LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Conner & davis insurance / safe & sure

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
corinajoosten
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door corinajoosten »

Wij hebben het nu uit handen gegeven aan onze rechtsbijstandverzekering.
Nu maar afwachten wat het doet.

anita314
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2008 15:48

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door anita314 »

Ik denk dat jullie allemaal eens goed de voorwaarden moeten lezen!!! Dan hadden jullie deze ellende ook niet gehad.

Ik heb alleen maar goede ervaringen met C & D.

Afz een tevreden klant

corinajoosten
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door corinajoosten »

Beste Anita

Niet iedereen hoeft problemen te hebben met een bedrijf.
Ik ben blij dat het bij jou wel goed is gegaan.
De voorwaarden hadden we goed gelezen in ons geval was het zo dat C&D de meldingen niet goed door gaf.
i.p.v een fout in het scherm werd een software fout doorgegeven.
Voor ons heel jammer en erg irritant maar de fout lag bij C&D.
Ik heb dit keer het scherm afgeplakt zodat nu niemand er meer omheen kon en ook de rechtsbijstand verzekering erop gezet.
Ondanks dat C&D zegt met 4 dezelfde meldingen wordt het toestel zonder meer omgeruild voor een nieuwe komt men deze afspraak niet na.
Het toestel is minimaal 6 x weg geweest voor dezelfde klacht.
Door het af plakken van het scherm en nogmaals een duidelijke schrijven erbij is het probleem nu op gelost.
Wat ik er wel bij moet zeggen dat volgens C&D zelf deze klacht vaker voorkomt net zoals zovelen klachten bij dit toestel.
Dus zeg niet zo maar iets zonder er zeker van te zijn wat iemand allemaal al heeft gedaan om iets voor elkaar te krijgen.
Nogmaals proficiat met jou goede ervaring hopelijk blijft dit zo voor jou.

miko85
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 mei 2008 19:09

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door miko85 »

Dus ik ben niet de enigste met problemen bij dit vervelend(sorry voor mijn taalgebruik) bedrijf.

Ik had bij mijn sony ericsson k810i een verzekering afgesloten na iets meer dan een half jaar begon mijn besturing stickje wat stroever te reageren dus ik denk ik ga maar eens gebruik maken van deze dure verzekering.

Ik stuur hem op naar hun met duidelijk erbij gezet dat het alleen maar het stickje is die defect is.

Na ongeveer 4 dagen krijg ik hem teruggestuurd met het bericht dat hij niet gemaakt word wegens WATERSCHADE iets wat 0,0% met de klacht te maken kan hebben.

Maar wat blijkt niets doet het meer, hij gaat niet meer aan, laadt niet meer op DOET HELEMAAL NIETS MEER!!!

Dus het is bij hun van een kleine klacht naar een defect apparaat gegaan belachelijk dus.


Maar hier laat ik het niet bij zitten, wacht maar!!!!

corinajoosten
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door corinajoosten »

Hallo Miko85

Ons verhaal is nog niet afgelopen.
Afgelopen week werd mijn zoon gebeld door Conner& Davis dat het toestel opgehaald zou worden en dat hij er een nieuwe voor kreeg.
En dit zonder verder enige klacht ingediend te hebben.
Nokia wilde het toestel terug maar nu is het afwachten wanneer het nieuwe toestel komt.
Het beleid is namelijk niet zo je telefoon ophalen en gelijk de nieuwe afgeven.
Een beetje jammer en bespaart kosten.
Het is dus even afwachten.
In jou geval zet je rechtsbijstandverzekering aan het werk laat hun het op knappen.

Veel succes.

corinajoosten
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 jan 2008 13:19

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door corinajoosten »

Beste anita314

Ik denk dat jij niet weet waar het allemaal om gaat de voorwaarden hebben we duidelijk genoeg gelezen.
Ik ben blij voor jou dat jij geen problemen met dit bedrijf hebt maar denk niet dat dit bedrijf heilig en veilig is omdat jij zulke goede ervaringen hiermee heb.
Wij zijn niet de enige met klachten misschien ben jij wel een unicum wat jouw ervaring betreft.
Nogmaals ik ben blij dat het bij jou wel goed is gegaanvc29y.

anthonius
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2008 16:09

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door anthonius »

nou ik vandaag een mail gestuurd dat ik mijn verzekering opzeg.

ben reuze benieuwd hoe het gaat lopen :)

jullie verhalen zijn hopelijk voor mij niet de toekomst.

heb in ieder geval het nummer van mijn rechtsbijstand als snelkoppeling in mijn telefoon staan :D

ps.
Anita werk jij toevallig bij C&D
zou mij niet verbazen na zo'n tamelijk rare reactie.
of lees nu eens de reacties en kijk dan of je nog hetzelfde vind

nelly47
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2008 12:15

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door nelly47 »

hallo ik ben al 3 jaar bezig met het opzeggen van de verzekering het lukt maar niet jammer genoeg heb ik geen kopies van de biefen die ik gestuurt heeft beetje dom .
maar door omstandig heden heb ik er ook niet zo gauw aan gedacht.maar mij zoon zit dus wel met een maand premie voor een telefoon die hij helemaal niet meer heeft ze zeggen gewoon niet ontvangen. weet een iemand mischien hoe of wat ?
oja het telefoon num van conner davids mag ik die melden :evil: [/b]

_Linda_
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2008 18:02

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door _Linda_ »

Ik zit met hetzelfde probleem.. Heb 15 maanden geleden mijn telefoonverzekering bij Conner & Davis Insurance opgezegd. Ik heb toen een schriftelijke bevestiging gekregen waarin stond dat mijn verzekering op 4-11-2007 zou worden beeindigd..

Maar ze halen nu, ruim een jaar later, nog steeds de premie van mijn rekening af! De klantenservice heb ik gebeld, maar daar sta je alleen maar in de wacht en ook op mijn mailtjes naar C&D wordt niet gereageerd...

Iemand enig idee welke stappen ik nu verder moet gaan ondernemen?

Het is toch niet normaal dat zoveel mensen de dupe worden van een bedrijf en dat er niks aan kan worden gedaan..

mamonya
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2008 15:11

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door mamonya »

Linda, ik heb dus precies hetzelfde als jou, het geld wordt maar afgeschreven, en blijf het maar opzeggen, en dan zeggen ze ja helaas mevrouw u bent te laat, en dan kan je niet meer bewijzen, dat je al zes brieven hebt verstuurd naar dat bedrijf.. Ik heb inmiddels al een jaar bijna een nieuwe telefoon, en ik moet de garantie nog steeds betalen voor mijn oude telefoonl..? Heb je het al geprobeerd met een aangetekende brief..? Bellen naar dat brdrijf heeft geen nut je staat lang in de wacht, en kost geld, voordat je eens wordt geholpen, wat ik niet helpen noem, ik vindt het vreselijk irritant, dat je ergens achteraan moet, terwijl je zelf ook genoeg te doen hebt.. RAAD HET IEDEREEN AF..

_Linda_
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2008 18:02

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door _Linda_ »

Ja precies, dat doen ze bij mij dus ook.. Heb mijn opzegging toen aangetekend verstuurd en daarop van hun een bevestiging ontvangen.. Toch blijven ze premie afschrijven, ik heb geen idee hoe ik er vanaf moet komen.. Bellen heeft idd geen zin en kost ook nog eens 55 cpm en ik sta elke keer alleen maar in de wacht, heb gister gewacht tot 15 minuten en het toen opgegeven.. Nu heb ik voor de laatste keer een mail gestuurd, maar daar verwacht ik ook niks van..

Mocht iemand een oplossing weten voor ons probleem, graag!

Frenkie
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2008 22:33

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Frenkie »

Bij mij dus ook een falende Conner en Davis insurance bv

Mijn telefoon, gekocht bij belcompany, vertoonde na 3 maanden defecten. Deze zijn door Conner en Davis de eerste keer vergoed.

Nu is mijn telefoon weer stuk en precies hetzelfde defect als de eerste keer. Conner en Davis insurance bv beroept zich er nu op dat mijn telefoon val of stoot schade heeft ondervonden!!

De ene medewerker zegt val schade de andere stoot schade of druk schade en de reparatie zou dus voor eigen kosten komen 202,30 euro. :shock: :shock:

Dit omdat er een barstje in mijn scherm zit en dat duidt op val of stoot schade, terwijl dit al na 3 weken was gebeurd en tijdens de eerste reparatie daar niks over is gezegd :?

Mijn telefoon is ten eerste dat niet eens meer waard en ten tweede is de eerste keer mijn telefoon wel gerepareerd zonder kosten. Dit wordt dan ook bevestigd door een medewerker maar verklaarde het volgende aan de telefoon: ' de eerste keer repareren wij meestal wel een toestel dat buiten de verzekering valt, maar de tweede keer beginnen wij hier niet meer aan!!' Ze bepalen dus gewoon hun eigen beleid!!!

Ook een prijsopgave, waarom het zo duur is, kan mij niet worden verschaft, dus volgens mij maken ze ook gewoon hun eigen prijzen. Mijn bezwaarschrift gaat morgen de deur uit en ik blijf door gaan al moet het voorkomen!!

S.tefa.N
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 okt 2006 18:59

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door S.tefa.N »

ik heb ook ellende gehad met deze rare firma. Belcompany heeft het voor mij keurig opgelost. Hierom zal ik altijd mijn telefoon in een winkel (en bij voorkeur Belcompany) halen. Je hebt 'echte' mensen waarmee je kan praten.

Voor het volledige verhaal:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?p=836281

lvrijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2009 15:32

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door lvrijn »

Kreeg zojuist een aanmaning van dit "fantastische" bedrijf voor de verzekering van een toestel van bijna 4 jaar geleden. :(

Na mijn telefoontje (0900 nr a 55 ct/min) kreeg ik na 6 minuten een medewerker aan de lijn. Mijn eerste vraag was of er een normaal telefoon nummer was waar ik Conner & Davis kon bereiken.
Volgens hem was het alleen mogelijk om via dit 0900 nr te bellen.
Ik vroeg of zij mij konden terugbellen maar alles moest via dit 0900 nr of schriftelijk.
Kwaad heb ik opgehangen. Ik had de polis voor mij liggen met een maximale looptijd van 36 maanden en voelde er weinig voor om nog meer te betalen om mijn gelijk (ofwel hun ongelijk) aan te tonen.

Na wat googlen vond ik een ander telefoon nummer : 035-528 7730

Ik terugbellen via dit nummer. Na een discussie over de bereikbaarheid via dure 0900 nummers, wat volgens de medewerker bij alle bedrijven zo is, en waarom de medewerker niet dit nummer wilde geven ging men eea uitzoeken.
Het bleek dat per abuis mijn verzekering niet was stopgezet.
Er is toegezegd dat er vandaag een schiftelijke bevestiging naar mij toe gaat dat de verzekering per 04-08-2008 is beeindigd en de 2 reeds onterecht geincasseerde kwartaalbedragen worden terug gestort.

Ik wacht met spanning af.

albert hagen
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mei 2009 20:08

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door albert hagen »

ref: Safe & Sure, certificaatnummer BELCxxxxxxxx, claimnummer xxxxxxxxx

betreft declaratie QTEC / HTC TYTN II NL

Geachte, Claimdesk,



Vandaag (15 mei 2009)ontving ik de brief over mijn telefoon.

Ik ben het niet eens met uw conclusie om niet tot schadevergoeding over te gaan.

Het volgende geef ik ter heroverweging aan:

Het display heeft geen uitwendige schade, dus uw conclusie is naar mijns inziens onterecht.
Ik draag het toestel altijd in een case, en het defect is spontaan ontdekt toen ik iemand wilde bellen.
Mocht het toestel per ongeluk door drukken defect zijn geraakt omdat iemand tegen mij aan is gebotst (stoot schade) heb ik recht op een reparatie.

Tevens geef ik aan dat ik deze verzekering ben aangegaan onder de condities van Safe & Sure zoals deze vermeld staan op hun website (ik vertrouw er op hetgeen er wordt belooft ook wordt nagekomen)

tekst Safe & Sure website:

Uw mobiele telefoon, smartphone of PDA wordt steeds kleiner en biedt u steeds meer mogelijkheden. U moet er dan ook niet aan denken om onbereikbaar te zijn! Om zorgeloos gebruik te kunnen maken van uw toestel, is Safe & Sure box een verstandige keuze. U kunt zich binnen 7 dagen na aankoopdatum online aanmelden!

Uw voordeel:
• Wereldwijde dekking voor
- val-, stoot- en waterschade
- diefstal (beperkt)
• Verlenging van fabrieksgarantie
• Service ‘aan huis’ binnen Benelux
• 24/7 online schademelden
• Volledige reparatieprocedure wordt u uit handen genomen
• Snelle schadeafwikkeling
• Leentoestel gedurende reparatieperiode (optioneel)

Kortom: u bent ZORGELOOS verzekerd!

Vriendelijk verzoek ik u mij binnen 3 dagen te antwoorden.


hoogachtend,

Albert Hagen

Mitchell
Berichten: 80
Lid geworden op: 22 mei 2004 17:26

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Mitchell »

Kwam laatst op een bankafschrift ook 2 afschrijvingen tegen inzake een telefoonverzekering bij C & D à 8,50 per maand per toestel.
Is een verzekering van 2 jaar geleden, heb met ze gebeld een kreeg te horen dat ik via de mail kon opzeggen, so far so good.

Kreeg net de brief binnen dat het contract nèt met 12 maanden stilzwijgend is verlengd wat betekent dat het contract stopt in juni 2010............voor 2 toestellen die ik niet meer gebruik.

Op zich staan ze in hun recht :roll: echter wegen de kosten niet op voor de te leveren prestatie volgens mij.
Namelijk als ik nu zou declaren zal de dagwaarde van de toestellen zijn.........10 euro?? Is het niet zo dat als de toestellen niet meer in je bezit zijn de verzekering automatisch stopt?
Je kan niet ergens voor betalen alshet niet meer in je bezit is volgens mij.

Iemand andere tips om eerder van de verzekering af te komen?

ankelopr
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jul 2009 11:00

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door ankelopr »

Ik heb via BelCompany 4 jaar geleden (ongeveer) een telefoonverzekering afgesloten via Conner&Davis Insurance. Deze verzekering zou voor 1,5 jaar zijn. Het is behoorlijk dom van mij, maar ik had op dat moment nog nooit gehoord van stilzwijgend verlengen, en aangezien ik niet altijd even goed mijn rekening in de gaten hield, kwam ik er onlangs achter dat ik nog steeds betaal voor een verzekering voor een telefoon die ik al 2 jaar niet meer heb.

Ik heb net via de mail mijn verzekering opgezegd, en hoop dat dit goed komt! Hopelijk ben ik 1 van de weinigen die geluk hebben met dit bedrijf!

Maar ik had nog een vraagje, ik hoorde ergens in het nieuws dat het stilzwijgend verlengen van abonnementen verboden gaat worden. Geld dat dan ook voor dit soort verzekeringen? Dat zou heel fijn zijn!

Verder jullie allemaal succes met dit bedrijf!

Groetjes

MikeKiwi
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2009 13:26

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door MikeKiwi »

Ik ben ook 1 van de mensen die erin is geluisd met deze verzekering.

In mei verliep mijn telefoon abonnement en heb daarvoor een e-mail gestuurd naar conner & davis met daarin het verzoek om de verzekering te beïndigen. Geen reactie gehad en zie in juli dat ze weer gewoon geld afschreven.

Ze doen dus gewoon niets met je aanvraag en gooien het gewoon weg!

Ik naar de bank en heb het rekeningnummer van C&D laten blokkeren en heb een mail gestuurd waarin ik ze nogmaals verzoek om het per direct op te zeggen. Weer geen reactie en vandaag valt er een brief op de mat met een verzoek om het bedrag van periode 10 te betalen.

Ze hebben dus weer gewoon niets gedaan met het verzoek!

Wat een vervelend bedrijf is het. Het stilzwijgend verlengen is al een gehaaide manier om extra inkomsten te krijgen en klanten te "binden", maar gewoon niets met opzeggingen te doen en vrolijk verder te incasseren is gewoon van de pot gerukt. Daarnaast kost het nummer dat je kunt bellen maar liefst €0,55 per minuut! Wat een stelletje geldwolven.

Onder aan de brief staat "Voor een meer dan tevreden klant". Ik ken en ben die tevreden klanten niet en zal ze geen cent meer geven.

juriekoesien
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 sep 2009 23:06

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door juriekoesien »

hallo
hierbij wil ik ook even mijn ervaringen delen met conner en davis


afgelopen zomer heb ik een telefoon gekocht bij de belcompany en hierbij een verzekering afgesloten bij conner en davis.

na 2 maanden liep ik op straat en liet mijn telefoon tijdens het opnemen vallen in een plas met water.. ( ik weet het klinkt dom maar ja)
toen ik de telefoon oppakte deed deze helemaal niets meer.
ik ben online naar de site van de belcompany gegaan (safeensure)
en daar kon ik een formulier invullen met wat er gebeurd was.

de dag na het invullen kreeg ik een brief dat mijn toestel hoogstwaarschijnlijk totall loss was en dat ik hem op moest sturen.
dezelfde dag nog opgestuurd en twee dagen later kreeg ik een brief dat ik een nieuw toestel uit mocht zoeken.

niks geen gezeur gewoon netjes een nieuw toestel opgehaald ( na betaling 30 euro eigen risico uiteraard)

vandaar dat ik eventjes mijn complimenten wil maken naar conner en davis!!!

groetjes jurie

Veronique86
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 dec 2009 11:39

Re: Conner & davis insurance / safe & sure

Ongelezen bericht door Veronique86 »

@Juriekoesien

daar zit dus (ik heb het hier even zitten lezen enzo) het probleem.
Jij hebt schade aan je telefoon omdat je telefoon in een plas met water is gevallen en dat je daardoor een nieuw toestel krijgt.

Andere mensen hier hebben 'onverklaarbare spontane' schade en die moeten dus gaan LIEGEN (plas water, op gaan zitten, gevallen (terwijl dit niet zo is)) anders krijg ze geen reparatie/vervanging.

Als jij waarschijnlijk niet had gezegd dat ie in een plas met water was gevallen, maar in had gevuld, onbekend, spontaan, dan had je misschien dezelfde problemen gehad

ik moet hem ook gaan opzeggen, met het risico (wat ik al wist) dat dat pas in september kan :( (eigen schuld van mij ook door laksigheid van opzeggen)
Nu hopen dat dit goed gaat en wellicht dat ik het kan gooien op de telecom wet (wellicht dat deze verzekering namelijk onder de telecomwet valt) Dat zou wel mooi zijn :D

maar ik ga er niet vanuit...

suc6 verder allemaal mensen hiermee..

Gesloten