LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-Mobile technisch probleem en onbeschofte klantenserv.medew

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
dimsum

T-Mobile technisch probleem en onbeschofte klantenserv.medew

Ongelezen bericht door dimsum »

Geplaatst op 07 Jul 2008 20:09 door dimsum

--------------------------------------------------------------------------------

Heb sinds 1 juli 2008 een sim only abonnement bij T-Mobile. Vanaf het begin problemen. Ik heb wel dekking, maar mijn toestel wordt er steeds uitgegooid. Sim-kaartje in een ander toestel werkt bij het ene toestel wel en bij het andere niet. Kaartjes van andere providers in mijn eigen toestel werken allemaal wel goed. Op gsm-helpdesk heb ik inmiddels ontdekt dat ik niet de enige ben met dit probleem. Het lijkt dus een combinatie te zijn van mijn toestel (Samsung) met het sim-kaartje van T-Mobile. T-Mobile heeft mij eerst kosteloos een ander kaartje toegezonden, maar dat heeft het probleem helaas niet verholpen. Moest maar met de afdeling After Sales bellen en eventueel de retour procedure opstarten.
Vandaag gesproken met een uiterst onvriendelijk dame van de klantenservice. Zij had niets te maken met wat haar collega mij eerder had gezegd. Doorverbinden met After Sales had geen zin want ik had mijn kaartje al in maart ontvangen (maakte niet uit dat ik het kaartje pas per 1 juli jl kon gebruiken) en dat had ik in de algemene voorwaarden kunnen lezen. Ze kon of wilde mij ook niet vertellen wanneer er een oplossing voor het probleem gezocht zou gaan worden want "er zijn nog meer klanten" en toen ik aangaf dat ik geen zin had om te betalen voor een abonnement dat niet werkt, werd me toegevoegd (door de afdeling klantenservice!!!) dat men dan een incassobureau zal inschakelen en dat ik op een zwarte lijst kom en de komende 5 jaar nergens meer een abonnement zal kunnen afsluiten.
Heb zojuist via het formulier op de website van T-Mobile de vragen ingediend wat men nu verder gaan ondernemen en wanneer? En anders het verzoek mijn abonnement te beëindigen.
Slechte eerste indruk van deze provider.

TdeHond

Re: T-Mobile technisch probleem en onbeschofte klantenserv.medew

Ongelezen bericht door TdeHond »

anders het verzoek mijn abonnement te beëindigen.
Doe dit tijdig, schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging.

Bedankt voor de waarschuwing. Zo te lezen wordt het tijd aan het einde van mijn contract de overeenkomst te beëindigen. De service van T-mobile lijkt mij onacceptabel slecht geworden.

Roderick02a

Ongelezen bericht door Roderick02a »

Heel T-Mobile is onbeschoft. Van klantenservice tot aan de directie toe.

Directeurtje Wijermans zit een beetje populair te doen bij Tros Radar ("uiteraard gaan we alles samen met de klant oplossen") en ondertussen belazerd hij de klanten alweer. KOTS.

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond »

Opzegging is gisteren daar gearriveerd ( schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging uiteraard)

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Heel T-Mobile is onbeschoft. Van klantenservice tot aan de directie toe.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben jaren lang een uitzonderlijk tevreden klant geweest van T-Mobile. Altijd een uitstekende (gratis!) klantenservice, nooit lange wachttijden en bijzonder klantgericht.

Ik moet daar nu echter wel bij aantekenen dat momenteel, met alle problemen rond de iPhone en de koppeling van de netwerken van T-Mobile en Orange het serviceniveau gekelderd is naar een zeer bedenkelijk niveau.
Ik ga er vooralsnog echter van uit dat dit tijdelijk is. Is er begin 2009 nog niets veranderd, dan zal ik mijn mening bijstellen.

_Jolanda1985_

Ongelezen bericht door _Jolanda1985_ »

Vanochtend heb ik een half uur aan de telefoon gezeten om
de klantenservice te bereiken. Al dom dat ik een half uur blijf zitten uiteraard, maar goed, er waren wat problemen, dat kan iedereen overkomen. Maar na een half uur (6 vrolijke liedjes verder) nog steeds niemand te pakken...
Toen toch echt maar opgehangen..

En dat alleen maar omdat mn nummer het niet meer doet :? :?
Iemand nog meer problems met de klantenservice?

Gesloten