LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring met Stucadoorsbedrijf Yilmaz Baarn

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
peeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2008 14:38

ervaring met Stucadoorsbedrijf Yilmaz Baarn

Ongelezen bericht door peeer »

wie heeft er ervaring met Stucadoorsbedrijf Yilmaz uit Baarn. Ze werken ook onder de naam jazeker stucadoors. 1 bedrijf en dan werken onder twee namen vind ik weer heel vaag. Maar het zegt natuurlijk ook niks.

qwertyuiop
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 jul 2008 18:20

Re: ervaring met Stucadoorsbedrijf Yilmaz Baarn

Ongelezen bericht door qwertyuiop »

Hallo peer,

Nou heel toevallig heb ik ze deze week over de vloer gehad. Allereerst ,van het werk zelf daar kan ik weinig van zeggen want dat ziet er prima uit. Waar ik minder over te spreken ben is het volgende. Ik heb ze eerst langs laten komen voor een offerte, die kwam uit op €800 voor de gehele kamer incl plafond. Ik vond dat een mooie prijs en ging ermee accoord. Vervolgens hoor je zes weken niks meer en één dag voordat men zou beginnen kreeg ik een telefoontje. Hij had zich vergist in de berekening en het zou €1000 worden. Ik ging hier natuurlijk niet mee accoord met als gevolg dat men niet zou beginnen omdat het anders nooit "uit "kon. Uiteindelijk ben ik accoord gegaan omdat anders je hele planning in de war raakt. Want hoe vind je op zo'n korte termijn weer een andere stucadoor ?
Als dit bij iedereen zo gebeurd dan zijn het lekkere oplichters ,maar het kan ook een incident zijn maar dan blijft het nog geen eerlijke werkwijze.

Gesloten