LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reaal levensverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jokiepokie

reaal levensverzekering

Ongelezen bericht door jokiepokie »

Bij mij op de bankrekening is nu tot 2 keer toe via een incasso een bedrag van rond de €90 afgeschreven van Reaal levensverzekeringen ovv universal life polis.

Ik heb helemaal niets bij reaal afgesloten, echt raar. Ik heb het bedrag laten terugstorten door mijn bank. en nu een mail gestuurd naar Reaal, met de vraag hoe dit kan. Ik wacht het antwoord af.

Zijn er meer mensen die dit ook herkennen?

maria123

Re: reaal levensverzekering

Ongelezen bericht door maria123 »

Nee dat niet maar wel een woekerpolis van reaal verzekering levens verzekering. Geen specificatie rekening gekregen daar heb ik naar moeten vragen toen schok ik wel inleg €165,00 per maand dus
€ 1980,00 inleg waarvan €850,00 aan kosten tussenpersoon en polis kosten schandalig.

Byob

Ongelezen bericht door Byob »

Heeft u iets bij Axa of Winterthur?

Deze maatschappij zijn ondertussen onder de naam van Reaal verder gegaan volgens mij...

jokiepokie

Ongelezen bericht door jokiepokie »

nee daar heb ik ook niets mee..

31fbr58

Ongelezen bericht door 31fbr58 »

Wij heben in februari 2007 op aanraden van lenen .nl een verzekering afgesloten bij Reaal onder de naam Profijtplan.

Nou dat hebben wij ook gehad ruim 2800 euro ingelegd , laatst de afkoopwaarde ontvangen Let Op net 1123 euro, heb gelukkig de maand september laten stoneren bij mijn bank met een maandelijkse inleg van 155 euro!!!

Geen berekening van de kosten ontvangen wel hier een brief over gestuurd, inmiddels alleen ontvangst bericht gehad van mijn klacht, zal wel erg lang duren op afwikkeling hiervan.

Blijf het schandaling vinden dat deze maatschappijen zo kunnen doorblijven gaan heb mijn inmiddels aangemeld bij woekerpolisclaim.nl.
Want niet iedereen is finacieel deskundige.

Gesloten