Dag allemaal,
23 augustus 2008 verhuis ik naar de Verenigde Staten voor 2 jaar omdat ik hier ga basketballen op een college. Nu ben ik sinds augustus vorig jaar lid van sportschool Fit For Free. Na hier met veel plezier gebruik gemaakt van te hebben wil ik mij hier graag voor uitschrijven. Echter is het de regel bij Fit For Free dat je je 2 maanden van tevoren schriftelijk uitschrijft. Omdat ik al binnen deze 2 maanden zit, zal mijn contract automatisch verlengd worden.
Echter vertelde een medewerker van Fit For Free vestiging Schiedam mij dat wanneer je naar het buitenland verhuis je contract niet verlengd hoeft te worden, als je maar kan aantonen dat je naar het het buitenland bent verhuisd. Dit kan bijvoorbeeld met een inschrijving op de buitenlandse school werd mij verteld.
Nu belde ik op naar het hoofdkantoor van Fit For Free in Den Haag om na te gaan of dit allemaal wel klopt. Daar werd mij door de telefoniste verteld dat deze regel alleen kan worden toegepast wanneer je kan bewijzen dat je bent uitgeschreven bij de gemeente waarin je woont. Echter schrijf ik mij helemaal niet uit bij de gemeente Schiedam, omdat ik maar tijdelijk naar het buitenland zal verhuizen. Echter ben ik de komende 2 jaar toch echt weg uit Nederland.
Wie kan mij helpen met mij probleem? Sta ik in mijn recht als ik mij toch uitschrijf en het automatische incasso van FFF blokkeer? Ik wil echt niet een jaar lang voor de Fitness gaan betalen terwijl ik geeneens in Nederland woon.
Bedankt voor alle hulp en adviezen,
Vriendelijke Groeten,
Student
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitschrijven lidmaatschap Fit For Free i.v.m. verhuizing
-
-
Re: uitschrijven lidmaatschap Fit For Free i.v.m. verhuizing
Beste student.
wat de medewerkers van Fit For Free je vertelt hebben kloppen wel.
je kan alleen een contract onbinden als je kan aangeven of aantonen dat je daar gaat basketballen.
je staat dus niet in je recht als je alles blokkeert want dan lopen de kosten zo hoog op dat je veel kans heb als er een goede incasso bureau erachter zit dat je het land inkomt en meteen opgezocht word door een medewerker van de deurwaarde om je huis leeg te ruimen of om beslag in tenemen op je inboedel.
je kan het beste je vliegticket meenemen naar fit for free en een bewijs van de desbetreffende school of basketball verening dat je daar voor gedurend 2 jaar gaat basketballen
vraag op dat moment altijd naar de manager die zou jouw veel beter kunnen helpen dan een medewerker die achter de balie zit.
let ook even op dat dit niet alleen voor fit for free geld maar ook voor al je ergens een mobile abbo heb of iets dergelijks.
het is altijd handig om je voor die 2 jarige periode uit te schrijven vanuit je gemeente en in te schrijven in america.
mvg.
jantjefitness.
voor vragen en klachten over verschillende sportscholen stuur een pB
wat de medewerkers van Fit For Free je vertelt hebben kloppen wel.
je kan alleen een contract onbinden als je kan aangeven of aantonen dat je daar gaat basketballen.
je staat dus niet in je recht als je alles blokkeert want dan lopen de kosten zo hoog op dat je veel kans heb als er een goede incasso bureau erachter zit dat je het land inkomt en meteen opgezocht word door een medewerker van de deurwaarde om je huis leeg te ruimen of om beslag in tenemen op je inboedel.
je kan het beste je vliegticket meenemen naar fit for free en een bewijs van de desbetreffende school of basketball verening dat je daar voor gedurend 2 jaar gaat basketballen
vraag op dat moment altijd naar de manager die zou jouw veel beter kunnen helpen dan een medewerker die achter de balie zit.
let ook even op dat dit niet alleen voor fit for free geld maar ook voor al je ergens een mobile abbo heb of iets dergelijks.
het is altijd handig om je voor die 2 jarige periode uit te schrijven vanuit je gemeente en in te schrijven in america.
mvg.
jantjefitness.
voor vragen en klachten over verschillende sportscholen stuur een pB