 2006Nu krijg ik vandaag, 1 jaar later, een overzicht dat er 29,50 euro is afgeschreven als lidmaatschapskosten en per 10 oktober wordt er 10 euro van mijn bankrekening afgehaald. Ik gelijk in de pen middels contact en medegedeeld dat ik hier niet van gediend ben. Vervolgens heb ik laten weten dat dreigementen met incasso e.d. verder geen indruk maken. Ik heb geschreven dat we elkaar dan wel voor de rechter zien.
Wat ik niet verder niet begrijp is dat er geen organisaties zijn die deze malafide koppelverkoop een halt toe kunnen roepen.Vandaag een excuusbrief ontvangen.
Mijn geld wordt weer teruggestort op de creditcard en e.e.a. wordt verder als vervallen beschouwd.
Geen negatief saldo en geen gebruik van de creditcard. Had ik ook niet kunnen gebruiken daar mij vorig jaar werd verteld de kaarten te vernietigen.