Hoi
Mijn zoon van 16 is 1 keer gaan trainen, toen hebben ze hem laten tekenen voor een jaarcontract.
Hij zit nog op school en werkt niet, heb ook geen inkomen.
Wij wisten ook niet dat hij ingeschreven stond dus er is niets betaald.(met gevolgen dat nu een incasso bureau rekeningen stuurt)
Hij is minderjarig.
Wij als ouders zitten nu aan een jaarcontract vast.
Kan dit wel iemand laten tekenen die minderjarig is?
Ze willen nu dat wij betalen voor een jaar met boete erbij!
Ik heb geprobeerd te bellen met hun, ze willen niet eens zeggen met wie ik gesproken hebt!
Stellen zich heel vijandig op!
En zeggen je laat het maar voorkomen moet jij alle kosten betalen!
Wat kunnen we nu nog doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wederom fit for free
-
Re: wederom fit for free
Jammer genoeg kan het wel.
Fit For Free heeft in hun contract staan dat er vanaf 16 jaar zelf getekent kan worden het hoeft niet in de bijzijn van ouders alleen als een van de ouders de rekening gaan betalen dan wel tenzij u zoon een eigen rekening heeft dan hoeft er niemand voor hem te tekenen en kan hij dit zelf.
heel vaak zie je dat kinderen contracten tekenen zonder er bij na te denken over de consequenties na te denken.
weet je toevallig bij welke F4F filiaal je een contract heb afgesloten ?
voor de rest kan ik zeggen dat je beter zo spoedig mogelijk een regeling gaat treffen met fit for free en om verdere kosten te verkomen.
mvg.
jantjefitness.
Prive berichten voor meer fitnessklachen altijd mogelijk
Fit For Free heeft in hun contract staan dat er vanaf 16 jaar zelf getekent kan worden het hoeft niet in de bijzijn van ouders alleen als een van de ouders de rekening gaan betalen dan wel tenzij u zoon een eigen rekening heeft dan hoeft er niemand voor hem te tekenen en kan hij dit zelf.
heel vaak zie je dat kinderen contracten tekenen zonder er bij na te denken over de consequenties na te denken.
weet je toevallig bij welke F4F filiaal je een contract heb afgesloten ?
voor de rest kan ik zeggen dat je beter zo spoedig mogelijk een regeling gaat treffen met fit for free en om verdere kosten te verkomen.
mvg.
jantjefitness.
Prive berichten voor meer fitnessklachen altijd mogelijk
het was in dordrecht in de stadspolder
-
dan zal je met een ticket of een andere soort van bewijs daar naar toe moeten gaan en erop staan dat het geregeld word.
vraag altijd naar de manager !!!
vraag altijd naar de manager !!!
F4F kan wel van alles in zijn regelement zetten, ze hebben zich wel te houden aan het burgelijk wetboek. Hierin staat vermeld dat inwoners van Nederland pas meerder jarig zijn bij 18 jaar.
Contract is dus niet rechtsgeldig.
Contract is dus niet rechtsgeldig.