LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] www.Aquatolaal.nl
www.Aquatolaal.nl
l.s.
Ik heb recent een twee talprodukten aangeschaft via de site www.aquatotaal.nl. Ik krijg echter twee andere produkten toegestuurd welke ik niet heb besteld.
De eigennaar van de Website reageerd niet op emails en zij zijn telefonisch niet bereikbaar...
Ik heb de artikelen binne 7 dagen aangetekend retour gestuurd, maar hoe zorg ik er nu voor dat ik mijn geld terug krijg
Ik heb recent een twee talprodukten aangeschaft via de site www.aquatotaal.nl. Ik krijg echter twee andere produkten toegestuurd welke ik niet heb besteld.
De eigennaar van de Website reageerd niet op emails en zij zijn telefonisch niet bereikbaar...
Ik heb de artikelen binne 7 dagen aangetekend retour gestuurd, maar hoe zorg ik er nu voor dat ik mijn geld terug krijg
-
Re: www.Aquatolaal.nl
Alsjeblieft
Tel.(046)4584730 Fax:(046)4582578
Tel.(046)4584730 Fax:(046)4582578
-
Beste Rexylian,
het zou handig zijn als men wist wie de bestelling geplaatst heeft, Zodat wij dit ook kunnen nakijken wat er evetueel mis is gegaan.
Iedere concurrent kan zo natuurlijk berichten posten om ons zwart te maken. Daar berichten op geen enkel forum worden gecontroleerd op juistheid. Om dit uit te sluiten is het natuurlijk handig om een bestelnummer of uw naam te vermelden.
Wij zullen graag het e.a. nakijken en voor u oplossen, daarnaast bestaat natuurlijk ook al de kans dat u uw geld al terug ontvangen heeft, en u vergeten bent om dit hier te rectificeren.
Met vriendelijke groet,
AquaTotaal
het zou handig zijn als men wist wie de bestelling geplaatst heeft, Zodat wij dit ook kunnen nakijken wat er evetueel mis is gegaan.
Iedere concurrent kan zo natuurlijk berichten posten om ons zwart te maken. Daar berichten op geen enkel forum worden gecontroleerd op juistheid. Om dit uit te sluiten is het natuurlijk handig om een bestelnummer of uw naam te vermelden.
Wij zullen graag het e.a. nakijken en voor u oplossen, daarnaast bestaat natuurlijk ook al de kans dat u uw geld al terug ontvangen heeft, en u vergeten bent om dit hier te rectificeren.
Met vriendelijke groet,
AquaTotaal
Beste AquaTotaal,
Leuke reaktie.
Ik ben al een maand met jullie bezig over mijn zoekgeraakte bestelling.
Ondanks herhaalde verzoeken krijg ik vrijwel geen reactie van jullie.
Dit in tegenstelling tot wat jullie beloven:
Zodra dit opgelost is zal ik dit bericht met plezier rectificeren. Tot die tijd zal ik o.a. hier de voortgang blijven posten.
Groeten,
Tim (uit Amsterdam).
bestelnummer: 080521-213220-3088
PS. ik ben niet de enige die problemen heeft met jullie gebrekkige communicatie:
http://forum.punkyfish.nl/board/www/for ... s/9137/4//
http://www.checkwebwinkel.nl/search/sea ... otaal.html
http://www.vissenpraatjes.nl/phpBB2/vie ... 050d5410ef
http://www.vissenpraatjes.nl/phpBB2/vie ... 7c1845cdb7
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... a&start=60
enzovoort...
Leuke reaktie.
Ik ben al een maand met jullie bezig over mijn zoekgeraakte bestelling.
Ondanks herhaalde verzoeken krijg ik vrijwel geen reactie van jullie.
Dit in tegenstelling tot wat jullie beloven:
Het laatste wat ik van jullie vernomen heb is dat jullie nog eens met de vervoerder zouden bellen, dit is ruim 2 weken geleden:helaas zijn wij ook afhankelijk van derden en kunnen wij niet meer voor u doen dan u hierover informeren. Wij doen voor u wat wij kunnen.
Ik wil nu toch wel eens weten of ik mijn vooruitbetaalde bestelling (twv 245 euro) ooit nog eens krijg of dat ik gewoon mijn geld kwijt ben.Beste Tim,
Onderstaand stuur ik je de email wisseling betreffende het pakket en
de desbetreffende personen, volgens hun emails zou het vandaag nog opgelost
gaan worden, echter denk ik dat jij nog steeds niets ontvangen hebt?
Ik zal hier morgen weer voor bellen.
Met vreindelijke groet,
AquaTotaal
Zodra dit opgelost is zal ik dit bericht met plezier rectificeren. Tot die tijd zal ik o.a. hier de voortgang blijven posten.
Groeten,
Tim (uit Amsterdam).
bestelnummer: 080521-213220-3088
PS. ik ben niet de enige die problemen heeft met jullie gebrekkige communicatie:
http://forum.punkyfish.nl/board/www/for ... s/9137/4//
http://www.checkwebwinkel.nl/search/sea ... otaal.html
http://www.vissenpraatjes.nl/phpBB2/vie ... 050d5410ef
http://www.vissenpraatjes.nl/phpBB2/vie ... 7c1845cdb7
http://www.aquafora.nl/viewtopic.php?f= ... a&start=60
enzovoort...
De vervoerder reageert tenminste wel:
Tevens een klacht ingediend bij GeschilOnline (waar AquaTotaal erkend lid is)
Bericht doorgestuurd naar AquaTotaal.Geachte heer K********,
Ik krijg de chauffeur niet meer te pakken ivm vakantie periode, ik weet
wel dat hij al drie langs is geweest om het pakket terug te halen en
deze bij u te leveren .
Helaas heeft de vervoerder dit pakket fout afgeleverd en lukt hem nu
niet meer om deze zending op tijd recht te zetten.
De normale procedure binnen ***** is nu dat u bij de verlader en klacht
indient en deze een vervangende zending stuurt .
De verlader zal alle kosten bij de ***** claimen en wij zullen dit met hem verder afhandelen.
Sorry voor het ongemak .
MVG N*******
Tevens een klacht ingediend bij GeschilOnline (waar AquaTotaal erkend lid is)
Dit is een zeer slechte internetwinkel. Na op 1 maart een vraag te hebben gesteld over de levertijden en bezorgkosten kreeg ik op 2 maart antwoorden. Hierop ben ik op 6 maart overgegaan op het plaatsen van een bestelling. Ik heb nog een mail gestuurd of het allemaal goed was gegaan omdat mijn winkelwagen vol bleef, kreeg weer antwoord dat de bestelling verwerkt was. Tot dan toe dus geen problemen. Tot het moment gepasseerd was van de beloofde levertijd (1,5 week). Ik heb een mail gestuurd met de vraag wat de status was maar geen reactie...Hierna heb ik meerdere mails gestuurd waarin ik kenbaar heb gemaakt dat ik de bestelling zou annuleren als ik geen antwoorden kreeg maar wederom geen reactie. Ik ben nu in het stadium dat ik via mijn creditcardmaatschappij de betaling terug ga halen. Ik heb Aquatotaal schriftelijk in gebreke gesteld omdat de, in hun algemene voorwaarden, genoemde termijn van 14 werkdagen inmiddels verstreken is....De termijn van 14 dagen naleveren overigens ook. Ik heb sterk het idee dat deze winkel opgericht is door oplichters. Ik heb een aantal forums bezocht en de berichten zijn schrikbarend. Al moet ik juridische stappen ondernemen, ik ga mijn geld terug halen. Het is inmiddels een principe kwestie geworden.
Kortom: nooit bestellen bij deze winkel. Zodra de betaling gedaan is heb je totale radiostilte. Zeer onprofessioneel allemaal. Onvoorstelbaar dat dit soort winkels nog in de lucht zijn.....Het kan toch niet zo zijn dat mensen met hun zuurverdiende geld de kas spekken van dit soort malafide winkels.
Kortom: nooit bestellen bij deze winkel. Zodra de betaling gedaan is heb je totale radiostilte. Zeer onprofessioneel allemaal. Onvoorstelbaar dat dit soort winkels nog in de lucht zijn.....Het kan toch niet zo zijn dat mensen met hun zuurverdiende geld de kas spekken van dit soort malafide winkels.
Hoi,
het is van 14 april geleden en ik heb al 1 iemand aan de lijn gehad, maar die zei dat ze niet aan haar computer zat, en zo moest ik dan eens terugbellen, maar dan werd ik altijd verbroken.
Ik heb ook al enkele mails verzonden naar 4 emailadressen van die heer Mike Rongen ([email protected] - [email protected] - [email protected] - [email protected]), maar geen antwoord.
ik ben hier nieuw in en het is ook de eerste keer dat ik iets op internet bestelde, en ik hang er meteen al aan.
Ik heb een bestelling geplaatst bij AquaTotaal van ongeveer 260,00 Euro, geld goed ontvangen, maar voor de rest hoor ik niets meer.
Wat moet ik doen om die gast aan te pakken of om mijn geld terug te zien?
Kan me iemand informeren over deze oplichter, ik hoor dat hij een aantal sites heeft waar hij allerhande mensen beduveld.
Dit kan toch zomaar niet dat dit bedrijf blijft bestaan? Ik zie dat er al klachten zijn van het jaar 2005. (is dit nog normaal?)
Geef toch toe, wanneer je goeie service geeft, zal je toch meer geld verdienen.
Ik ben er echt niet goed van.
Maar ik ben zeker dat ik juridische stappen zal ondergaan, zolang hij niet reageerd.
het is van 14 april geleden en ik heb al 1 iemand aan de lijn gehad, maar die zei dat ze niet aan haar computer zat, en zo moest ik dan eens terugbellen, maar dan werd ik altijd verbroken.
Ik heb ook al enkele mails verzonden naar 4 emailadressen van die heer Mike Rongen ([email protected] - [email protected] - [email protected] - [email protected]), maar geen antwoord.
ik ben hier nieuw in en het is ook de eerste keer dat ik iets op internet bestelde, en ik hang er meteen al aan.
Ik heb een bestelling geplaatst bij AquaTotaal van ongeveer 260,00 Euro, geld goed ontvangen, maar voor de rest hoor ik niets meer.
Wat moet ik doen om die gast aan te pakken of om mijn geld terug te zien?
Kan me iemand informeren over deze oplichter, ik hoor dat hij een aantal sites heeft waar hij allerhande mensen beduveld.
Dit kan toch zomaar niet dat dit bedrijf blijft bestaan? Ik zie dat er al klachten zijn van het jaar 2005. (is dit nog normaal?)
Geef toch toe, wanneer je goeie service geeft, zal je toch meer geld verdienen.
Ik ben er echt niet goed van.
Maar ik ben zeker dat ik juridische stappen zal ondergaan, zolang hij niet reageerd.
Beste Nathstof,
ik weet niet hoe je betaald hebt maar als je via Paypal met je creditcard hebt betaald heb ik hieronder een aantal tips.
Als je de verschillende forums leest, zie je dat de amateurs bij aquatotaal meestal wel leveren maar veel te laat. Anders moet je aangifte doen van oplichting. Je moet aquatotaal ook zeker op de hoogte houden van wat je aan het doen bent, als hij problemen met justitie krijgt denk ik dat hij wel overstag gaat.
Veel strerkte ermee.
Trouwens ik lees dat het je eerste internetbestelling is..? Laat je niet afschrikken door dit alles. Ik bestel veel en vaak zaken via internet en dit is voor mij ook de eerste keer geweest dat ik problemen had. Je bent gewoon consument bij een winkel en je hebt ook dezelfde rechten. Ook dit zal goedkomen.
Wat ik tegenwoordig veel doe is even checken op www.checkwebwinkel.nl of de naam van de internetwinkel even bij google ontikken. Als er problemen met een winkel zijn dan zie je dit direct. Ook de betaling met je creditcard kan veel problemen voorkomen. De creditcardmaatschappijen kunnen vaak de betaling terughalen. Verstandig is wel om dit via Paypal te doen (is een beveiligde site voor creditcardbetalingen)
Hieronder nog ff de tips m.b.t. Aquatotaal:
1. zorg ervoor dat je de algemene voorwaarden goed leest.
2. Stel ze schriftelijk (per brief en mail) in gebreke als de 14 werkdagen levertijd overschreden wordt. Geef ze in de brief wel de mogelijkheid alsnog een afspraak met je te maken voor de levering van de spullen.
3. blijf correct, ga dus niet dreigen en sla geen groffe taal uit. Alle correspondentie wordt namelijk gebruikt door de creditcardmaatschappij en Paypal.
4. Neem altijd contact op met de creditcardmaatschappij en Paypal, zij kunnen een hoop voor je betekenen.
5. Accepteer geen bezorgingen meer op het moment dat alle deadlines zijn overschreden en je de creditcardmaatschappij en Paypal hebt ingeschakeld. Je kunt je namelijk afvragen hoe het met de garantie zit bij Aquatotaal. Ik denk namelijk dat je naar de garantie kan fluiten als er iets is.
6. En last but not least,
als je aangifte doet bij de politie van oplichting, dring dan bij de dienstdoende agent aan dat het ook echt een aangifte wordt i.p.v. alleen een notitie. Het kan namelijk zo zijn dat de politie vindt dat er alleen sprake is van een geschil tussen 2 personen en dat het dan alleen vie de rechter uitgevochten kan worden. Maar onthoudt: Geen aangifte = geen oplichting.
ik weet niet hoe je betaald hebt maar als je via Paypal met je creditcard hebt betaald heb ik hieronder een aantal tips.
Als je de verschillende forums leest, zie je dat de amateurs bij aquatotaal meestal wel leveren maar veel te laat. Anders moet je aangifte doen van oplichting. Je moet aquatotaal ook zeker op de hoogte houden van wat je aan het doen bent, als hij problemen met justitie krijgt denk ik dat hij wel overstag gaat.
Veel strerkte ermee.
Trouwens ik lees dat het je eerste internetbestelling is..? Laat je niet afschrikken door dit alles. Ik bestel veel en vaak zaken via internet en dit is voor mij ook de eerste keer geweest dat ik problemen had. Je bent gewoon consument bij een winkel en je hebt ook dezelfde rechten. Ook dit zal goedkomen.
Wat ik tegenwoordig veel doe is even checken op www.checkwebwinkel.nl of de naam van de internetwinkel even bij google ontikken. Als er problemen met een winkel zijn dan zie je dit direct. Ook de betaling met je creditcard kan veel problemen voorkomen. De creditcardmaatschappijen kunnen vaak de betaling terughalen. Verstandig is wel om dit via Paypal te doen (is een beveiligde site voor creditcardbetalingen)
Hieronder nog ff de tips m.b.t. Aquatotaal:
1. zorg ervoor dat je de algemene voorwaarden goed leest.
2. Stel ze schriftelijk (per brief en mail) in gebreke als de 14 werkdagen levertijd overschreden wordt. Geef ze in de brief wel de mogelijkheid alsnog een afspraak met je te maken voor de levering van de spullen.
3. blijf correct, ga dus niet dreigen en sla geen groffe taal uit. Alle correspondentie wordt namelijk gebruikt door de creditcardmaatschappij en Paypal.
4. Neem altijd contact op met de creditcardmaatschappij en Paypal, zij kunnen een hoop voor je betekenen.
5. Accepteer geen bezorgingen meer op het moment dat alle deadlines zijn overschreden en je de creditcardmaatschappij en Paypal hebt ingeschakeld. Je kunt je namelijk afvragen hoe het met de garantie zit bij Aquatotaal. Ik denk namelijk dat je naar de garantie kan fluiten als er iets is.
6. En last but not least,
als je aangifte doet bij de politie van oplichting, dring dan bij de dienstdoende agent aan dat het ook echt een aangifte wordt i.p.v. alleen een notitie. Het kan namelijk zo zijn dat de politie vindt dat er alleen sprake is van een geschil tussen 2 personen en dat het dan alleen vie de rechter uitgevochten kan worden. Maar onthoudt: Geen aangifte = geen oplichting.
Laatst gewijzigd door MGW op 29 apr 2009 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
beste MGW,
ik heb met een overschrijving vooraf moeten betalen, anders wilde aquatotaal niet leveren. (overschrijving vanuit België)
ik heb gisteren ook een mailtje verzonden met daarin, ik hen nog 14 dagen geef en dat ik dan zou willen annuleren en mijn geld terug wil.
Ik weet niet of dat grof was of niet (ik vind van niet). Maar ik denk dat ik zal mogen fluiten achter mijn 260 Euro. (denk je ook niet)
bedankt voor uw reactie!
ik heb met een overschrijving vooraf moeten betalen, anders wilde aquatotaal niet leveren. (overschrijving vanuit België)
ik heb gisteren ook een mailtje verzonden met daarin, ik hen nog 14 dagen geef en dat ik dan zou willen annuleren en mijn geld terug wil.
Ik weet niet of dat grof was of niet (ik vind van niet). Maar ik denk dat ik zal mogen fluiten achter mijn 260 Euro. (denk je ook niet)
bedankt voor uw reactie!
-
- Contacteer:
Mischien is annuleren niet de juiste bewoording.
Annuleren geeft namenlijk aan dat de klant van gedachten veranderd is.
Beter is dat je aangeeft dat je de koop ontbonden beschouwd, vanwege wanprestatie (nl - het niet leveren).
Mischien klinkt het overdreven, maar dit heeft te maken met juridische taal, en daar kan soms de betekenis van een woord een groot verschil maken.
Op het moment dat je ontbind, en geld terug vordert, geef dan een termijn van maximaal 10 dagen - en overweeg dan een incassoburo in te schakelen als ze in gebreke blijven.
Dit alles staat los van eventueel aangifte doen.
Annuleren geeft namenlijk aan dat de klant van gedachten veranderd is.
Beter is dat je aangeeft dat je de koop ontbonden beschouwd, vanwege wanprestatie (nl - het niet leveren).
Mischien klinkt het overdreven, maar dit heeft te maken met juridische taal, en daar kan soms de betekenis van een woord een groot verschil maken.
Op het moment dat je ontbind, en geld terug vordert, geef dan een termijn van maximaal 10 dagen - en overweeg dan een incassoburo in te schakelen als ze in gebreke blijven.
Dit alles staat los van eventueel aangifte doen.
-
Nog een tip: stuur die berief aangetekend met ontvangstbevestiging, zodat ze achteraf niet kunnen beweren de brief nooit onrvangen te hebben!2. Stel ze schriftelijk (per brief en mail) in gebreke
Eigenlijk zou ik ze niet willen annuleren, omdat ik echt dat product mooi vind, van mij mogen ze die bestelling te laat opsturen, maar je weet gewoon niet wanneer ze die zullen verzenden of die niet zullen verzenden.
Ik zal nog een beetje geduld tonen, maar misschien, als het te lang duurt, dan toch die stappen ondernemen.
Ik hoop dat ze het nog verzenden.
Ik zal nog een beetje geduld tonen, maar misschien, als het te lang duurt, dan toch die stappen ondernemen.
Ik hoop dat ze het nog verzenden.
Beste Nathastof,
Nee, om je goederen of geld vragen is nooit grof.....wat ik bedoelde was het taalgebruik. Ik was namelijk ook erg boos.
Zorg er wel voor dat op het moment dat je Aquatotaal in gebreke stelt, dat je de termijnen, die in hun algemene voorwaarden staan, hanteert (14 werkdagen). Zij behouden zich dan het recht om binnen 14 werkdagen na te leveren. Je moet ze ook die mogelijkheid geven (met de bestelling heb je de algemene voorwaarden geaccepteerd). Heb je de bestelling op 14 april geplaatst?
Want dan is het nog maar 12 werkdagen geleden en loopt de termijn van 14 werkdagen op maandag 4-5 af. Donderdag is het namelijk in Nederland koninginedag (officiele feestdag). Je kunt ze dan dus maandag in gebreke stellen en je betaling terugeisen (of natuurlijk de bestelling). in theorie kunnen ze dan dus tot 21-05 naleveren.
Nee, om je goederen of geld vragen is nooit grof.....wat ik bedoelde was het taalgebruik. Ik was namelijk ook erg boos.
Zorg er wel voor dat op het moment dat je Aquatotaal in gebreke stelt, dat je de termijnen, die in hun algemene voorwaarden staan, hanteert (14 werkdagen). Zij behouden zich dan het recht om binnen 14 werkdagen na te leveren. Je moet ze ook die mogelijkheid geven (met de bestelling heb je de algemene voorwaarden geaccepteerd). Heb je de bestelling op 14 april geplaatst?
Want dan is het nog maar 12 werkdagen geleden en loopt de termijn van 14 werkdagen op maandag 4-5 af. Donderdag is het namelijk in Nederland koninginedag (officiele feestdag). Je kunt ze dan dus maandag in gebreke stellen en je betaling terugeisen (of natuurlijk de bestelling). in theorie kunnen ze dan dus tot 21-05 naleveren.
Ik zal me dus best nog wat stil houden en zien wat er in die tijd gebeurd.
Je hebt alles al goed uitgedokterd, hé, meneer MGW. De volgende keer, als ik nog iets bestel op internet, zal ik toch meer informatie zoeken over de webwinkel waar ik wil aan kopen. Of naar een gewone winkel stappen. Of als u, vanalles een beetje op de hoogte zijn.
Alvast bedankt voor je reactie, (want je zo je er ziek in maken)
groetjes.
Je hebt alles al goed uitgedokterd, hé, meneer MGW. De volgende keer, als ik nog iets bestel op internet, zal ik toch meer informatie zoeken over de webwinkel waar ik wil aan kopen. Of naar een gewone winkel stappen. Of als u, vanalles een beetje op de hoogte zijn.
Alvast bedankt voor je reactie, (want je zo je er ziek in maken)
groetjes.
Beste Nathastof,
tja....door schade en schande wijs geworden. Ik heb overigens de betaling via de creditcardmaatschappij teruggevorderd. Nadat ik de betaling terug had gekregen, stond opeens een koerier voor mijn deur met de bestelling...Heb ik geweigerd en nergens voor getekend. Dit geeft wel een beetje aan dat Aquatotaal een bedrijfje is die vanuit een achterkamertje opereert. Administratief is het een rommeltje.
Hou me maar op de hoogte over je bestelling. Als je nog vragen hebt dan hoor ik ze wel.
tja....door schade en schande wijs geworden. Ik heb overigens de betaling via de creditcardmaatschappij teruggevorderd. Nadat ik de betaling terug had gekregen, stond opeens een koerier voor mijn deur met de bestelling...Heb ik geweigerd en nergens voor getekend. Dit geeft wel een beetje aan dat Aquatotaal een bedrijfje is die vanuit een achterkamertje opereert. Administratief is het een rommeltje.
Hou me maar op de hoogte over je bestelling. Als je nog vragen hebt dan hoor ik ze wel.
Beste,
Ik zal je zeker op de hoogte houden.
Maar nog een vraagje, kan dat programma 'Radar' eigenlijk niets ondernemen?
Er zijn toch al veel mensen die te maken gehad hebben met 'aquatotaal'.
Als je op 'checkwebwinkel' kijkt, zijn er toch al genoeg gedupeerden, om ze toch maar eens in het programma op te nemen.
Maar ja, ik ken het programma niet, en ik ben hier terecht gekomen door iemand die mij dat melde.
groetjes
Ik zal je zeker op de hoogte houden.
Maar nog een vraagje, kan dat programma 'Radar' eigenlijk niets ondernemen?
Er zijn toch al veel mensen die te maken gehad hebben met 'aquatotaal'.
Als je op 'checkwebwinkel' kijkt, zijn er toch al genoeg gedupeerden, om ze toch maar eens in het programma op te nemen.
Maar ja, ik ken het programma niet, en ik ben hier terecht gekomen door iemand die mij dat melde.
groetjes
Er schijnen al een aantal mensen bezig te zijn om via de media stappen te ondernemen tegen Aquatotaal. Maar het gaat hier toch om relatief "lage"bedragen. Het is volgens mij tot nu toe ook zo dat aquatotaal meestal wel levert of geld teruggeeft....alleen houden zij zich niet aan de levertermijnen en de communicatie is zeer slecht of zelfs niet aanwezig. Ik weet wel dat er veel mensen aangifte hebben gedaan van oplichting bij de politie. Vaak zorgde aquatotaal er dan voor dat zij dan toch leverden of geld retourneerden.
In jouw geval zou ik dus even afwachten. als de levertijden verstreken zijn zou ik actie ondernemen. Blijf wel naar ze e-mailen zodat ze weten dat je z.s.m. de levering wil of geld terug.
Groet
In jouw geval zou ik dus even afwachten. als de levertijden verstreken zijn zou ik actie ondernemen. Blijf wel naar ze e-mailen zodat ze weten dat je z.s.m. de levering wil of geld terug.
Groet
-
Ik snap hier echt niets van , in de periode dat deze berichtjes geplaatst zijn heb ik altijd al mijn producten geleverd gekregen. Nu heb ik afgelopen februari 2010 weer producten besteld , die ik nu nog moet krijgen. Meneer reageert niet op mail en telefoon. Dus kan fluiten naar mijn geld en producten. Het gekke is dat deze site nog steeds bestaat! Snap niet dat hier geen werk van gemaakt wordt. Meneer mike van rongen heeft meerdere internetbedrijfjes zoals een krabpaaldiscount en via google kom je op allerlei forums waar mensen vertellen belazerd te zijn door dezelfde meneer. Vind het echt schandalig!
Ook ik ben gedupeerd door Aquatotaal, op 22 mei 2010 bestelling gedaan en tot op heden nog niets ontvangen. Er wordt niet gereageerd op mails, aangifte bij politie gedaan en via website www.opgelicht.nl topic geopend over aquatotaal.
Als er nog meer gedupeerden zijn, dan gelieve hetzelfde te doen zodat deze oplichter een keer gepakt gaat worden en dat zijn websites uit de lucht gaan.
Als er nog meer gedupeerden zijn, dan gelieve hetzelfde te doen zodat deze oplichter een keer gepakt gaat worden en dat zijn websites uit de lucht gaan.
-
Heb 28 Mei een bestelling geplaatst een gedeelte waar van alles aan mankeerde heb ik ontvangen.
Het is nu 10 September en de rest van mijn bestelling nog niet ontvangen,
op mail of telefoon reagern ze niet.
Jacob.
Het is nu 10 September en de rest van mijn bestelling nog niet ontvangen,
op mail of telefoon reagern ze niet.
Jacob.