Ook nu komt er weer een quote van Einstein welke niets met mlm te maken heeft. Erger nog, welke goed slaat op de misere in het Nederlandse onderwijssysteem en goed zegt waarom mensen steeds minder weten.
maar wat ik nog het meest kwalijk vindt is dat je Einstein van deze woorden beticht zonder ze te bewijzen. Tot jij deze woorden bewijst ben je niks meer dan een leugenaar. het lijkt me zeer sterk dat meneer Einsiten niks wilde onthouden want "hij kon het wel opzoeken".
Bewijs dat hij dat gezegd heeft!!!
Pas dit eens op jezelf toe. Eerst de quote die je aan meneer Einstein toewijst, daarna ga je kakelen over een arts. Weet je, een arts kan mij verdomde goed zeggen wat er in een pilletje zit. Daarvoor is deze man arts. Hij dient te weten of het verstandig is een pilletje te geven aan iemand en wat voor pilletje. Of ga je nu zeggen dat een arts 12 jaar gestudeerd heeft zodat hij iets kan opzoeken?Als je geen betere argumenten kunt aandragen om iets af te kraken zet dan geen berichtjes aub
De andere 2 voorbeelden die je aanhaalt gaan ook mank. Een autoverkoper kan je wel vertellen hoe een motor werkt en weet er meer vanaf dan jij van jouw producten afweet. En de baas van Shell? Jeroen van der Veer, die al zijn hele leven bij Shell werkt en zowel drs. als ir. is, en veel functies doorlopen heeft daar, nee die weet niets. Welnee, die man zit dar als een soort marionet niks te doen.