LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] occidentbooks bedriegt de boel?!
occidentbooks bedriegt de boel?!
hallo,
ik heb 2 weken geleden een boek besteld bij internetwinkel www.occidentbooks.com en heb meteen na mijn betaling gehoord dat het boek niet meer leverbaar is en dat het bedrag geretourneerd zou worden, ik probeer contact op te nemen maar ze hebben steeds de voicemail aan. en via mail zeggen ze dat ik maar geduld moet hebben dat ze het al hebben terug gestort, wie heeft hier ook ervaring mee?
ik heb 2 weken geleden een boek besteld bij internetwinkel www.occidentbooks.com en heb meteen na mijn betaling gehoord dat het boek niet meer leverbaar is en dat het bedrag geretourneerd zou worden, ik probeer contact op te nemen maar ze hebben steeds de voicemail aan. en via mail zeggen ze dat ik maar geduld moet hebben dat ze het al hebben terug gestort, wie heeft hier ook ervaring mee?
Re: occidentbooks bedriegt de boel?!
ik heb ook een boek besteld de 30ste en ik heb hem nog steeds niet ontvangen??? bedriegen ze de boel echt?
gewist
Laatst gewijzigd door J Bongers op 26 aug 2008 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
xx
Laatst gewijzigd door J Bongers op 26 aug 2008 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb inmiddels het geld terug ontvangen, heb het gister ontvangen na zeker 35x bellen eindelijk mijn zin gekregen en mijn centen met dreigenmenten van het voor de rechtzaak te zetten toch mijn geld terug ontvangen,
succes met jullie terugbetalingen,
groet bas
succes met jullie terugbetalingen,
groet bas
ben er wel van overtuigd dat als er eens iemand een grote bestelling van hoge bedragen doet dat deze dan bijvoorbeeld opeens de website opheft of opeens stopt met de *zaak* en dan niks meer laten horen en met het geld naar het buitenland gaat, als er een criminele achtergrond is is het toch al lang uitgedacht, bij mij ging het om een simpele 12,50 maar voor mij als student is 12,50 veel geld. en 2 maanden wachten op je eigen geld:S sorry hoor maar dat gaat er bij mij niet in, geld overmaken duurt hoogstens een week.
groet bas
groet bas
Occident? Okay! Geen problemen meer
Laatst gewijzigd door J Bongers op 26 aug 2008 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
nee inderdaad, maar internetleveranciers die betrouwbaar zijn gebruik ik wel gewoon.
en occidentbooks vind dat ze niks verkeerd doet dus zij vergoeden ook niks geen kosten.
misschien word het inderdaad tijd dat occident books op de koffie komt, dat er toch echt een zaak van word gemaakt,
maar ik weet niet wat je rechten als consument zijn, en het kost je al heel veel geld, moeite en tijd om iets tegen occidentbooks te spannen.
groet bas
en occidentbooks vind dat ze niks verkeerd doet dus zij vergoeden ook niks geen kosten.
misschien word het inderdaad tijd dat occident books op de koffie komt, dat er toch echt een zaak van word gemaakt,
maar ik weet niet wat je rechten als consument zijn, en het kost je al heel veel geld, moeite en tijd om iets tegen occidentbooks te spannen.
groet bas
gewist
Laatst gewijzigd door J Bongers op 26 aug 2008 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bied mijn verontschuldigingen aan aan occidentbooks.
Ze hebben mij en naar ik hier lees allen uiteindelijk gewoon terugbetaald.
Bovenstaande beschuldigingen trek ik geheel in
Ze hebben mij en naar ik hier lees allen uiteindelijk gewoon terugbetaald.
Bovenstaande beschuldigingen trek ik geheel in
Hallo,
Ook ik heb een boek besteld wat niet wordt geleverd, zeker 10 mails gestuurd en één reactie gehad "zodra het op voorraad is wordt het verzonden". En verder reageren ze niet meer.
Ook ik heb een boek besteld wat niet wordt geleverd, zeker 10 mails gestuurd en één reactie gehad "zodra het op voorraad is wordt het verzonden". En verder reageren ze niet meer.