Hallo,
Ik ben hier voor advies. Ik heb problemen met de automatische incasso van health city. dit is mijn verhaal.
Ik ben vanaf 1 april lid geworden van Health City.
een maand later krijg ik een brief dat de incasering niet gelukt is.
wat blijkt is dat ik het verkeerde rekeningnummer had doorgegeven.
dus heb ik een brief gestuurd met het juiste rekeningnummer.
krijg ik later weer een brief dat het weer niet gelukt is.
(en het bedrag word maar hoger)
Ik kijk en alles is goed rekeningnummer genoeg geld op me rekening.
stuur ik een mail waar ik in vertel dat er geen fout is.
krijg ik weer een brief met weer een hoger bedrag te betalen want het is weer niet gelukt.
ga ik naar de bank en zien ze geen blokkeringen. Maar wat me verbaasd is dat ze 3 dagen daarvoor geld hebben opgenomen.
en nu komt het
krijg ik een mail dat het niet gelukt is omdat het incasseren van automatische incasso is geblokeerd. hoe kan dat nou? ze zeggen dat het niet is gelukt maar hebben wel geld van mijn rekening gehaald.
nu is mijn schuld al opgelopen. tot ongeveerd 230 eurotjes. en ik heb al weining geld. als ze dat van me afpakken heb ik al helemaal niks om uit te geven.
ik hoop dat iemand hier mij advies kan geven
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn problemen met de automatische incasso van Health City
Re: Mijn problemen met de automatische incasso van Health City
Je hebt toch via je afschrift van bank of giro bewijs dat er geld door hun is afgeschreven?? Zo ja, dan ff met een kopie in de hand bij die badgasten verhaal gaan halen.