LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement Canal Digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Ani4
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 mei 2008 18:25

Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Ani4 »

In 2006 betaalde ik voor set top box pakket € 29,95 aan Canal Digitaal. Bij dit pakket kon is publieke omroepen, RTL en SBS kijken. Daarboven kwam natuurlijk nog de schotel en aansluiting.
Nu 2 jaar later ontvang ik een factuur van € 59,95.

Canal Digitaal zegt een beter pakket aan te bieden. Niet akkoord, kan ik het abonnement beëindigen.
Kan een dergelijke verhoging zomaar?

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Cor802 »

Dus je gaat nu je schotel op marktplaats zetten?

HarrieVermeulen
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 sep 2007 10:25

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door HarrieVermeulen »

Als je binnen 30 dagen na de prijsverhoging je ongenoegen kenbaar maakt kan je je abonnement beeindigen.

Maar wat doe je daarna..het set top box pakket is het meest goedkope digitale tv abonnement dat er is...goedkoper nog dan het (kwalitatief slechter!) digitenne?

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door snepke »

stoppen met cd,digitenne is 6,95 en je kan 3 tv aansluiten op 1 abonnement.Het beeld is perfect,wel een buiten antenne pakken.Heb 6 jaar cd gehad,ieder jaar wordt het met 10 euro verhoogd.Je kan het binnen 30 dagen na factuur opzeggen,maar bewaar je opzegbrief en het antwoord van cd,want anders zit je er zo nog een jaar aan vast

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door agro »

stoppen met cd,digitenne is 6,95
is totaal €83,40 per jaar, cd is € 59,95 per jaar, (met settopbox abbo) waarom dan overstappen?
en je kan 3 tv aansluiten op 1 abonnement
Met satellietontvangst kan je middels cardsharing (wel ontvanger nodig met UTP aansluiting en software die cardsharing ondersteunt) onbeperkt aantal tv's op 1 abonnement aansluiten.
Bovendien ook nog eens veel meer zenders dan welke andere aanbieder ook.

Arbo100
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2008 10:48

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Arbo100 »

Al deze klachten gelezen, en gezien dat de instanties waarvan je mag verwachten dat er door hun wat aan gedaan wordt, maar de klachten duidelijk negeren, lijkt mij dat wij met zijn allen een stichting moeten oprichten en van uit de contributie een advocaat de klachten van leden richting Canaldigitaal via rechtswege moeten laten oplossen.
Wellicht dat Canaldigitaal als re veel rechtszaken op deze wijze tegen hun gevoerd worden wat soepeler richting klanten service wordt.
Ik hoor graag hoeveel onder u deze zelfde mening zijn toegedaan en hieraan mee wensen te werken / denken.

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Cor802 »

Leuk, een stichting die je maandelijks een euro betaald om 83 cent ongedaan te krijgen :roll:

en dan doen we KPN ook gelijk, want de helpdesk is van 10 cent naar 45 cent gegaan.

Ben jij toevallig ook de bedenker van die loterij stichting die mensen geld laat betalen omdat ze nooit iets wonnen in de staatsloterij :)

Arbo100
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2008 10:48

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Arbo100 »

Als jij denkt dat het om 0.85 cent gaat kun je niet rekenen, ik heb nog niemand horen klagen over 0.85 cent wel over super hoge tarieven bij de wachttijden van het 0900 nr en dan hebben we het nog niet over verkeerde afschrijvingen en tariefs verhogingen van meer dan 100%

Rosa11
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 mei 2008 21:20

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Rosa11 »

Tot nu toe ben ik redelijk tevreden met CD, alleen zet ik nu een vraagteken bij de afschrijvingen. We hadden eerst alleen het basispakket. Dit wou ik uitbreiden zodat ik de filmkanalen erbij had, had per ongeluk het verkeerde pakket gekozen, heb ik meteen via contactformulier aangegeven, en dag erna gebeld. Toen zagen ze inderdaad die melding via internet en het pakket werd gewoon aangepast. Toen hebben we 1 maande gewoon de basisprijs betaald, vonden we al raar en nu is er opeens 2x achter elkaar een bedrag van 32,95 afgeschreven. Naar mijn idee word het per ongeluk verkeerde pakket toch een hele maand berekend..

Cor802
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 feb 2008 20:52

Re: Abonnement Canal Digitaal

Ongelezen bericht door Cor802 »


Geplaatst op: 04 Jul 2008 10:12 Onderwerp: stichting



Als jij denkt dat het om 0.85 cent gaat kun je niet rekenen, ik heb nog niemand horen klagen over 0.85 cent wel over super hoge tarieven bij de wachttijden van het 0900 nr en dan hebben we het nog niet over verkeerde afschrijvingen en tariefs verhogingen van meer dan 100%
kan ik niet rekenen? van €49,95 naar €59,95 = €10/12 = 0,8333333 ct per mnd. Maar start gerust je stichting hoor :P

PS voor lange wachttijden komt de OPTA al in actie, dus daar hoef je geen moeite meer voor te doen.

Gesloten