LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gillette Fusion gaat langer mee met nagellak.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
jaap010
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2008 14:04

Gillette Fusion gaat langer mee met nagellak.

Ongelezen bericht door jaap010 »

Na het succes van de Mach 3 (mesjes gingen maanden mee) had ik de keuze snel gemaakt om de Gillette fusion te kopen, nu heeft Gillette echter het slimme plan bedacht er een indicator op te plaatsen, dit is het groene of blauwe luba stripje, als het stripje wit wordt dien je het mesje te vervangen.
Het groene laagje verdwijnt echter al na een week, onder het groene laagje zit een wit rubber stripje dat het tegenovergestelde van een lubastrip doet, luba wordt met water glad en het rubber zeer stroef, dus de nog vlijmscherpe mesjes zijn niet meer te gebruiken.
Nu heb ik bedacht wat nagellak op het rubber te smeren en kan ik de mesjes nog weken langer gebruiken. :lol:

http://img380.imageshack.us/my.php?imag ... tteho7.jpg

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Gillette Fusion gaat langer mee met nagellak.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@Jaap,

hoe lang doe je dan ongeveer met zo`n 'genagellakt' mesje?

Want we krijgen nu zelfs reclames dat je zo`n ding als de strip wit is, moet wegdoen...

Iets zegt me dat Fusion enigzins te duur is..

jaap010
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 jun 2008 14:04

Re: Gillette Fusion gaat langer mee met nagellak.

Ongelezen bericht door jaap010 »

Ik gebruik het mesje van 20 juni nog steeds.
Gillette heeft de fout van de Mach3 mesjes ingezien en heeft nu de indicator ontwikkeld, dwz de lubasstrip verdwijnt in een week en door het stroeve rubbertje dat er onder zit is het onmogerlijk je nog glad te scheren, door de nagelak wordt die weer glad en werkt het mesje weer gewoon.
Hoelang het mesje meegaat ligt natuurlijk aan je baardgroei, maar een Mach3 mesje ging bij mij (lichte baargroei) wel drie maanden mee.

Gesloten