LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NKL Duitse Staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
Mizzgurl
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2007 18:05

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Mizzgurl »

Bedankt Ruud..

Ik heb inmiddels gisteren ook gelijk weer gebeld. En als het goed is ben ik ook weer uitgeschreven.!

Ik blijf inderdaad ook wel mijn bankrekening bekijken of ze toevallig toch niks van mijn rekening afschrijven en mocht dat wel zo zijn dan vorder ik het terug en dan laat ik gelijk hun rekening blokeren..

Het is erg jammer dat ik nu geen rekening van hun heb ander had ik het gelijk kunnen laten blokkeren..

Is hier niemand bij wie het geld toevallig al een keer is afgeschreven en die dus een rekening nummer heeft ???

Ik had mijn bank inderdaad ook gebeld ruud, maar zij konden sowieso niks zonder een rekeningnummer.

Ik ben wel blij dat ik nu weer uitgeschreven ben en zal niet meer zo snel in van die geintjes trappen :P

Ms Gomez
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2007 11:26

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ms Gomez »

Ik werd ook gebeld door de NKL, duitse loterij, dat ik 96 % kans maakte enz. een lot kostte 72 euro per maand, ik zei tegen ze om de gegevens naar me toe te sturen en daarna zou ik gaan kijken of ik mee wilde doen of niet. Ik kreeg de informatie thuisgestuurd en vond ik het helemaal niks, toen ik wilde bellen deed de nummer op de brief niet, ik heb de Brief teruggestuurd en nu heb ik een rekeninf gekregen voor twee maanden 144 euro, omdat ze het geld niet konden afschrijven van me rekening.

Ik ga de rekening terug sturen en hoop dat ze ermee ophouden.

kan iemand me de nummer van de kalnten service doorgegevn om het alsnog te annuleren.

alvast bedankt,

Ilina

Ruud86
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 okt 2007 15:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ruud86 »

Hoi Ilina,

Dit is het nummer wat ik had gedraaid, en dat werkte toen: 0900-4636655
Succes!

Groetjes,
Ruud

Ms Gomez
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2007 11:26

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Ms Gomez »

Ik heb gebeld en ze gaan me afmelden maar, volgens die medewerkster moet ik het bedrag toch betalen want ik speel sinds oktober. Ze zei dat ze het door gaat geven aan de hoofdkantoor dat ik de verkeerde informatie hebt meegekregen en michien wordt ik teruggebeld door hun.

Krijg ik dan problemen als ik het bedrag niet betaal?????


groetjes

melliebellietje
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:29

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door melliebellietje »

Ik ben zojuist ook gebeld door de SKR Loterij. Jaja 98% winkans op de xxxx in xxxx.

Dus ik zeg: das wel fijn... moet ik de prijs dan ook met mijn 5 buren delen?
A>Nee hoor, hoezo?
Omdat er hier nog 5 woningen zijn op xxxx
A>Dat is niet zo hoor, Alleen uw adres is xxxx
Nee hoor dat is mijn adres niet
A>Bent u verhuisd dan?
Nee ik woon op xxxx
A>.....stilte.... Maar het geld echt voor u hoor
Geen interesse
A>Waarom niet?
Omdat er genoeg verhalen gaan over die vage loterij van jullie
A>Maar dat is allemaal niet waar en als u nu inschrijft kunt u 1december al mee spelen!
Ik zei geen interesse
A>Maar dat is toch zonde? U hebt 98 procent winkans!
Bent de laatste tijd wel eens bij de KNO arts geweest?
A>Hoezo?
Daar kunnen ze nagaan of u echt doof bent of dat het hier om selectieve doofheid gaat
A>Maar ik wil zeker weten dat...
Ik heb al drie keer gezegt geen interesse! DAAAG

Wat een imbecielen. Ik ben toch maar ff op internet gaan kijken en ik ben blijdat ik er niet ingetrapt ben!
Groetjes en sterkte aan diegene die er wel ingetrapt zijn

[Bericht aangepast door Moderator (persoonsgegevens verwijderd)]

Durk01
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 dec 2007 13:36

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Durk01 »

Wat een geklaag toch hier...terwijl de meeste van jullie nog geen dag hebben meegespeelt toch al zeuren....Waarom meld je je dan in eerste instantie aan???? Ik speel al een jaar of 3 mee met de NKL en heb in ieder geval al meer gewonnen dan dat ik in die 3 jaar heb ingelegd. Ook ik heb mij destijds telefonisch aangemeld en heb er tot op heden nog zeker geen spijt van.

Blijf maar lekker bij de Nederlandse staatsloterij meespelen....daar win je zeker meer...
18 miljoen loten waaruit ze trekken terwijl er maar 3 miljoen zijn verkocht.......slim hoor....dan heb je maar liefst 16% kans dat er een prijs valt op een verkocht lot...en dan keer 60% (uitkeringspercentage van de staatsloterij) maakt de winkans per lot ongeveer 9.6%....dat is inderdaad stukken beter dan in de Duitse, waar je met 3 loten al op ruim 90% winkans zit.

sufferds!

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

In welke Annahmestelle werk jij|? Emmerich? Kaldenkirchen?

MaximeY
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 dec 2007 20:51

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door MaximeY »

Ik ben er een tijd geleden ingetrapt.. het was zoo vroeg en ik sliep half toen ik ja zei.

Mijn vraag is hoe kom ik er vanaf?
gewoon blokkeren? via mijn internetbankieren?
Ik hoop het zo dan kan ik weer rustig slapen.

Michaelboss
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2008 16:36

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Michaelboss »

Ik speel dus ook sinds vrijdag mee in NKL voor 4/8 loten(ruim 70 euro per maand 120 kansen)en word dus kotsmisselijk als ik dit zo lees,heeft er niemand goeie ervaringen met deze loterij???

callcentremedew.
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door callcentremedew. »

de nkl De duitse staatsloterij,

97 % winkans (echter over een looptijd van 6 maanden kan je dus 1x 125 euro winnen (oh nee je krijgt 10e loten) dus 12.50 kan je winnen.
een tuthola die zich Yvonne noemde beweerde dat het ECHT per maand was , tot ik mij bekend maakte en toen had ik ineens haar verkeerd begrepen omdat ze dit al zo lang belde.... yeah right.
ik werk in een callcentre en ben bereid om op elke vraag die jullie hebben over NKL of ander aangesmeerde dingen antwoord te geven (uiteraard eerlijk.)
[email protected].

Groeten Francois

Dramatic-Jenny
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2008 02:02

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Dramatic-Jenny »

BEN JIJ HET OOK ZAT OM STEEDS LASTIG GEVALLEN TE WORDEN DOOR DEZE CALLCENTER MENSEN!

GA DAN NAAR: www.bedanktvooruwtijd.nl

VOER DAAR JE TELEFOONNUMMER IN EN JE WORD NIET MEER GEBELD!

Ik heb zelf ook voor deze maatschappij gewerkt & het leek je allemaal heel leuk en aardig. Aan ons werd ook nooit verteld dat het oplichterij was! Totdat ik zelf ging googelen. Ik ben gelijk gestopt met werken, want ik neem mensen niet graag in de **** omdat ik weet wat voor moeilijke tijd het is!

callcentremedew.
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 feb 2008 20:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door callcentremedew. »

wat jij zegt is niet juist.

mensen die gebeld zijn door o.a. NKL ECI enzo die kunnen hun nummer invullen.
het daadwerkelijk afmelden gaat via:

WWW.Infofilter.nl

Vriendelijke Groet Francois

anoniempje_
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2008 17:00

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door anoniempje_ »

ik zit sinds vorig jaar bij de NKL. en ik ben er zelf erg tevreden over!! ik heb nu al 3x 140 euro gewonnen in dat half jaar en dus k ga zekker nog een half jaar meespelen.Dus mensen zegen wel dat ze belazerd zijn maar dat word je alleen als je niks hebt gewonnen in dat half jaar.

Gerloenis
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2008 17:59

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Gerloenis »

Ook ik heb meegespeeld met de NKL. Ook ik ben benaderd door een lieftallige juffrouw die me 98% winstkansen aanbood. Alhoewel ik al niet overtuigd was van deze 98% heb ik me toch aangemeld voor een periode van zes maanden (Oktober t/m Maart). Vorige week kreeg ik bericht dat op 3 loten van mijn loten een prijs was gevallen van €840,00 elk. Omdat ik vier 1/8 loten bezit was dat voor mij €315,00. Ik kreeg meteen bericht dat voor dit bedrag 4 aanvullende loten waren gereserveerd waarbij ik niets hoefde bij te betalen. ik vond het bedrag van €315,- echter wat veel voor 4 loten en heb vervolgens opgebeld dat ik deze loten niet wilde en graag mijn prijs wilde ontvangen (ik was wantrouwig geworden door een bezoek aan deze site.) Ik heb afgelopen vrijdag gebeld naar de NKL (Boesche) (0049-40-66961392) en vandaag (dinsdag) staat het prijzenbedrag al op mijn rekening.
Ik vind het goed dat mensen elkaar waarschuwen voor oplichters maar het moet dan ook wel terecht zijn.

minge
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2008 13:35

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door minge »

Jawel, ook ik ben er in getrapt! Op 10 maart kreeg ik een telefoontje van een jongen of ik mee wilde doen een speciale trekking van "Nederlandse Staatsloterij" met 96% winkans, 6 maanden lang voor 70 euro per maand. Aangezien ik wel vaker met Nederlandse Staatsloterij mee doe, heb ik ja gezegd. Ik ben daarna teruggebeld door een dame van call center om de incasso te regelen. (werd opgenomen op band). De volgende dag zou ik papieren opgestuurd krijgen en vanaf 1 april 6 maanden lang 70 euro afgeschreven worden.

Gisteren bedacht ik me ineens dat het bijna 1 april is en ik nog geen papieren ontvangen heb van deze loterij. Gelukkig had ik het bevestigings smsje bewaard. Ik heb meteen op internet NKL ingetoetst en kwam op deze site. Oh.. help, ik ben genept.. was mijn reactie!! In het smsje stond een telefoonnr van NKL-team 0900-4636755 -> vanmorgen meteen gebeld en een klacht ingediend, ze hebben de loterij stopgezet!

Pffff.. dat bespaart me weer 210 euro..

contact medewerker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2008 17:50

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door contact medewerker »

Ik werk voor een contact center hier in nederland en ik bel dus zelf niet ik vang de telefoontjes op voor o.a de duitse loterij (09004636655). En als mensen ons bellen dat helpen wij ze zo goed als we kunnen en inderdaad het duurt minimaal 24 tot maximaal 48 uur voor dat mensen bij ons in het systeem staan en dan pas kunnen wij dingen wijzigen of stop zetten.

En inderdaad soms gaat het niet goed en soms worden er extra loten toe gestuurd maar alle mensen die ons bellen hebben voor zo ver ik weet netjes het geld op hun rekening gestort gekregen.
Dus heb je een probleem bel ons....

Erikie
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 jun 2008 19:01

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Erikie »

Ik ben er helaas ook in getrapt, ik heb het enkele maanden volgehouden om mee te spelen. Na een paar maanden had ik het wel gezien en wilde er graag vanaf. Ik heb ondertussen al 3 keer gebeld om op te zeggen en elke keer dat ik aan de lijn hang, zien ze ook dat ik al lang heb opgezecht. Ik heb het dan ook opgegeven dat ze alles netjes met me willen afhandelen, ook niet na de praatjes van ''de eigen medewerkers'' of moet ik zeggen oplichters!

Pantoffels .
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Pantoffels . »

Dames & heren !

ook als ervaren nkl beller !
kan ik u vertellen dat u niet opgelicht word !
u betaald gewoon wat ze zeggen en de win kans van 96,78 % krijgt u zelfs zwart op wit thuis.
je kunt eraf komen door 1 simpel belletje.
natuurlijk vragen ze naar de reden maar dat is logies het zijn ook maar medewerkers die een reden moeten noteren.

verder als BELLER speel ik zelf ook al 3 jaar mee in de nkl.
en heb al meerdere malen prijzen gewonnen.
sterker nog heb pas 3 keer echt mij eigen loten hoeven te betalen.
de rest kon uit het prijs geld.

dus de beschuldigingen zijn geheel onterecht !

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door gravedigger »

En hoeveel levert deze STER-spot je op :?:

Pantoffels .
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 jul 2008 23:03

Re: NKL Duitse Staatsloterij

Ongelezen bericht door Pantoffels . »

wat IK heb gewonnen in 3 jaar :

- Een droom reis 8) om precies te zijn naar berwang in oostenrijk voor 9 dagen incl. *** sterren hotel + skiepas en als het nodig was skielessen maar deze had ik niet nodig.
- de zaterdag trekking zo vaak 17,50 maar dan wel op 4 loten gelijk dus dat was 70 euro per keer (dus gelijk weer ej maand inzet er uit.)
- 3x 140
- 1x 180 op 3 loten was al het 1/8ste deel maar dan nog 3 keer.
- 1x 245 euro ook op 1 lot

dat zijn de dingen die me als eerste binnenschieten

& de leuke kleinigheidsjes.

me tante doet ook mee sinds 1 loterij en die had de eerste trekking meteen 750 euro.


dus ik dnek dat de meeste mensen het alleen oplichterij vinden als ze niets winnen ?

teminste daar ga ik dan maar van uit

Gesloten