LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Discussieer hier over thuiswerkcentrales en bedrijven die thuiswerk aanbieden.
sammie22
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 jun 2008 14:42

Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door sammie22 »

Kan iemand mij vertellen of deze twee sites wel te vertrouwen zijn??? ben zelf ook op zoek naar thuiswerk maar blijkbaar is dat een onmogelijke taak, toen kwam ik op deze sites terecht, ziet er verder te vertrouwen uit maar is dit ook zo???

mvg

JopieS
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 feb 2008 23:21

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door JopieS »

Ik ken alleen het meldpuntthuiswerk; dit zijn echte grote oplichters!
Ze doen alsof ze betrouwbaar zijn, maar het is gewoon produktiewerk.nl, je wordt een half uur of langer aan de lijn gehouden met onzinnige vragen en na afloop sta je ingeschreven op een wachtlijst.
Na 100 jaar ben je nog niet aan de beurt, mensen heb je ze gebeld en sta je op de wachtlijst? Mail de OPTA, er is hier sprake van misleiding, doe aangifte, anders gaan ze hier maar mee door!

Liefs en succes
Jopie

JopieS
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 feb 2008 23:21

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door JopieS »

Zodat we het niet vergeten!

Ik ken alleen het meldpuntthuiswerk; dit zijn echte grote oplichters!
Ze doen alsof ze betrouwbaar zijn, maar het is gewoon produktiewerk.nl, je wordt een half uur of langer aan de lijn gehouden met onzinnige vragen en na afloop sta je ingeschreven op een wachtlijst.
Na 100 jaar ben je nog niet aan de beurt, mensen heb je ze gebeld en sta je op de wachtlijst? Mail de OPTA, er is hier sprake van misleiding, doe aangifte, anders gaan ze hier maar mee door!

Liefs en succes
Jopie

RUFA=OPLICHTERIJ
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 aug 2008 17:55

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door RUFA=OPLICHTERIJ »

Let op!

Die jongen die achter http://www.meldpuntthuiswerk.nl zit is de eigenaar van productiewerk.nl en doet zich voor als iemand die het kaf van het koren scheidt.

Geloof de berichten op zijn website'tje absoluut niet. Het is allemaal onzin. Hij zit achter de productiewerk site.

Misschien iemand die een paar keer op zijn ads wil klikken?
Vrijwillgers? :twisted: :P

JopieS
Berichten: 26
Lid geworden op: 24 feb 2008 23:21

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door JopieS »

We zijn het helemaal met elkaar eens

Jopie

Zaphira
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 aug 2008 12:30

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door Zaphira »

Wat is klikken op ads?

Z

Hannibal007
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2008 13:54

Re: Meldpuntthuiswerk en thuiswerkaan

Ongelezen bericht door Hannibal007 »

Wat ontzettend slecht! Ik ben ook nog steeds op zoek naar thuiswerk, maar de website zag er wel goed uit. Zijn er nog meer mensen met slechte ervaringen met produktiewerk.nl ? Ik heb nog niet durven bellen namelijk. Ik wil niet voor de zoveelste keer bedonderd worden...

Gesloten