LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafoon telefoons geblokkeerd
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 jul 2008 23:20
Vodafoon telefoons geblokkeerd
Beste medegenoten ,
Net nieuw binnen op dit forum en dat na even zoeken op internet omdat ik bijna doodziek wordt van belwinkels en aanbieders van netwerken .
Vorige maand een Samsung G600 ter reparatie aangeboden bij Belcompany ( toestel liep softwarematig vast ) . en was 6 maanden oud. Waterschade volgens de winkel en niks garantie dus . Echt de telefoon heeft nog nooit een druppeltje water binnen gehad dat weet ik 100% zeker . Na een week of twee touw trekken maar een schikking gekozen met de winkel omdat ik geen zin heb in lange verhalen en veel energie ergens in stoppen . Met 45,- vergoeding ben ik accoord gegaan ( aan waardebon ) omdat mijn ter reparatie aangeboden toestel nog slechter uit reparatie kwam dan hij was aangeboden . Was normaal volgens de medewerker van de winkel omdat toestel toch niet meer te repararen zou zijn ....
Nou krijg ik vorige week de rekening van Vodafoon binnen ( 3x contract ) en ik schrik mij dood . Ruim 265,- kosten over de maand mei ?
Na controle zie ik dat Vodafoon mij 3x 22,69 excl. btw deblokkeringskosten in rekening heeft gebracht op deze nota . Het klopt inderdaad dat de rekening van mei te laat betaald was door mij ( te druk met zaken ect . u kent het wel . Maar ik heb 2x gebelt met Vodafoon en ook per e-mail gemeld dat de rekening betaald was voordat zij volgens hun schrijven zouden over gaan tot blokkeren . Op maandag zou geblokkeerd worden terwijl ik al de melding donderdag maakte naar vodafoon dat de nota betaald was en dit zowel per mail als ook telefonisch . Een medewerker deelde toen nog mede dat ze niet tot blokkeren zomaar over gaan en dit wel goed zou komen .
Nou dus mooi wel , na een klacht van mij op de vraag waarom ze mij geblokkeerd hadden kreeg ik het volgende antwoord vandaag per e-mail :
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u de deblokkeringskosten niet terecht vindt.
Ik heb uw gegevens gecontroleerd en kan zien dat u wel geblokkeerd bent geweest. Dit was tussen 06/04/2008 een half uur voor middernacht en
07/04/2008 om kwart na acht in de ochtend. Hierdoor heeft u waarschijnlijk ook niet gemerkt dat uw toestellen geblokkeerd waren.
De kosten hiervoor kunnen daarom ook niet gecrediteerd worden omdat uw toestellen wel geblokkeerd zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
N*************
Vodafone Klantenservice
Ik heb de rekening gecontroleerd van de zogenaamde bewuste blokkade en hierin blijkt dat ik tijdens de zogenaamde blokkade nog 3x met de voicemail gebelt heb . Dus wel vreemd of kun je bellen wel blijven met de voicemail tijdens een blokkade ?
Ook vreemd dat je op zondagnacht half een tot maandagmorgen kwart over acht geblokkeerd wordt zodat je niet kon merken dat je geblokkeerd was ?
Beste mensen wat moet je nu hiervan denken ? Vodafoon krijgt elke maand de centjes en een keertje een paar dag later en dan zoiets .
Dan het zeer vreemde corrupte verhaaltje dat je niks heb gemerkt van een blokkade . Kan dit zomaar is mijn vraag en kun je wel blijven bellen met de voicemail dan ?
Is dit niet gewoon een vorm van zelfverrijking in dit soort gevallen , ze worden immers ruim 81,- rijker binnen een muisklik .
Ik ga in elk geval de hele handel stop zetten met Vodafoon , mijn contract loopt wel nog 1,3 jaar maar daar heb ik geen boodschap meer aan . Dit slaat nergens op en is pure oplichting . Als het nodig is dan maar met Vodafoon naar de kantonrechter .
Wat is jullie ervaring met dit soort zaken ?
Ik wordt in elk geval doodziek van de machtsmiddelen die grote winkelketens en aanbieders zich eigen maken .
Groet
Marley
Net nieuw binnen op dit forum en dat na even zoeken op internet omdat ik bijna doodziek wordt van belwinkels en aanbieders van netwerken .
Vorige maand een Samsung G600 ter reparatie aangeboden bij Belcompany ( toestel liep softwarematig vast ) . en was 6 maanden oud. Waterschade volgens de winkel en niks garantie dus . Echt de telefoon heeft nog nooit een druppeltje water binnen gehad dat weet ik 100% zeker . Na een week of twee touw trekken maar een schikking gekozen met de winkel omdat ik geen zin heb in lange verhalen en veel energie ergens in stoppen . Met 45,- vergoeding ben ik accoord gegaan ( aan waardebon ) omdat mijn ter reparatie aangeboden toestel nog slechter uit reparatie kwam dan hij was aangeboden . Was normaal volgens de medewerker van de winkel omdat toestel toch niet meer te repararen zou zijn ....
Nou krijg ik vorige week de rekening van Vodafoon binnen ( 3x contract ) en ik schrik mij dood . Ruim 265,- kosten over de maand mei ?
Na controle zie ik dat Vodafoon mij 3x 22,69 excl. btw deblokkeringskosten in rekening heeft gebracht op deze nota . Het klopt inderdaad dat de rekening van mei te laat betaald was door mij ( te druk met zaken ect . u kent het wel . Maar ik heb 2x gebelt met Vodafoon en ook per e-mail gemeld dat de rekening betaald was voordat zij volgens hun schrijven zouden over gaan tot blokkeren . Op maandag zou geblokkeerd worden terwijl ik al de melding donderdag maakte naar vodafoon dat de nota betaald was en dit zowel per mail als ook telefonisch . Een medewerker deelde toen nog mede dat ze niet tot blokkeren zomaar over gaan en dit wel goed zou komen .
Nou dus mooi wel , na een klacht van mij op de vraag waarom ze mij geblokkeerd hadden kreeg ik het volgende antwoord vandaag per e-mail :
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u de deblokkeringskosten niet terecht vindt.
Ik heb uw gegevens gecontroleerd en kan zien dat u wel geblokkeerd bent geweest. Dit was tussen 06/04/2008 een half uur voor middernacht en
07/04/2008 om kwart na acht in de ochtend. Hierdoor heeft u waarschijnlijk ook niet gemerkt dat uw toestellen geblokkeerd waren.
De kosten hiervoor kunnen daarom ook niet gecrediteerd worden omdat uw toestellen wel geblokkeerd zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
N*************
Vodafone Klantenservice
Ik heb de rekening gecontroleerd van de zogenaamde bewuste blokkade en hierin blijkt dat ik tijdens de zogenaamde blokkade nog 3x met de voicemail gebelt heb . Dus wel vreemd of kun je bellen wel blijven met de voicemail tijdens een blokkade ?
Ook vreemd dat je op zondagnacht half een tot maandagmorgen kwart over acht geblokkeerd wordt zodat je niet kon merken dat je geblokkeerd was ?
Beste mensen wat moet je nu hiervan denken ? Vodafoon krijgt elke maand de centjes en een keertje een paar dag later en dan zoiets .
Dan het zeer vreemde corrupte verhaaltje dat je niks heb gemerkt van een blokkade . Kan dit zomaar is mijn vraag en kun je wel blijven bellen met de voicemail dan ?
Is dit niet gewoon een vorm van zelfverrijking in dit soort gevallen , ze worden immers ruim 81,- rijker binnen een muisklik .
Ik ga in elk geval de hele handel stop zetten met Vodafoon , mijn contract loopt wel nog 1,3 jaar maar daar heb ik geen boodschap meer aan . Dit slaat nergens op en is pure oplichting . Als het nodig is dan maar met Vodafoon naar de kantonrechter .
Wat is jullie ervaring met dit soort zaken ?
Ik wordt in elk geval doodziek van de machtsmiddelen die grote winkelketens en aanbieders zich eigen maken .
Groet
Marley
-
- Berichten: 53
- Lid geworden op: 17 aug 2007 12:21
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
@ Marley 1964
stuur me als je wilt een mailtje met je mobiele nummer. Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Bas
Vodafone Web Relations
stuur me als je wilt een mailtje met je mobiele nummer. Dan ga ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Bas
Vodafone Web Relations
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 jul 2008 23:20
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Beste Bas ,
Ik heb je een mail gestuurd hedenavond .
Groetjes
Marley
Ik heb je een mail gestuurd hedenavond .
Groetjes
Marley
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 08 jul 2008 23:20
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Na aanleiding van een mail van Bas Vodafone Web Relations heb ik
een reactie naar Bas verzonden . Hedenmiddag ben ik reeds door Vodafoon gebelt en is mij verzekerd dat het totaalbedrag van de deblokkeringskosten worden gecrediteerd .
Het komt erop neer dat betaling en blokkeren van mijn nummers zich gekruist hebben met enkele uren verschil . Tevens is het blokkeren van de nummers niet goed gegaan en kon er toch worden gebelt zoals ik ook al stelde hier .
Toch Chaupo voor Bas en Vodafoon klantenservice in deze
een reactie naar Bas verzonden . Hedenmiddag ben ik reeds door Vodafoon gebelt en is mij verzekerd dat het totaalbedrag van de deblokkeringskosten worden gecrediteerd .
Het komt erop neer dat betaling en blokkeren van mijn nummers zich gekruist hebben met enkele uren verschil . Tevens is het blokkeren van de nummers niet goed gegaan en kon er toch worden gebelt zoals ik ook al stelde hier .
Toch Chaupo voor Bas en Vodafoon klantenservice in deze
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Jammer dat vodafone web relations er alleen is om de ''goede naam'' hoog te houden en niet om dingen echt op te lossen..
Vandaag is het tegoed nog steeds niet opvraagbaar..
Gaat al 3 maanden zo, ook rekeningen die 400% hoger zijn dan normaal.
En gesprekken die wel gefactureerd worden maar nooit plaatsvonden.
Helaas dat het zo moeilijk te bewijzen is anders zat ik nu op het politieburo voor aangifte van diefstal en fraude.
Want dat is duidelijk waar vodafone bewust mee bezig is.
Sterkte en succes aan alle overige vodafone klanten!
Vandaag is het tegoed nog steeds niet opvraagbaar..
Gaat al 3 maanden zo, ook rekeningen die 400% hoger zijn dan normaal.
En gesprekken die wel gefactureerd worden maar nooit plaatsvonden.
Helaas dat het zo moeilijk te bewijzen is anders zat ik nu op het politieburo voor aangifte van diefstal en fraude.
Want dat is duidelijk waar vodafone bewust mee bezig is.
Sterkte en succes aan alle overige vodafone klanten!
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Ben het helemaal eens met chemistry. Dit klusje was wellicht makkelijk op te lossen. Het wordt tijd dat de problemen waar de rest ook over klaagt, worden opgelost. Dit gaat klanten kosten.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 07 jan 2009 15:21
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Beste allemaal,
Ik weet dat deze discussie al wat oud is, maar ik had dit probleem ook.
Het is toch vreemd dat Vodafone zomaar 22,69 per aansluiting in rekening mag brengen terwijl het betalen op contract basis gaat. Je kunt toch zeker ook niet 1 nummer betalen en die dan weer laten aansluiten.
Heel vreemd is ook dat Vodafone niet weet wat er intern besproken wordt. Ik heb dit een keer eerder gehad dat ze per nummer deblokkeringskosten in rekening brachten en toen kreeg ik een groot excuus aan de telefoon met de mededeling dat dit kosten per contract moeten zijn en niet per nummer.
Ik heb voor 200 euro gebeld en abonnementen in december en nu krijg ik er even 90 euro kosten bij (voor 4 nummers).
Iedereen klaagt altijd over de kosten van incasso bureau's, maar naar mijn mening vallen die bijna in het niet bij dit soort praktijken.
Ik geef toe dat ik niet op tijd betaald had en dat ik best bereid ben 22 euro aansluitkosten te betalen, maar x4 is wat mij betreft absurt.
Ik heb dan ook mijn abonnement opgezegd en dat is wel jammer als je al meer dan 10 jaar klant bent
Ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan vinden.
Ik weet dat deze discussie al wat oud is, maar ik had dit probleem ook.
Het is toch vreemd dat Vodafone zomaar 22,69 per aansluiting in rekening mag brengen terwijl het betalen op contract basis gaat. Je kunt toch zeker ook niet 1 nummer betalen en die dan weer laten aansluiten.
Heel vreemd is ook dat Vodafone niet weet wat er intern besproken wordt. Ik heb dit een keer eerder gehad dat ze per nummer deblokkeringskosten in rekening brachten en toen kreeg ik een groot excuus aan de telefoon met de mededeling dat dit kosten per contract moeten zijn en niet per nummer.
Ik heb voor 200 euro gebeld en abonnementen in december en nu krijg ik er even 90 euro kosten bij (voor 4 nummers).
Iedereen klaagt altijd over de kosten van incasso bureau's, maar naar mijn mening vallen die bijna in het niet bij dit soort praktijken.
Ik geef toe dat ik niet op tijd betaald had en dat ik best bereid ben 22 euro aansluitkosten te betalen, maar x4 is wat mij betreft absurt.
Ik heb dan ook mijn abonnement opgezegd en dat is wel jammer als je al meer dan 10 jaar klant bent
Ik ben wel benieuwd wat anderen hiervan vinden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jan 2009 17:10
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Hier ook een klacht over Vodafone
We hebben hier 2 abbonementen, waarvan in november er 1 niet betaald is, helemaal vergeten over te maken. Nu dus afgesloten, kan niet bellen en niet gebeld worden :S Dus over en weer een chatsessie gedaan. Naja geld overgemaakt, dan word het zo snel mogelijk opgelost.
Nu is dat andere nummer dus ook afgesloten. Dit vind ik dus nergens op slaan, deze is altijd netjes betaald, wederom via een chatsessie op de hoogte gebracht, nee helaas mevrouw we kunnen niets voor u doen.
Dit slaat nergens op, ook hier wordt vodafone opgezegd!
We hebben hier 2 abbonementen, waarvan in november er 1 niet betaald is, helemaal vergeten over te maken. Nu dus afgesloten, kan niet bellen en niet gebeld worden :S Dus over en weer een chatsessie gedaan. Naja geld overgemaakt, dan word het zo snel mogelijk opgelost.
Nu is dat andere nummer dus ook afgesloten. Dit vind ik dus nergens op slaan, deze is altijd netjes betaald, wederom via een chatsessie op de hoogte gebracht, nee helaas mevrouw we kunnen niets voor u doen.
Dit slaat nergens op, ook hier wordt vodafone opgezegd!
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
Van KPN naar Vodafone Business...
Pas op wanneer je afwijkt van het gangbare; het kost je uuuuuuuuuren telefoneren; 3 maal verkeerde telefoon afgegeven'3 maal een simkaartje toegestuurd gekregen; 3 maal het verkeerde contract, zit nu nog op het goede te wachten; 1 maal een bedrag afgeschrven van mijn rekening terijwl ik niet eens geabonneerd was; dit werd nb uit "coulance" teruggeboekt ... van kastje naar de muur en weer terug en weer terug. inmiddels meer dan 25 uur gebeld en gewacht met wel 20 verschillende medewerkers. Helemaal ziek van geworden, vooral de manier waarop door een medewerkster die haar naam niet wil noemen, zei dat ze bij business werkte, dus ik kon haar vertrouwen. Goed, ze heeft haar naam niet gegeven; een simkaart verstuurd met het verkeerde telefoonnummer er op en mij enorm afgebekt; zo, dan kom je ook binnen als nieuw business abonnement; ik had gelijk gegeten en gedronken. zij was degenen die ik hoorde roepen dat ze het bedrag uit coulance had teruggestort, onbegrijpelijk.
Gisteren zou het transport plaats vinden en vanmorgen is het gelukt; ik kan bellen en na een paar uur gebeld worden. YES!
Nu is het wachten op de factuur; als dat goed gaat is dat de eerste keer dat er iets goed gegaan is met Vodafone.
Op mijn contract staat niets over het vaste bedrag van 9.95 en niet dat ik een htc touch pro heb, maar een simpele nokia (voor de verzekering een lastige, maar ook dat kunnen ze niet veranderen zeggen ze), dus ik kijk nu vol verwachting naar de factuur uit.
Ik laat het weten in ieder geval; ook als het goed is gegaan.
Vandaag nog een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag of er als nog een volledig correct contract opgestuurd kan worden, zodat ik weet waa rik aan toe ben en dat er straks geen misverstanden kunnen onstaan, krijg ik als reactie de volgende mail:
Your message
To: Rosbender, Joy, VF-NL
Subject: juist contract
Sent: Tue, 13 Jan 2009 11:40:50 +0100
was deleted without being read on Tue, 13 Jan 2009 13:07:28 +0100
zo gaat dat dus wanneer je 1 dag klant bent bij Vodafone Business; je mail wordt gewoon gewist zonder dat men het leest.
Lijkt mij een kleine moeite en een kwestie van fatsoen om me in ieder geval te mailen dat hij daar geen antwoord op heeft, mooier was als hij me door zou kunnen sturen naar iemand die mij wel op weg kan helpen. Kennelijk is dit de gemakkelijkste weg: gewoon negeren en nieuwe klanten werven.
Pas op wanneer je afwijkt van het gangbare; het kost je uuuuuuuuuren telefoneren; 3 maal verkeerde telefoon afgegeven'3 maal een simkaartje toegestuurd gekregen; 3 maal het verkeerde contract, zit nu nog op het goede te wachten; 1 maal een bedrag afgeschrven van mijn rekening terijwl ik niet eens geabonneerd was; dit werd nb uit "coulance" teruggeboekt ... van kastje naar de muur en weer terug en weer terug. inmiddels meer dan 25 uur gebeld en gewacht met wel 20 verschillende medewerkers. Helemaal ziek van geworden, vooral de manier waarop door een medewerkster die haar naam niet wil noemen, zei dat ze bij business werkte, dus ik kon haar vertrouwen. Goed, ze heeft haar naam niet gegeven; een simkaart verstuurd met het verkeerde telefoonnummer er op en mij enorm afgebekt; zo, dan kom je ook binnen als nieuw business abonnement; ik had gelijk gegeten en gedronken. zij was degenen die ik hoorde roepen dat ze het bedrag uit coulance had teruggestort, onbegrijpelijk.
Gisteren zou het transport plaats vinden en vanmorgen is het gelukt; ik kan bellen en na een paar uur gebeld worden. YES!
Nu is het wachten op de factuur; als dat goed gaat is dat de eerste keer dat er iets goed gegaan is met Vodafone.
Op mijn contract staat niets over het vaste bedrag van 9.95 en niet dat ik een htc touch pro heb, maar een simpele nokia (voor de verzekering een lastige, maar ook dat kunnen ze niet veranderen zeggen ze), dus ik kijk nu vol verwachting naar de factuur uit.
Ik laat het weten in ieder geval; ook als het goed is gegaan.
Vandaag nog een mailtje gestuurd met de vriendelijke vraag of er als nog een volledig correct contract opgestuurd kan worden, zodat ik weet waa rik aan toe ben en dat er straks geen misverstanden kunnen onstaan, krijg ik als reactie de volgende mail:
Your message
To: Rosbender, Joy, VF-NL
Subject: juist contract
Sent: Tue, 13 Jan 2009 11:40:50 +0100
was deleted without being read on Tue, 13 Jan 2009 13:07:28 +0100
zo gaat dat dus wanneer je 1 dag klant bent bij Vodafone Business; je mail wordt gewoon gewist zonder dat men het leest.
Lijkt mij een kleine moeite en een kwestie van fatsoen om me in ieder geval te mailen dat hij daar geen antwoord op heeft, mooier was als hij me door zou kunnen sturen naar iemand die mij wel op weg kan helpen. Kennelijk is dit de gemakkelijkste weg: gewoon negeren en nieuwe klanten werven.
Laatst gewijzigd door percament op 13 jan 2009 14:21, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 12 jan 2009 17:10
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
En we zijn weer online... heel vreemd om half elf 's avonds. Maar goed de beide telefoons doen het weer!
Ben nu heel benieuwd of we de aansluitkosten ook moeten betalen, en zoja voor 1 of 2 toestellen, ( dat dus zeer zeker niet!!)
Ben nu heel benieuwd of we de aansluitkosten ook moeten betalen, en zoja voor 1 of 2 toestellen, ( dat dus zeer zeker niet!!)
-
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
@percament
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit hoe de vork in de steel zit en hoe we het probleem kunnen oplossen.
@leonie0406 en sander2009
Ook jullie kunnen, indien gewenst, een mailtje sturen. Dan ga ik na wat er is gebeurd en hoe het zit met deblokkerings- of heraansluitkosten.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Stuur me, als je dat wilt, even een mailtje met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan zoek ik uit hoe de vork in de steel zit en hoe we het probleem kunnen oplossen.
@leonie0406 en sander2009
Ook jullie kunnen, indien gewenst, een mailtje sturen. Dan ga ik na wat er is gebeurd en hoe het zit met deblokkerings- of heraansluitkosten.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com
Antoine
Vodafone Web Relations
Re: Vodafoon telefoons geblokkeerd
ook wij hebben problemen met vodafone. Ben al vanaf 2006 abon bij hun, nooit problemen gehad. Tot dat opeens de foon werd afgesloten. Wij hebben hier niks over opgestuurt gekregen. Wel dat het kontrakt zou worden beindigd. Ik heb hier een mailtje omdat daar precies instaat wat wij hebben gehad met die vodafone. Wij krijgen nooit een normaal antwoord. Als wij een half uur aan de lijn zitten te wachten, naar vodafone maastricht, dan krijg je dus iemand aan de foon. Wat heel vaak is gebeurt is dat ze zeggen, ow mevrouw we verbinden u even door, na ruim 3 kwartier gerpaat te hebben. En dan krijg je opeens een bandje te horen met, helaas zijn onze wachtijden zo lang probeerd u het later nogmaals, en hup de verbinding word verbroken. Hier de mail die wij hebben verzonden:
Zaterdag 10-01-2009
Geachte vodafone
Ik wil even reageren over de betalingen en afsluiting aan vodafone.
Ik ben afgesloten geweest voor een periode van ruim 3 maanden.
Dit kwam doordat er 1 rekening niet bij jullie was aangekomen.
Daar hebben ik geen bericht van mogen ontvangen. Ik werden pardoes afgesloten. Ik heb meenig maal kontakt gehad met vodafone,via mail en foon. Die konden mij niet verder helpen. Ze vertelde wel dat er rekeningen open stonden, die ben ik gelijk gaan betalen. Ook alle nieuwe rekeningen ben ik gaan betalen. Doordat er geen inkomsten bij mij binnen kwamen, doordat ik was afgesloten, stond er dus ook geen geld op de rekening, zodat er geen automatsicheincassos konden worden verwerkt. Ik hebb hier door ook extra kosten betaald voor de betalingen bij het GWK.
Ik heb toen kontakt gezocht met vodafone Maastricht. Daar werd mij medegedeeld dat er een bedrag van totaal 359.26 open stond. Als ik die zou betalen, dan zou de foon weer aangesloten worden.
Die ben ik dan ook gelijk gaan betalen. En wat een opluchting, de foon deed het weer.
Man wat was ik blij, zo kon ik weer verder met mijn werkzaamheden, want ik gebruik mijn foon merendeels voor verkoop en inkoop. Dat heb ik dus al die maanden niet kunnen doen,waardoor mijn inkomsten zijn gedaald.
Tot dat gisteren de foon het weer niet deed. Ik dacht, mischien is er een storing ofzow door de kouw. Maar wat bleek: ik was WEER afgesloten. Dus ik heb ongeveer 3 weken plezier gehad van de foon.
Ik heb mijn broertje laten bellen waarom we waren afgesloten. Tegen mijn broertje werd verteld dat er ene bedrag van oktber open stond. Mijn broertje belde mij op met dat verhaal. Ik zei tegen mijn broertje dat ik hier de rekening voor mij had dat dat betaald is. Mijn broertje belde vervolgens weer naar vodafone, toen zeiden ze dat inplaats van oktober november niet was betaald. Ook hier hebben wij bewijs van dat dat betaald is.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie nou precies van ons willen??
Vanaf 25 augustus heb ik meer dan 900 euro overgemaakt naar jullie.
Graag zie ik ALLE uitdraaien van wat wij hebben verbruikt aan het bellen en smssen, ook hier klopt geen bal van. Want ik ben ruim 3 maanden afgesloten geweest, maar kreeg wel hoge kosten.
Ik heb al papieren binnen gekregen waarin staat dat alles betaald is vanaf 03-12-2006 t/m 17-11-2008.
Daar staat duidelijk in dat ALLES is betaald. Copie zit bij deze brief.
En ook heb ik een klacht over dat ik geen sms kon ontvangen voor het resterende beltegoed. Dus het was altijd maar gokken hoeveel ik had verbruikt. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik een van de medewerkers van vodafone aan de telefoon gehad <via 1200> met deze klacht. Hij vertelde mij dat hij het zou regelen dat ik via sms mijn verbruik weer kon opvragen. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, mischien heeft hij iets anders doorgegeven zodat ik nu weer ben afgesloten. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb de laatste paar maanden ik weet niet hoeveel geld overgamaakt naar jullie. Hij heeft mij niet verteld dat er een rekening open stond, wel hoeveel ik nog kon smssen en bellen, dat was ongeveer 17 euro.
Nu is mijn eis dat ik voor al deze problemen een terechte vergoeding krijg. Want ik ben meer dan twee jaar klant bij jullie en heb altijd netjes betaald, nog nooit problemen gehad. Pas toen dat gedoe met 1 rekening wat niet is aangekomen begon de ellende. Ik heb de laatste maanden ik weet niet hoeveel prepaykaarten gekocht om te bellen naar vodafone en naar Maastricht. Dit waren erge hooge kosten omdat het veel duurder is dan met abonnement bellen.
Ik heb op google gezocht naar KLACHTEN VODAFONE. En kwam daar tot de ontdekking dat ik niet de eenige ben die klachten heeft.
Gegevens van mij zijn;
0000000000
0000000000
Dat zijn de foonrs waar ik abb bij vodafone ben, daar kan je mij dus niet op bereiken.
Maar wel op het nr van een kennis van mij, want ik ben zelf afgesloten en heb totaal geen zin om weer prepayd kaarten te gaan kopen.
Ik wil graag een reaktie via telefoon op 0000000000 of via brief plus alle uitdraaien van verbruik terug gestuurt krijgen binnen 1 week.
Dat was de brief die wij hebben gemaild, waar wij dus helemaal geen reaktie op hebben gekregen. Ook hebben wij kotnakt gehad via MY VODAFONE, wat ook op niets uit liep.
Nu hebben wij gisteren op 28 januari te horen gekregen dat er een rekening openstaat van een half jaar geleden. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Wij hebben al verschillende keren papieren opgevraagt waar af te lezen is waar wij al dat geld voor hebben moeten betalen. Er werd ons gezegt dat de rekening van januari zo hoog is, 245 euro, dat komt omdat wij zoveel hebben gebeld. nou daar klopt helemaal niets van.
Ik vind het dan ook zeer onbeschoft hoe wij zijn behandeld.
En ook vinden wij het erg raar dat geen een mens ons kan helpen in een vodafone bel winkel.
Wat kunnen wij hier aan doen. Wij zijn namelijk sinds vanmorgen weer afgesloten, voor wat??
Ze zouden ons een nieuwe rekening sturen dat wij deze maand geen aansluitkosten hoeven te betalen. Daar hebben wij tot afgelopen vrijdag op gewacht. Mevrouw eikenboom had ons dat meede gedeeld dat wij de aansluitkosten niet hoefden te betalen, zij vond het ook allemaal maar vreemd hoe die situatie is.
Wie kan ons helpen?????
Zaterdag 10-01-2009
Geachte vodafone
Ik wil even reageren over de betalingen en afsluiting aan vodafone.
Ik ben afgesloten geweest voor een periode van ruim 3 maanden.
Dit kwam doordat er 1 rekening niet bij jullie was aangekomen.
Daar hebben ik geen bericht van mogen ontvangen. Ik werden pardoes afgesloten. Ik heb meenig maal kontakt gehad met vodafone,via mail en foon. Die konden mij niet verder helpen. Ze vertelde wel dat er rekeningen open stonden, die ben ik gelijk gaan betalen. Ook alle nieuwe rekeningen ben ik gaan betalen. Doordat er geen inkomsten bij mij binnen kwamen, doordat ik was afgesloten, stond er dus ook geen geld op de rekening, zodat er geen automatsicheincassos konden worden verwerkt. Ik hebb hier door ook extra kosten betaald voor de betalingen bij het GWK.
Ik heb toen kontakt gezocht met vodafone Maastricht. Daar werd mij medegedeeld dat er een bedrag van totaal 359.26 open stond. Als ik die zou betalen, dan zou de foon weer aangesloten worden.
Die ben ik dan ook gelijk gaan betalen. En wat een opluchting, de foon deed het weer.
Man wat was ik blij, zo kon ik weer verder met mijn werkzaamheden, want ik gebruik mijn foon merendeels voor verkoop en inkoop. Dat heb ik dus al die maanden niet kunnen doen,waardoor mijn inkomsten zijn gedaald.
Tot dat gisteren de foon het weer niet deed. Ik dacht, mischien is er een storing ofzow door de kouw. Maar wat bleek: ik was WEER afgesloten. Dus ik heb ongeveer 3 weken plezier gehad van de foon.
Ik heb mijn broertje laten bellen waarom we waren afgesloten. Tegen mijn broertje werd verteld dat er ene bedrag van oktber open stond. Mijn broertje belde mij op met dat verhaal. Ik zei tegen mijn broertje dat ik hier de rekening voor mij had dat dat betaald is. Mijn broertje belde vervolgens weer naar vodafone, toen zeiden ze dat inplaats van oktober november niet was betaald. Ook hier hebben wij bewijs van dat dat betaald is.
Nu zou ik graag willen weten wat jullie nou precies van ons willen??
Vanaf 25 augustus heb ik meer dan 900 euro overgemaakt naar jullie.
Graag zie ik ALLE uitdraaien van wat wij hebben verbruikt aan het bellen en smssen, ook hier klopt geen bal van. Want ik ben ruim 3 maanden afgesloten geweest, maar kreeg wel hoge kosten.
Ik heb al papieren binnen gekregen waarin staat dat alles betaald is vanaf 03-12-2006 t/m 17-11-2008.
Daar staat duidelijk in dat ALLES is betaald. Copie zit bij deze brief.
En ook heb ik een klacht over dat ik geen sms kon ontvangen voor het resterende beltegoed. Dus het was altijd maar gokken hoeveel ik had verbruikt. Afgelopen dinsdag of woensdag heb ik een van de medewerkers van vodafone aan de telefoon gehad <via 1200> met deze klacht. Hij vertelde mij dat hij het zou regelen dat ik via sms mijn verbruik weer kon opvragen. Ik weet niet wat hij heeft gedaan, mischien heeft hij iets anders doorgegeven zodat ik nu weer ben afgesloten. Ik hoop dat dat het probleem is, want ik heb de laatste paar maanden ik weet niet hoeveel geld overgamaakt naar jullie. Hij heeft mij niet verteld dat er een rekening open stond, wel hoeveel ik nog kon smssen en bellen, dat was ongeveer 17 euro.
Nu is mijn eis dat ik voor al deze problemen een terechte vergoeding krijg. Want ik ben meer dan twee jaar klant bij jullie en heb altijd netjes betaald, nog nooit problemen gehad. Pas toen dat gedoe met 1 rekening wat niet is aangekomen begon de ellende. Ik heb de laatste maanden ik weet niet hoeveel prepaykaarten gekocht om te bellen naar vodafone en naar Maastricht. Dit waren erge hooge kosten omdat het veel duurder is dan met abonnement bellen.
Ik heb op google gezocht naar KLACHTEN VODAFONE. En kwam daar tot de ontdekking dat ik niet de eenige ben die klachten heeft.
Gegevens van mij zijn;
0000000000
0000000000
Dat zijn de foonrs waar ik abb bij vodafone ben, daar kan je mij dus niet op bereiken.
Maar wel op het nr van een kennis van mij, want ik ben zelf afgesloten en heb totaal geen zin om weer prepayd kaarten te gaan kopen.
Ik wil graag een reaktie via telefoon op 0000000000 of via brief plus alle uitdraaien van verbruik terug gestuurt krijgen binnen 1 week.
Dat was de brief die wij hebben gemaild, waar wij dus helemaal geen reaktie op hebben gekregen. Ook hebben wij kotnakt gehad via MY VODAFONE, wat ook op niets uit liep.
Nu hebben wij gisteren op 28 januari te horen gekregen dat er een rekening openstaat van een half jaar geleden. Ik snap er echt helemaal niets meer van. Wij hebben al verschillende keren papieren opgevraagt waar af te lezen is waar wij al dat geld voor hebben moeten betalen. Er werd ons gezegt dat de rekening van januari zo hoog is, 245 euro, dat komt omdat wij zoveel hebben gebeld. nou daar klopt helemaal niets van.
Ik vind het dan ook zeer onbeschoft hoe wij zijn behandeld.
En ook vinden wij het erg raar dat geen een mens ons kan helpen in een vodafone bel winkel.
Wat kunnen wij hier aan doen. Wij zijn namelijk sinds vanmorgen weer afgesloten, voor wat??
Ze zouden ons een nieuwe rekening sturen dat wij deze maand geen aansluitkosten hoeven te betalen. Daar hebben wij tot afgelopen vrijdag op gewacht. Mevrouw eikenboom had ons dat meede gedeeld dat wij de aansluitkosten niet hoefden te betalen, zij vond het ook allemaal maar vreemd hoe die situatie is.
Wie kan ons helpen?????