LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Perfect Draft HD 3600

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
mixer
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mei 2005 23:19

Perfect Draft HD 3600

Ongelezen bericht door mixer »

Ik meende dat het al eens aan de orde was geweest, maar kan het niet vinden.
Onze Perfect Draft maakte toen wij hem net gekocht hadden wat geluiden tussen door en dat was omdat hij valse lucht aanzoog, ergens had ik gelezen dat je dat kon oplossen met een elastiekje. Dus gedaan, maar nu na een jaar is het niet meer om aan te horen hij bromt de hele dag.\
Ik heb hem kado gekregen van mijn kinderen en het was de laatste in de winkel. Ik neem aan dat het een fabrieksfout is en dat ik nog een oude versie heb want hij was afgeprijs.
Maar het is jammer want het bier is goed en ook goed op temperatuur alleen die brom of knor geluid om de paar seconden is om gek te worden.
Ik heb al naar Philips gestuurd maar heb niet de middelen om hem op te sturen en heb de indruk zoals ik zo vaak hoor dat men er eigenlijk niets aan kan doen. Heeft iemand nog een ideetje om het zelf op te lossen.

mixer
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mei 2005 23:19

Re: Perfect Draft HD 3600

Ongelezen bericht door mixer »

Geweldig er heeft iemand van Philips gebeld en er wordt een onderdeel opgestuurd die het probleem zou verhelpen, ik laat weten of het heeft geholpen, maar de nselle reactie van Philips vind ik al een compliment waard en dat mag ook gezegd worden.

Gesloten