LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NEE ZEGGEN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Patience

NEE ZEGGEN

Ongelezen bericht door Patience »

als u tijd en zin heeft hier een tip wat ik wel eens doe als ik een melige bui heb. Laat de colporteur binnen en laat hem eindeloos praten, zeg b.v. dat u het niet begrijpt, blijf vragen maar teken uiteraard niets. Misschien wordt hij er wel zo flauw van dat hij een ander beroep neemt en niemand meer lastig valt!!

TdeHond

Re: NEE ZEGGEN

Ongelezen bericht door TdeHond »

Dat werkt niet bij de hoogbejaarde kwetsbare medemens, die overdonderd worden door de geroutineerde script afdraaiende colporteur.

Eerst laten legitimeren. Vervolgens meteen nee zeggen en deur weer dichtdoen.

Fluit naast telefoon leggen. Colporteur aan de lijn: zo hard mogelijk fluiten door de speaker en de hoorn weer op de haak leggen. ( tip tegen telefonische terreur), of zeggen:" even aan mijn vader vragen", hoorn van de haak leggen, kookwekker op 15 minuten zetten, het liefst naast de telefoon :) en na een kwartier kijken of de colporteur het al zat is. <g>

Kan ook aan de deur als je een kierstandhouder of een ketting op de deur hebt om ongewenst bezoek buiten te houden. < ggggggggggg>

Gesloten