LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ancient55marine
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2008 10:27

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door ancient55marine »

Hallo.
Even wat vragen.
Is dit het adres van Dailycom?
Dailycom BV Pascallaan 70/E 8218 NJ Lelystad.
Heb bij mijn bank de boel laten blokkeren, en het laatst afgeschreven bedrag laten storneren.
Daarna heb ik nog gebeld naar KPN om de bel tikken bij hun onder te laten brengen, en ook nog gebeld naar het nummer 0800-1273 om mijn instellingen te verwijderen.
Daar heb ik dus belkosten voor gemaakt die nog via Dailycom kunnen worden verrekend.
Mijn vraag is, is het niet zinnig om deze stornering ongedaan te maken om mijn rechtspositie in dit geval sterker te maken.
Ik heb nl uit reacties hier begrepen dat ze voor heel weinig gemaakte belkosten een incassoburo in de arm nemen om dit te verhalen.
Ik heb geen contract bij Dailycom zoals sommige andere gedupeerden.
Dit heb ik gecontroleerd aan de hand van mijn online gegevens op hun site.
Graag wat tips van mede gedupeerden in deze kwestie.

Bedankt

jogi-jogi
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 jan 2008 19:28

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door jogi-jogi »

Als je je geld laat storneren, maak dan wel 2X het gebelde bedrag over, naar hen rekening. Want dan kan het incassoburo ook niets doen.
Als je dan een brief krijgt van het incassoburo, gewoon een kopie van je afschrift opsturen en je hoort er niets meer van.
Wij hebben alles in handen gegeven van onze rechtbijstandsverzekering, en we dachten er inderdaad vanaf te zijn. We kregen zelfs een brief, met de mededeling dat ze het restant opgebouwd beltegoed zouden terug storten. En nu kregen we weer een aanmaning. Snap echt niet waarom Radar hier nu geen aandacht aan gaat besteden. Want dit is het enige waar ze bij dit bedrijf bang voor zijn. Zou wel eens tijd worden, en ik denk dat er genoeg mensen zijn, die hier wel een woordje over mee willen praten.

ancient55marine
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jul 2008 10:27

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door ancient55marine »

Hallo Jog~Jogi.

Dank je voor je reactie, en de tip
Ik had geen contract bij Dailycom, en heb op mijn E-Mail met het verzoek te stoppen nog steeds geen antwoord gehad.
Dat verwacht ik ook eerlijk gezegd niet.
Ik heb na het storneren van mij laatste betaling nog gebeld naar dat nummer om mijn instellingen te wijzigen en naar KPN om mijn bel tikken bij hun onder te brengen.
Daar heb ik belkosten mee gemaakt.
Ik zal een bedrag van 5 Euro op hun rekening overmaken.
Dat bedrag dekt de gemaakte kosten zeker.
Verder wacht ik af wat de reactie wordt.

rena78
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jul 2008 12:09

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door rena78 »

Mijn ouders bellen sinds 3 jaar via Dailycom. Eerst ging het goed, maar het afgelopen jaar is de ellende begonnen. Er worden torenhoge bedragen van hun rekening afgeschreven. Eerst begrepen we helemaal niets van, dachten dat ze zoveel bellen. Maar bij nader inzien hebben we ontdekt dat de rekeningen incl het voorshot zijn.
Eerst waren we erg verbaasd, maar daarna hebben geprobeerd van Dailycom af te komen. En het duurt inmiddels al 6 maanden. Nog steeds niet gelukt. Hebben al meerdere malen telefonisch en mail contact gehad met Dailycom om lidmaatschap op te zeggen. En steeds verwijzen ze naar de nieuwe aanbieder, die de contract bij Dailycom moet opzeggen. We zijn aangemeld bij KPN en gevraagd om contract bij Dailycom op te zeggen. En het duurt al vf maart en nog steeds zonder enige resultaat.
Via google heb ik deze site ontdekt en heb het advies gevolgd om automatische incasso te laten blokkeren. Nu heeft Dailycom rekening gestuurd en weten we niet of we het wel of niet moeten betalen.
Kan iemand adviseren hoe we van Dailycom verlosd kunnen worden? KPN vertrouw ik niet meer.

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door TdeHond »

@Rena
Algemene Voorwaarden Dailycom:
"Artikel 12: Duur en beëindiging van de Overeenkomst

1. De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd, tenzij anders is overeengekomen. De Overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan kan schriftelijk of per e-mail worden opgezegd met inachtneming van een opzegtermijn van één werkdag voor de Klant en tien werkdagen voor DailyCom.

2. Als de Overeenkomst voor bepaalde tijd is aangegaan, wordt de Overeenkomst na afloop van de overeengekomen termijn verlengd met een zelfde termijn als de initiele Overeenkomst, tenzij een van partijen de Overeenkomst schriftelijk of per e-mail opzegt tegen het einde van de dan lopende termijn, met inachtneming van een opzegtermijn van één maand. Tussentijdse opzegging is, behoudens het elders in deze Overeenkomst bepaalde, niet mogelijk. "
10. Hoe lang zit ik vast aan DailyCom?
Zolang u echt wilt profiteren, bent u 'aangewezen' op DailyCom. Hoe dan ook, als u toch besluit om met ons te stoppen dan is dat zo geregeld. U kunt een Email sturen naar [email protected] met uw verzoek of bellen met onze klantenservice (0900-BEL1604 of 0900-2351604; ? 0,20 p/m). U hoort vervolgens wat u moet doen om binnen 1 werkdag te stoppen met het gebruik van onze diensten. Indien u een 1- of 2-jarig contract hebt gesloten met DailyCom dan zal DailyCom het bedrag van onbeperkt bellen in rekening blijven brengen tot aan de einddatum van uw contract, ongeacht of u binnen de contractsduur actief gebruikt maakt van DailyCom. Voor zakelijke klanten, waarvoor geen onbeperkt bellen geldt, wordt een minimum bedrag van ? 10,- per maand in rekening gebracht.

Contact per brief
Schrijven kan natuurlijk ook. U kunt uw brief richten aan:
Klantenservice DailyCom
Postbus 161
3430 AD Nieuwegein

Ik adviseer naast e-mail of telefonisch contact vooral schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging de overeenkomst te beëindigen. Meteen toestemming tot automatische incasso intrekken in deze brief.
Kopie van brief maken, kopie + bewijzen van verzenden en ontvangst goed bewaren.

axon
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2008 15:47

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door axon »

Hoi Rena,

Het verhaal van Dailycom dat de nieuwe aanbieder het contract moet opzeggen is onzin en geeft ze alleen maar meer tijd om de rekening van je ouders te plunderen. KPN kan niets voor hen doen, je zult het zelf moeten oplossen.

De eerste stap is al het telefoonverkeer over te zetten op KPN. Dat doe je door bij je ouders 0800-1273 te bellen en alles op KPN zetten.

Als je kunt aantonen dat je het contract al 6 maanden geleden hebt opgezegd (bijv. door een email) zit Dailycom fout als ze blijven afschrijven. Ik zou de rekeningen dan ook niet betalen en het incassobureau een kopie van de opzegging sturen en de situatie uitleggen. Dailycom werkt met een bonafide incassobureau dat zich wel aan de regels houdt.

Dien een klacht in bij de Opta, dat kan via www.consuwijzer.nl. Maak het incassobureau ook duidelijk dat er een onderzoek van de Opta over de situatie loopt.

Op de website van Dailycom kun je online zien hoeveel beltegoed er is opgebouwd. Dat zal inmiddels een aardig bedrag zijn.

De volgende stap is zorgen dat je het opgebouwde beltegoed terug krijgt.
Uit reacties op dit forum blijkt dat de harde aanpak het beste effect heeft. Stel Dailycom op de hoogte van je klacht bij de Opta en geef ze een termijn waarin ze het beltegoed kunnen terugbetalen (bijvoorbeeld 10 werkdagen). Dreig bij het niet houden aan de termijn verder te gaan klagen bij Radar, Kassa, Consumentenbond en wat je verder zelf nog kunt verzinnen. Hier blijkt Dailycom gevoelig voor te zijn. Dit kan gewoon via email naar de klantenservice.

Tot nu toe heeft Dailycom het beltegoed op deze manier terug gestort. Het is echter geen garantie dat je daarna van ze af bent want wij kregen na 2 maanden opeens een schriftelijke aanmaning over zogenaamd openstaande posten. We hebben teruggemaild dat we geen contract meer hebben en dat alles 2 maanden geleden in overeenstemming is afgerond en hebben daarna niets meer vernomen. 't Is een louche bedrijf.

Veel succes!

Axon

hpvk
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 aug 2008 20:58

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door hpvk »

Ik had een account bij een zelfde bedrijf.
Daar werd zo'n 900 euro afgeschreven.
Ik heb dat nog net op tijd kunnen laten terugstorten.
Controleer dus steeds de afschrijvingen en blokkeer het bankrek nr.; stop de automatische afschrijving (bij KPN)

Daarna heb ik de volgende acties ondernomen:
1. Getracht te bellen (ha ha)
2. Een e-mail gestuurd (2 keer- goedkoop maar geen reactie)
3. Een aangetekende brief verstuurd (louw loenen)

Na ontvangst van rtekening incassobureau
4. Advocaat ingeschakeld
5. Direct incassobureau melden dat je de rekening aanvecht
6. Advocaat regelt nu de afhandeling, ook zonder dat men reageert.

en natuurlijk alles terugzetten naar KPN (telefonisch-speciaal nummer!!) en dan maar weer eens kijken of er nog betrouwbare telecom bedrijven zijn (?!)

roodwang4
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2008 00:31

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door roodwang4 »

Een nette mail ontvangen van Dailycom met de mededeling dat men het betreurt dat ik niet langer van hun diensten gebruik wens te maken, maar dat men mijn keuze respecteert. Mijn beltegoed van 200 euro zou zo spoedig mogelijk naar mijn bankrekeningnummer worden overgemaakt. Na twee maanden nog niets ontvangen. Mails worden niet meer beantwoord. Ik heb nu een incassobureau ingeschakeld en de eerste aanmaning is naar Dailycom verzonden. De kosten in mijn situatie bedragen 50 euro mits men het geld binnen haalt. Anders kost het niets. Ik zal hier verslag doen over de afloop.

szeel
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2008 08:34

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door szeel »

Om treurig van te worden. Hoe is het toch mogelijk dat geen actie wordt ondernomen door instanties om dusdanige praktijken de kop in te drukken. Vaak blijkt regelgeving in de praktijk niet te kloppen met je gezonde boerenverstand. Het is overduidelijk dat we hier te maken hebben met oplichterspraktijken. Mensen geven in goed vertrouwen een incassomachtiging waar op schandalige wijze misbruik wordt gemaakt. Hoe kunnen betrokkenen zichzelf nou recht in de spiegel aankijken, om op deze wijze zich onrechtmatig te verrijken.
Ik ben er nog "redelijk" op tijd bij geweest met het stoneren van bedrag en het intrekken van de machtiging. Heeft een aantal maanden in beslag genomen en daarbij natuurlijk ook mijn tijd en frustraties. Bellen, faxen, mailen, aangetekende brieven. Uiteindelijk belkosten weer via KPN laten lopen. Ik kreeg een mail, na mijn niet voor twee uitleg vatbare brieven, dat ze het betreuren bla bla en het resterende beltegoed zou worden overgemaakt. Ik kreeg (na lange tijd) te weinig overgemaakt. Het ging nog om 20 euro. Niet veel, maar dat doet niet terzake. Het is mijn geld waar ik eerlijk voor gewerkt heb en laat dit niet zomaar van mij stelen. Excuses van Dailycom en het resterende bedrag zou zsm (lees: binnen 6 weken) op mijn rekening worden overgemaakt. We zijn nu ver over deze termijn heen en nog geen geld gezien.
Een bevriende deurwaarder heeft een exploit uitgebracht ten huner kantore te Lelystad. Het bedrag is thans opgelopen naar iets minder dan 100 euro. Via het kadaster aan het prive-adres van de directeur gekomen. Ik denk dat ik op dat adres mijn ongenoegen nog maar eens ga uitten. Jammer want ik heb wel wat beters met mijn tijd te doen, maar ik ben ook principeel. Want heel veel kleine beetjes maken ook een grootte en ik vind dat burgers voor dit soort praktijken beter beschermd moeten worden en het makkelijker moet zijn om dit soort geboefte aan te pakken. De directeur heeft een koopwoning, ik zeg beslag erop namens alle gefrusteerde gedupeerde van Dailycom en niet altijd maar verschuilen achter de wirwar van juridische regeltjes waardoor zij zelf altijd weer buiten schot blijven. Veroordeling op gezond boerenverstand, daar moeten we weer heen willen.

szeel
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2008 08:34

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door szeel »

Onvoorstelbaar! Van het weekend een bericht op het forum gezet. Het blijft triest, maar gisteren hebben ze alles op mijn rekening gestort. Het nog te ontvangen bedrag, mijn gemaakte kosten ivm invordering, te weten: aangetekende brieven, wettelijke rente en deurwaardersexploit! Het exploit heeft toch geholpen.
In mijn geval heeft dus het sturen van een deurwaarder op hun dak effect gehad!
Dit nooit meer...............
Veel succes voor de rest. Laat ze er niet meer weg komen zou ik zo zeggen.

sialogo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008 22:16

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door sialogo »

Wij zijn zo langzamerhand zo kwaad, ook wij zijn al voor heel veel geld opgelicht en omdat we aanvankelijk netjes rekeningen kregen met daarop alleen de bedragen die we werkelijk verbeld hadden, en hebben ons via de telefoon laten overhalen in juli 2007 om een 2-jarig contract aan te gaan.Al is dat voor ons niet geldig omdat we nooit een bevestiging daarvan hebben gekregen via de post!!!!
Inderdaad, het gaat zo sluipend, met die zgn. voorschotten die steeds hoger worden dat we onszelf wel voor ons hoofd kunnen slaan dat we het niet eerder in de gaten hebben gekregen.
We belden alleen internationaal via hen omdat we dat vaak doen door veel vrienden en familie in Amerika en Canada.Maar het laatste jaar al deden we dat alleen via de computer via voipbuster , en de rekeningen bleven maar komen.......
Ook wij hebben de laatste rekening gestorneerd en hebben de INCASSOal binnen.
Mede dank zij jullie steun zullen we ons niet laten intimideren.
Er is al een klacht onderweg naar de opta, via consuwijzer.

Kan degene die zei dat je via internet kunt zien voor hoeveel zij al bij ons in het krijt staan zich aub nog even melden? Wij zijn zestigers en niet zo handig op de computer.We hebben het geprobeerd via ons klantennummer, maar kunnen er niet meer bijkomen.Ons wachtwoord dat ze ons zelf hadden gegeven klopt al een half jaar zgn. niet meer.!!!
Wil Radar of Opgelicht aan deze oplichterij niets doen als we ons verenigen??
sialogo

sialogo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008 22:16

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door sialogo »

Dank zij jullie allemaal, jullie goede raad wat wel en wat niet te doen, heb ik vandaag met een spoedopdracht van Raymond Schrama het geld teruggekregen dat ik zeker nog van ze te goed had.Inderdaad via een mail naar het internetadres van hem zelf,die er niet om loog(ik had al advies ingewonnen bij een jurist, en had ook een advocaat ingelicht) kreeg ik na 5 minuten al een email van hemzelf terug dat ik maar moest melden hoeveel ik tegoed had en dat het dan nog vandaag geregeld zou worden.Zonder erom te vragen belde Tim mij op (die onbereikbare van de klantenservice) wat de klachten nou precies waren en dat hij de facturen inzichtelijk zou maken. Nou, dat is niet gelukt, maar s'middags had ik het geld dat we zeker te goed hadden op onze rekening staan en Tim zou mij zelf afmelden.Het dossier bij de rechtsbijstand heb ik op hun aanraden nog open laten staan zodat ze gelijk verder kunnen gaan als er van de kant van Dailycom ook nog maar iets, wat dan ook, op ons adres binnen komt of wordt afgeboekt van onze rekening.Het heeft me dan vandaag wel bijna de hele dag gekost en vannacht lag ik pas in bed, heel laat, maar het is gelukt!Ik houd jullie op de hoogte of ik werkelijk helemaal van ze af ben maar heb goede hoop.Nogmaals bedankt voor het delen van al jullie ervaringen ,sialogo :D

hansbolten
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2008 11:44

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door hansbolten »

Ik heb ook zooi met dailycom.
Ik heb het volgende achterhaald: je kunt zelf de instellingen van je telefoonprovider wijzigen via 0800-1273, dat gaat vrij eenvoudig!

Ik heb gebeld met consuwijzer (www.consuwijzer.nl) en die helpen je goed verder.
Je kunt die hele maffia-tent trouwens vinden via:

http://www.dealmakers.nl/NL/Contact.aspx

Dan zie je ook meteen dat er een hele sliert van dat soort telefoonbedrijven achter MEDIAMAKERS zit.
Aldaar ook gsm-nummer van Raymond Schrama.

hemi
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2008 20:43

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door hemi »

Ik heb vandaag een vriendelijke mail gekregen van de Klantenservice van Dailycom. Ze zullen ons contract per direct ontbinden en het resterende beltegoed (van bijna 300 euro) overmaken op onze rekening.

Dit na een gepeperde aangetekende brief en een boze email naar de betrokkenen, met het dreigement om de publiciteit te zoeken.

Heb weer goede hoop. Dank jullie wel voor de tips!

sialogo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008 22:16

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door sialogo »

En ja hoor , vandaag krijg ik een emailreactie op een verzoek van mij op ACHT AGUSTUS van een zekere Paris Taghizadeh(die de incasso beloofde en het geld gestort wilde hebben op een particuliere rekening in Vanuit Almere), het andere nummer vanwaar ze in fase 2 geld vanaf gaan schrijven....dat ik bij mijn rekeningen kon komen via de inloggegevens..............
terwijl ik via Raymond te horen had gekregen dat alles was afgehandeld op 29 Augustus.Als ze zelfs maar proberen om nog geld af te schrijven, we houden dat goed in de gaten, via welke rekening dan ook zullen we onze rechtsbijstand(jurist en advocaat)onmiddellijk op de zaak dailycom zetten.We gaan het niet meer aankondigen.IK heb die onbekende Paris ook een gepeperde mail teruggestuurd. :twisted:

Frederic1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2008 12:26

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door Frederic1 »

Hallo allen,
Ook ik heb een herinering en dreiging van Dailycom mogen ontvangen en wel ter waarde van 2120,79. Ik heb deze onderstaande brief gestuurd en laat het er niet bij zitten.
Afgelopen vrijdag uw tweede herinnering ontvangen, terwijl ik nooit een eerste herinnering ontvangen heb.
Verder geschrokken van jullie bedrag van 2120,79 hoofdzakelijk om mijn beltegoed op te schroeven terwijl ik daar geen toestemming voor gegeven heb. Ook de starttarieven die per 01-01-2008 zijn in gevoerd, dit alles zonder mij in kennis te stellen of in de algemene voorwaarden op te nemen. Verder staat bovenstaand bedrag in geen enkele verhouding tot mijn belgedrag.
Ik weiger deze te betalen en betaal alleen mijn belverbruik en verder niets.
Per heden zeg ik mijn contract met Daily com per direct op.
Ik ben bereid mijn belverbruik tot heden te voldoen zonder de start tarieven en het beltegoed.
Graag van jullie een fatsoenlijke rekening, waarin de echte kosten vermeld staan verrekend met mijn echte beltegoed, verder stuur ik deze brief door naar de consumenten organisaties Radar en Kassa. En dien een klacht in bij de consuwijzer, opta
Tevens is mijn raadsman Mr de Wit op de hoogte van mijn brief en zal mij bij de verdere stappen begeleiden. Wat mij ook frappeert, jullie zijn telefonisch niet te bereiken, en met mijn klantnummer kon ik tot voor kort ( tot afgelopen vrijdag) zelfs niet inloggen nu wel, dit komt heel vreemd over.
Het zal duidelijk zijn dat ik deze vordering niet pik en tot het uiterste ga om mijn recht te halen waarbij ik de media niet schuw.

En ik wacht af

sialogo
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008 22:16

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door sialogo »

Ze zijn me daar een potje hardhoofdig!Afgelopen vrijdag lag er een 2de herinering in de bus met een 2x zo hoog bedrag dat we snel op die particuliere rekening over moesten maken ondertekend met die man/vrouw?Paris etc. uit Lelystad.Volgens mij ben jij nog veel te netjes Frederic, je moet harde taal gebruiken die je waar kunt maken.Anders blijven ze aan de gang.Er kwam een verontschuldiging(weer regelrecht geschreven naar die Schrama en zijn eigen woorden van ruim een week geleden aangehaald dat we nooit meer iets van ze zouden horen), binnen een kwartier had ik die email terug, dat bij ons ook alles fout ging wat maar fout kon gaan, het zou niet meer gebeuren, en mijn laatste handeling was dat ik de incasso heb verscheurd.Alles blijft op scherp staan, de zaak Dailycom heeft nog steeds een eigen casenummer,en als er nu nog één keer wat binnen komt via de mail of de post, dan reageer ik alleen nog via mijn advocaat.En Radar en Opgelicht kunnen dan van mij een mooi verhaal krijgen, helaas de waarheid over hen.
zet hem op , doorgaan, het zijn oplichters,ze verdienen geen enkele betaling meer.sialogo

hemi
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2008 20:43

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door hemi »

Ze zijn inderdaad erg hardnekkig. Ook wij kregen afgelopen vrijdag de 2e herinnering, van de incasso die ik had laten terugboeken door de bank. De 1e herinnering hadden ze volgens de brief 22 augustus verzonden, terwijl het bedrag (234 euro) op 29 augustus van onze rekening was geincasseerd.
Heb inderdaad dezelfde emails weer verstuurd en had binnen kwartier reactie van die Paris dat het een misverstand was en dat we de herinnering als niet verzonden moesten beschouwen. En ons beltegoed (nog bijna 300 Euro) hadden ze op 5 september al op onze rekening overgemaakt.....
Heb gisteravond weer boos mailtje gestuurd, omdat het nog steeds niet op onze rekening staat. Maar daar krijg je dan weer geen reactie op.
Wat een stelletje.......

hemi
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 sep 2008 20:43

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door hemi »

Deze boze email, met dreigement om het hele verhaal via de Consumentenbond enz openbaar te maken, heeft geholpen. Via een spoedopdracht (jaja, dat kunnen ze dus blijkbaar) is ons resterend beltegoed op onze rekening gestort! :)
Zouden we nu echt van ze af zijn :?: :?: :?:

Barbapapa_68
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2008 21:13

Re: Absurd ophogen van beltegoed bij DailyCom / Onbereikbaarheid

Ongelezen bericht door Barbapapa_68 »

Even melden dat onze vrienden van Dailycom nog maar eens onze opgestuurde rode kaart negeerden en probeerden via een automatische incasso geld van onze rekening af te halen. Nochtans zijn we sinds mei bij DAilycom én KPN weg.
De eerste incasso hadden we bij de bank laten blokkeren en hebben dit opnieuw moeten doen.
Meteen terug geboekt maar opletten blijft geboden!!

De traditionele brief (betreuren het,..., terugstorting tegoed,..., jammer van opzeg,...) wordt mijn inziens al automatisch aangemaakt en verstuurd.
Ons beltegoed is nog steeds niet teruggestort!

Ik vind het inderdaad ook raar dat RADAR hier nog steeds geen item van heeft gemaakt...

Gesloten